5 вида съдържание, което е печелившо в афилиейт маркетинга

Публикувано на 13.07.2015 от Desislava

Въпреки многобройните дебати и дискусии между световни SEO специалисти, онлайн маркетьори и блогъри по темата , един от най-важните фактори в афилиейт маркетинга несъмнено си остава съдържанието (контента) на текста. От първостепенно значение е съдържанието да е качествено, не само поради заложените в Google алгоритми, които класират страницата измервайки уникалността и качеството и, но и най-вече защото това е основния способ чрез който промотираме продуктите си. Чрез качественото съдържание, вие може да спечелите многобройна аудитория, да я накарате да се чувства заинтересована и ангажирана, и по този начин да постигнете дългосрочни облаги.

Днес бихме искали да ви подкрепим в изграждането на качествено съдържание с  някои свежи идеи и предложения, които да допълнят сайта или блога ви. Вярваме, че биха ви донесли ползи в дългосрочен план, от гледна точка и на конверсии и на цялостното развитие на сайта ви.

 1. Новини

Независимо дали става въпрос за IT&C, мода, грижа за дома и децата, спорт или здраве, хората винаги се интересуват от новости. Последната джаджа или последните модни тенденции, интернет потребителите винаги ще се вълнуват от тези неща. Нашият съвет е, като афилиати да се възползвате от този факт възможно най-рационално. Уебсайт/Блог съдържащ в по-голямата си част информация значително повлияна от пресата е силно вероятно да отегчи аудиторията ви, а дългото време, което ще прекарате да изградите и развиете сайта, може да се окаже напразно. В такъв случай, допълнителните снимки, които биха могли да увеличат авторитета и правдоподобността на сайта ви, и интересните колажи, които са увлекателни за посетителите, несъмнено са добра опция.

 2. Ревюта (Рецензии, Онлайн уроци, Детайлни описания, Сравнения на различни продукти)

В такива случаи, за да възприеме източника като достатъчно достоверен, за потребителя е от голямо значение e да бъде указана самоличността на Автора. Страница “За контакти” и/или няколко реда относно личността на Автора, може да помогне на читателите да разберат повече за него извън виртуалния му образ, да открият че имат немалко общи интереси и разбирания  и по този начин да спечели симпатиите им по по-лесен начин. За да се представите пред аудиторията си, можете да използвате специални plug-ins за блога си, които включват прозорчета под статиите ви с кратко описание за вас.

Когато  говорим за ревюта (рецензии, сравнителни анализи и т.н.), един по-личен стил на изразяване би подхождал повече на подобен тип текстове. Описания, които са взети и копирани дословно от различните онлайн-магазини може дори и да ви навредят, като не само подронят имиджа за правопододобността на съдъражанието ви, но и при индексирането му от роботите на Google.  Също така, интернет потребителите на подобни уеб-сайтове предпочитат да комуникирате с тях на по-лично,приятелско ниво, което ви прави по-достъпен за тях, отколкото използвайки твърде формален тон. По-личния стил на комуникация е това, което може да ви разграничи от останалите, конкурентни сайтове/блогове във вашата ниша.

Що се отнася до вида съдържание, това върху което трябва да се концентрирате, в случай че управлявате подобен тип сайт, е най-вече да предоставите на вашата аудитория възможно най-релевантните характеристики на въпросните продукти по точен и коректен начин, така че фокусът да пада върху желанието ви да им помогнете да открият кои от всички продукти отговаря на индивидуалните им нужди и желания, вместо да се опитвате да реализирате възможно по-голяма сума комисионни за себе си. Когато посетителите ви се уверят, че вашата основна цел е да им помогнете с добри съвети, и спечелите доверието им, респективно ще започнете да конвертирате много повече от преди.

3. Статии, които комуникират промоции

Високо препоръчително за рекламодателите е да известяват афилиатите предварително чрез системата за вътрешна поща за предстоящи нови кампании или намаления. Не пропускайте да проверявате пощата си, за да научиш навреме кои са най-интересните оферти за промотиране. Нашият съвет е да подбереш внимателно това, което ще промотираш. Избери рекламодателите от нишата на уебсайта, който управляваш. Този тип статии работи много добре за уебсайтовете с голям трафик, въпреки че е добре да ги комбинирате с такива, който да бъдат полезни на потребителите.

4. Специализирани онлайн уроци по мода, красота и други

Рокля, чифт обувки или чанта ще привлекат вниманието на читателите ви. Внимателно подбран дизайн/декор и няколко аксесоара , така че да изглеждат като взети от списание, са магнит за онлайн-потребителите. Обучаващо видео, съдържащо съвети и нови начини на гримиране, би било по-уместно за почитателите на този тип занимания, отколкото колаж със снимки и изображения от пресата.

5. Видео съдържание

Въпреки че броя на българите, които гледат всякакъкъв вид видео онлайн  (филми, сериали, предавания и др.) е значителен и продължава да нараства с бързи темпове постоянно, присъствието в този вид медия на българските онлайн маркетьори, които да го използват като начин да достигнат до аудиторията си, все още е много слабо изразено. Това означава, че има достатъчно пространство и неексплоатирани възможности за талантливите български “влогъри”. Както при блогинга, “влогинга”, което за нашите географски ширини е сравнително ново понятие, може да обхване всевъзможни теми и категории. Пример могат да бъдат: онлайн уроците и обученията, практически съвети, benchmarking, най-различни сесии включващи задаването и отговарянето на въпроси. Видео съдържанието също така може да бъде едно прекрасно допълнение към личния блог, а чрез сайтовете за видео споделяне можете да привлечете много нови посетители към своя сайт/блог.

Заключение

В заключение, добре е да знаете, че което и от днешните ни предложения да изберете да проложите в своя уеб-сайт или блог, е изключително важно да осигурите една среда на промотиране, която да е визуално красива, или с други думи – да се хареса на очите на посетителите ви. Текстът трябва да бъде достъпен и разбираем за аудиторията към която се стремите, а също така – точен и ясен, без излишни информация.

Ако обаче имате твърде много важна информация, която няма как да не споделите, може да решите да включите част от нея под формата на изображения (инфографики). Съдържание, което е разделено на параграфи, в които присъстват и подходящо подбрани изображения отговарящи на него, би било по-лесно за асимилиране, а читателите ви не биха усетили колко време им е отнело за да го прочетат.

Не на последно място, афилиатите трябва да имат в предвид, че многото афилиейт  (текстови) линкове присъстващи в една статия, не означава задължително, че това ще им донесе повече конверсии. Важно е да създадете един уникален и качествен текст, които не съдържа прекалено натрапчива реклама и много бутони от вида на “Натиснете тук”; “Купете тук”; “Вижте тук”, което може да подразни читателите.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

5 вида съдържание, което е печелившо в афилиейт маркетинга

Публикувано на 13.07.2015 от Desislava

Въпреки многобройните дебати и дискусии между световни SEO специалисти, онлайн маркетьори и блогъри по темата , един от най-важните фактори в афилиейт маркетинга несъмнено си остава съдържанието (контента) на текста. От първостепенно значение е съдържанието да е качествено, не само поради заложените в Google алгоритми, които класират страницата измервайки уникалността и качеството и, но и най-вече защото това е основния способ чрез който промотираме продуктите си. Чрез качественото съдържание, вие може да спечелите многобройна аудитория, да я накарате да се чувства заинтересована и ангажирана, и по този начин да постигнете дългосрочни облаги.

Днес бихме искали да ви подкрепим в изграждането на качествено съдържание с  някои свежи идеи и предложения, които да допълнят сайта или блога ви. Вярваме, че биха ви донесли ползи в дългосрочен план, от гледна точка и на конверсии и на цялостното развитие на сайта ви.

 1. Новини

Независимо дали става въпрос за IT&C, мода, грижа за дома и децата, спорт или здраве, хората винаги се интересуват от новости. Последната джаджа или последните модни тенденции, интернет потребителите винаги ще се вълнуват от тези неща. Нашият съвет е, като афилиати да се възползвате от този факт възможно най-рационално. Уебсайт/Блог съдържащ в по-голямата си част информация значително повлияна от пресата е силно вероятно да отегчи аудиторията ви, а дългото време, което ще прекарате да изградите и развиете сайта, може да се окаже напразно. В такъв случай, допълнителните снимки, които биха могли да увеличат авторитета и правдоподобността на сайта ви, и интересните колажи, които са увлекателни за посетителите, несъмнено са добра опция.

 2. Ревюта (Рецензии, Онлайн уроци, Детайлни описания, Сравнения на различни продукти)

В такива случаи, за да възприеме източника като достатъчно достоверен, за потребителя е от голямо значение e да бъде указана самоличността на Автора. Страница “За контакти” и/или няколко реда относно личността на Автора, може да помогне на читателите да разберат повече за него извън виртуалния му образ, да открият че имат немалко общи интереси и разбирания  и по този начин да спечели симпатиите им по по-лесен начин. За да се представите пред аудиторията си, можете да използвате специални plug-ins за блога си, които включват прозорчета под статиите ви с кратко описание за вас.

Когато  говорим за ревюта (рецензии, сравнителни анализи и т.н.), един по-личен стил на изразяване би подхождал повече на подобен тип текстове. Описания, които са взети и копирани дословно от различните онлайн-магазини може дори и да ви навредят, като не само подронят имиджа за правопододобността на съдъражанието ви, но и при индексирането му от роботите на Google.  Също така, интернет потребителите на подобни уеб-сайтове предпочитат да комуникирате с тях на по-лично,приятелско ниво, което ви прави по-достъпен за тях, отколкото използвайки твърде формален тон. По-личния стил на комуникация е това, което може да ви разграничи от останалите, конкурентни сайтове/блогове във вашата ниша.

Що се отнася до вида съдържание, това върху което трябва да се концентрирате, в случай че управлявате подобен тип сайт, е най-вече да предоставите на вашата аудитория възможно най-релевантните характеристики на въпросните продукти по точен и коректен начин, така че фокусът да пада върху желанието ви да им помогнете да открият кои от всички продукти отговаря на индивидуалните им нужди и желания, вместо да се опитвате да реализирате възможно по-голяма сума комисионни за себе си. Когато посетителите ви се уверят, че вашата основна цел е да им помогнете с добри съвети, и спечелите доверието им, респективно ще започнете да конвертирате много повече от преди.

3. Статии, които комуникират промоции

Високо препоръчително за рекламодателите е да известяват афилиатите предварително чрез системата за вътрешна поща за предстоящи нови кампании или намаления. Не пропускайте да проверявате пощата си, за да научиш навреме кои са най-интересните оферти за промотиране. Нашият съвет е да подбереш внимателно това, което ще промотираш. Избери рекламодателите от нишата на уебсайта, който управляваш. Този тип статии работи много добре за уебсайтовете с голям трафик, въпреки че е добре да ги комбинирате с такива, който да бъдат полезни на потребителите.

4. Специализирани онлайн уроци по мода, красота и други

Рокля, чифт обувки или чанта ще привлекат вниманието на читателите ви. Внимателно подбран дизайн/декор и няколко аксесоара , така че да изглеждат като взети от списание, са магнит за онлайн-потребителите. Обучаващо видео, съдържащо съвети и нови начини на гримиране, би било по-уместно за почитателите на този тип занимания, отколкото колаж със снимки и изображения от пресата.

5. Видео съдържание

Въпреки че броя на българите, които гледат всякакъкъв вид видео онлайн  (филми, сериали, предавания и др.) е значителен и продължава да нараства с бързи темпове постоянно, присъствието в този вид медия на българските онлайн маркетьори, които да го използват като начин да достигнат до аудиторията си, все още е много слабо изразено. Това означава, че има достатъчно пространство и неексплоатирани възможности за талантливите български “влогъри”. Както при блогинга, “влогинга”, което за нашите географски ширини е сравнително ново понятие, може да обхване всевъзможни теми и категории. Пример могат да бъдат: онлайн уроците и обученията, практически съвети, benchmarking, най-различни сесии включващи задаването и отговарянето на въпроси. Видео съдържанието също така може да бъде едно прекрасно допълнение към личния блог, а чрез сайтовете за видео споделяне можете да привлечете много нови посетители към своя сайт/блог.

Заключение

В заключение, добре е да знаете, че което и от днешните ни предложения да изберете да проложите в своя уеб-сайт или блог, е изключително важно да осигурите една среда на промотиране, която да е визуално красива, или с други думи – да се хареса на очите на посетителите ви. Текстът трябва да бъде достъпен и разбираем за аудиторията към която се стремите, а също така – точен и ясен, без излишни информация.

Ако обаче имате твърде много важна информация, която няма как да не споделите, може да решите да включите част от нея под формата на изображения (инфографики). Съдържание, което е разделено на параграфи, в които присъстват и подходящо подбрани изображения отговарящи на него, би било по-лесно за асимилиране, а читателите ви не биха усетили колко време им е отнело за да го прочетат.

Не на последно място, афилиатите трябва да имат в предвид, че многото афилиейт  (текстови) линкове присъстващи в една статия, не означава задължително, че това ще им донесе повече конверсии. Важно е да създадете един уникален и качествен текст, които не съдържа прекалено натрапчива реклама и много бутони от вида на “Натиснете тук”; “Купете тук”; “Вижте тук”, което може да подразни читателите.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing