6 тактики, с които постовете ти във Facebook ще конвертират повече

Публикувано на 12.07.2017 от Lili Siyanova

profitshare_affiliates_facebook

Наскоро бе обявено, че Facebook вече има официално 2 млрд. потребители месечно, като броят им в България е около 3,4 млн.  Предвид тези данни, определено социалната мрежа е атрактивен канал за много от афилиатите, чрез който достигат до широка аудитория. Много от тях промотират в собствените си профили, в групи, страници, платени реклами и т.н., поради което днес искаме да ти представим някои тактики, чрез които би могъл да подобриш постовете си в социалната мрежа, така че да ти носят повече конверсии.

 👀 6 тактики, с които постовете ти във Facebook ще конвертират повече 👀

1.Пиши кратки постове

Стреми се към публикуването на кратки постове. Facebook потребителите нямат време да четат дълги и обяснителни постове, в повечето случаи те просто скролват из нюз фийда в търсене на нещо, което да им привлече вниманието. Публикуването на прекалено дълги постове не е добра практика и дори би изплашила потребителите. Твоята цел е да привлечеш вниманието им и да ги накараш да посетят уебсайта на рекламодателя, който рекламираш, а това може да се случи и с по-малко думи.

Дългите постове биват изрязвани от Facebook, а в зависимост от вида на устройството броят на видимите символи е различен. За десктоп са около 477 (+space). След 477-мия символ, потребителят ще види “Виж повече”. Това означава още една стъпка, през която той трябва да премине, за да се запознае с твoето предложение, което е минус, защото го затрудняваш. В случаите, когато се публикуват прекалено дълги постове и афилиейт линкът се поставя в текстовото поле, има голяма вероятност линкът да попадне в невидимата част на поста, което значително би намалило трафика ти. Важно е да поддържаш постовете си кратки.

2. Споделяй линкове

Като цяло, много афилиати публикуват изображение с продукта и поставят афилиейт линка в текстовото поле. Проучвания показват, че постовете с изображения са по-подходящи за генериране на повече лайкове, споделяния, реакции и т.н. на поста, а постовете тип – линкове, генерират повече трафик към уебсайтовете. Целта ти, като афилиат, е да генерираш повече трафик към рекламодателя и е добра практика да споделяш конвертираните линковете към сайтовете на рекламодателя. Платформата предлага много удобен инструмент за директно споделяне на афилиейт линка още от профила, което в голяма степен улеснява работата ти. Няма да е необходимо да сваляш изображения и да ги качваш отново, спестяваш си няколко стъпки, време и оптимизираш дейността си.

3. Направи поста си атрактивен

Както споменах по-горе, важно е да поддържаш постовете си кратки. Насочи вниманието си върху текста на поста. Заложи на най-важните акценти от продукта, който рекламираш – на промоция ли е, ако да – какъв процент отстъпка се предлага в момента, има ли някои специфични предимства, които биха заинтригували потребителите и т.н. Мисли като потребител преди всичко, какво би привлякло вниманието ти и го приложи.

По принцип цифрите винаги помагат.  Практиката показва, че по-голямо въздействие върху реакцията на потребителя има процентът отстъпка, в сравнение със споменаването на цената. Това е нормално, тъй като психологическото въздействие на процента отстъпка е по-голямо. Тук е важно да подчертаем, че трябва да си много внимателен и да използваш реални и актуални проценти отстъпка или цени, за да не се допуска заблуждаваща реклама. За потребителя е важно да разбере какво ще спечели от този продукт, какво ще бъде предимството за него, за да предизвикаш желание в него да посети сайта.

Ако публикуваш постовете си с изображение на продукта и линкове в текстовото поле, е препоръчително да не поставяш линка в началото на текста.  Привлечи вниманието на потребителя с важна информация, нещо което за него ще добави стойност и което би го накарало да кликне на линка и да посети сайта. Поставянето на линк в началото на поста е агресивен подход. Хората в социалната мрежа не са влезли непременно, за да си купят нещо и ти трябва да провокираш това желание в тях.  Тук е важно да спомена, че не е добра практика да се публикува само афилиейт линк в текстовото поле, без никакъв допълнителен текст към него. Никой не обича излишно да напуска мрежата, кликвайки на случайни линкове.

5. Не прекалявай с афилиейт линковете в поста

Не прекалявай с броя на афилиейт линковете в поста си. Както споменах, придържай се към кратки постове. Дори и един линк е достатъчен.

6. Използвай ясен call-to-action

Кажи на аудиторията точно и ясно какво желаеш да направи. Използвай силен call-to-action като: “Купи тук”, “Разгледай офертите”, “Виж тук” и други. Всеки пост трябва да съдържа подканваща фраза, която да даде и завършек на поста. Тя би помогнала и за генерирането на по-добър трафик. Позиционирай подканващата фраза в края на поста си. Поставянето на call-to-action в началото на поста е прекалено агресивно и би отказало потребителя изобщо да прочете поста докрай, а да кликне на линка съвсем, тъй като няма да се е запознал с другата част от съобщението, която би го мотивирала.

Представихме ти 6 тактики, с които би могъл на увеличиш конверсиите си. Ще се радваме да споделиш дали са били полезни за теб! 😉

Успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “6 тактики, с които постовете ти във Facebook ще конвертират повече”

  1. Б.Стоянова каза:

    А какво да правим,когато Фейсбук ни блокирва постоянно.

Оставете отговор

6 тактики, с които постовете ти във Facebook ще конвертират повече

Публикувано на 12.07.2017 от Lili Siyanova

profitshare_affiliates_facebook

Наскоро бе обявено, че Facebook вече има официално 2 млрд. потребители месечно, като броят им в България е около 3,4 млн.  Предвид тези данни, определено социалната мрежа е атрактивен канал за много от афилиатите, чрез който достигат до широка аудитория. Много от тях промотират в собствените си профили, в групи, страници, платени реклами и т.н., поради което днес искаме да ти представим някои тактики, чрез които би могъл да подобриш постовете си в социалната мрежа, така че да ти носят повече конверсии.

 👀 6 тактики, с които постовете ти във Facebook ще конвертират повече 👀

1.Пиши кратки постове

Стреми се към публикуването на кратки постове. Facebook потребителите нямат време да четат дълги и обяснителни постове, в повечето случаи те просто скролват из нюз фийда в търсене на нещо, което да им привлече вниманието. Публикуването на прекалено дълги постове не е добра практика и дори би изплашила потребителите. Твоята цел е да привлечеш вниманието им и да ги накараш да посетят уебсайта на рекламодателя, който рекламираш, а това може да се случи и с по-малко думи.

Дългите постове биват изрязвани от Facebook, а в зависимост от вида на устройството броят на видимите символи е различен. За десктоп са около 477 (+space). След 477-мия символ, потребителят ще види “Виж повече”. Това означава още една стъпка, през която той трябва да премине, за да се запознае с твoето предложение, което е минус, защото го затрудняваш. В случаите, когато се публикуват прекалено дълги постове и афилиейт линкът се поставя в текстовото поле, има голяма вероятност линкът да попадне в невидимата част на поста, което значително би намалило трафика ти. Важно е да поддържаш постовете си кратки.

2. Споделяй линкове

Като цяло, много афилиати публикуват изображение с продукта и поставят афилиейт линка в текстовото поле. Проучвания показват, че постовете с изображения са по-подходящи за генериране на повече лайкове, споделяния, реакции и т.н. на поста, а постовете тип – линкове, генерират повече трафик към уебсайтовете. Целта ти, като афилиат, е да генерираш повече трафик към рекламодателя и е добра практика да споделяш конвертираните линковете към сайтовете на рекламодателя. Платформата предлага много удобен инструмент за директно споделяне на афилиейт линка още от профила, което в голяма степен улеснява работата ти. Няма да е необходимо да сваляш изображения и да ги качваш отново, спестяваш си няколко стъпки, време и оптимизираш дейността си.

3. Направи поста си атрактивен

Както споменах по-горе, важно е да поддържаш постовете си кратки. Насочи вниманието си върху текста на поста. Заложи на най-важните акценти от продукта, който рекламираш – на промоция ли е, ако да – какъв процент отстъпка се предлага в момента, има ли някои специфични предимства, които биха заинтригували потребителите и т.н. Мисли като потребител преди всичко, какво би привлякло вниманието ти и го приложи.

По принцип цифрите винаги помагат.  Практиката показва, че по-голямо въздействие върху реакцията на потребителя има процентът отстъпка, в сравнение със споменаването на цената. Това е нормално, тъй като психологическото въздействие на процента отстъпка е по-голямо. Тук е важно да подчертаем, че трябва да си много внимателен и да използваш реални и актуални проценти отстъпка или цени, за да не се допуска заблуждаваща реклама. За потребителя е важно да разбере какво ще спечели от този продукт, какво ще бъде предимството за него, за да предизвикаш желание в него да посети сайта.

Ако публикуваш постовете си с изображение на продукта и линкове в текстовото поле, е препоръчително да не поставяш линка в началото на текста.  Привлечи вниманието на потребителя с важна информация, нещо което за него ще добави стойност и което би го накарало да кликне на линка и да посети сайта. Поставянето на линк в началото на поста е агресивен подход. Хората в социалната мрежа не са влезли непременно, за да си купят нещо и ти трябва да провокираш това желание в тях.  Тук е важно да спомена, че не е добра практика да се публикува само афилиейт линк в текстовото поле, без никакъв допълнителен текст към него. Никой не обича излишно да напуска мрежата, кликвайки на случайни линкове.

5. Не прекалявай с афилиейт линковете в поста

Не прекалявай с броя на афилиейт линковете в поста си. Както споменах, придържай се към кратки постове. Дори и един линк е достатъчен.

6. Използвай ясен call-to-action

Кажи на аудиторията точно и ясно какво желаеш да направи. Използвай силен call-to-action като: “Купи тук”, “Разгледай офертите”, “Виж тук” и други. Всеки пост трябва да съдържа подканваща фраза, която да даде и завършек на поста. Тя би помогнала и за генерирането на по-добър трафик. Позиционирай подканващата фраза в края на поста си. Поставянето на call-to-action в началото на поста е прекалено агресивно и би отказало потребителя изобщо да прочете поста докрай, а да кликне на линка съвсем, тъй като няма да се е запознал с другата част от съобщението, която би го мотивирала.

Представихме ти 6 тактики, с които би могъл на увеличиш конверсиите си. Ще се радваме да споделиш дали са били полезни за теб! 😉

Успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “6 тактики, с които постовете ти във Facebook ще конвертират повече”

  1. Б.Стоянова каза:

    А какво да правим,когато Фейсбук ни блокирва постоянно.

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing