#ЧеренПетък: Топ 3 от най-често срещаните грешки при реклама във Facebook

Публикувано на 15.11.2018 от Lili Siyanova

New-Project-20

Отново дойде този период от годината, в който трескаво започваме да се готвим и с нетърпение да очакваме  най-голямото шопинг събитие на годината. Идва ли идва, бързо и неусетно Black Friday отново чука на вратата. 🙌

Преди няколко дни ти представихме няколко предложения, с които можеш да подготвиш уебсайта си за Черния петък. Ако си ги изпуснал, можеш да наваксаш оттук.

Днес ще насочим вниманието си към афилиатите, които рекламират във Facebook. В последните седмици прегледах и анализирах стотици постове в социалната мрежа  и днес ще ти споделя топ 3 от най-често срещаните грешки, които ако избягваш ще може да подобриш резултатите си и да спечелиш повече на Black Friday 2018 и не само! 💰

И така.. по същество. Ето и кои са те:

 📝 1. Прекалено много текст в поста

Проучвания показват, че Facebook постовете с до 80 символа (и с по-малко дори) получават с 66% повече взаимодействие. Не е добра практика да претрупваш поста си с прекалено много текст. Потребителите предпочитат кратко, ясно и стегнато съдържание. Нещо повече, Facebook постовете имат ограничение в броя на визуализираните символи, след което потребителят трябва да кликне на “Виж повече”, за да се запознае с цялото съдържание на поста.

Ти като потребител колко пъти би кликнал?

Това всъщност е особено голям проблем, ако си от афилиатите, които публикуват снимка на продукта, който рекламират и поставят афилиейт линка в края на поста си. В случай, че си надхвърлил ограничението на видимите символи, линкът ти ще бъде скрит.

Няма линк ⇒ няма клик ⇒  няма поръчка⇒  няма конверсия. 😫

Всяка една стъпка, която би затруднила в някаква степен потребителя и би нарушила сърфирането му из нюзфийда е в твой минус и ще намали шанса ти той да кликне на рекламата, да закупи и ти да спечелиш комисиона. Затова е препоръчително да се придържаш към по-кратки, стегнати и ясни рекламни текстове.

Анализирах много постове и ми направи впечатление, че при споделяне на афилиейт линк се копира наименованието и характеристиките на продукта, които се извличат от Facebook при споделяне на линка и се поставят в полето за рекламното съобщение »Виж примера по-долу. Като цяло, това е излишно повторение на един и същ текст и излишно утежняване на рекламното съобщение. Не забравяй, че видимите символи са ограничени и че посланието ти трябва да е кратко. Тук трябва да наблегнеш на ясен Call-To- Action и да привлечеш вниманието на потребителя и да го накараш да кликне.

 

Поставянето на афилиейт линка в началото на поста е агресивно. Още повече, че от афилиейт линка потребителят не знае къде ще бъде отведен. По принцип, когато споделяш афилиейт линк, не е необходимо допълнително да добавяш линкa и в текстовото поле, потребителят като кликне на изображението ще бъде отведен в сайта на рекламодателя.

facebook ads

 

 📝 2. Главни букви 

Попаднах на постове, написани изцяло с главни букви. Основната цел на главните букви е да поставят акцент върху нещо наистина важно, но не е добра идея да се изписва целия или по-голямата част от поста с главни букви. Това го прави много по-труден за четене, текстът изглежда еднакъв, посланието е агресивно и определено няма да доведе до желания ефект.

Ти би ли прочел книга написана с главни букви?  🙂 

facebook ads=caps

 📝 3. Емотикони

По принцип използването на емотикони е добра практика, тъй като са инструмент за привличане на вниманието на потребителя, придават цвят и настроение към текста, но използването им трябва да е с мярка. С тях е много е тънък моментът, защото ако постът е претрупан с емотикони, вместо да привлечеш вниманието на потребителя върху това, което искаш да му продадеш, ще го объркаш, защото рекламното съобщение ще се изгуби в емотикони и той дори няма да спре погледа си и да прочете поста, а ще скролне надолу.

Така че, внимавай с тях, колкото и да са хубави. 🙂

Това бяха топ 3 от най-често срещаните грешки из Facebook постовете. Надявам се, че статията е била полезна за теб и тези съвети ще ти помогнат да подобриш резултатите си и на Black Friday да се радваш на по-добър Conversion Rate и да напълниш профила с конверсии.

Хайде, успех!

rocket-2841765_640

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: , ,

Оставете отговор

#ЧеренПетък: Топ 3 от най-често срещаните грешки при реклама във Facebook

Публикувано на 15.11.2018 от Lili Siyanova

New-Project-20

Отново дойде този период от годината, в който трескаво започваме да се готвим и с нетърпение да очакваме  най-голямото шопинг събитие на годината. Идва ли идва, бързо и неусетно Black Friday отново чука на вратата. 🙌

Преди няколко дни ти представихме няколко предложения, с които можеш да подготвиш уебсайта си за Черния петък. Ако си ги изпуснал, можеш да наваксаш оттук.

Днес ще насочим вниманието си към афилиатите, които рекламират във Facebook. В последните седмици прегледах и анализирах стотици постове в социалната мрежа  и днес ще ти споделя топ 3 от най-често срещаните грешки, които ако избягваш ще може да подобриш резултатите си и да спечелиш повече на Black Friday 2018 и не само! 💰

И така.. по същество. Ето и кои са те:

 📝 1. Прекалено много текст в поста

Проучвания показват, че Facebook постовете с до 80 символа (и с по-малко дори) получават с 66% повече взаимодействие. Не е добра практика да претрупваш поста си с прекалено много текст. Потребителите предпочитат кратко, ясно и стегнато съдържание. Нещо повече, Facebook постовете имат ограничение в броя на визуализираните символи, след което потребителят трябва да кликне на “Виж повече”, за да се запознае с цялото съдържание на поста.

Ти като потребител колко пъти би кликнал?

Това всъщност е особено голям проблем, ако си от афилиатите, които публикуват снимка на продукта, който рекламират и поставят афилиейт линка в края на поста си. В случай, че си надхвърлил ограничението на видимите символи, линкът ти ще бъде скрит.

Няма линк ⇒ няма клик ⇒  няма поръчка⇒  няма конверсия. 😫

Всяка една стъпка, която би затруднила в някаква степен потребителя и би нарушила сърфирането му из нюзфийда е в твой минус и ще намали шанса ти той да кликне на рекламата, да закупи и ти да спечелиш комисиона. Затова е препоръчително да се придържаш към по-кратки, стегнати и ясни рекламни текстове.

Анализирах много постове и ми направи впечатление, че при споделяне на афилиейт линк се копира наименованието и характеристиките на продукта, които се извличат от Facebook при споделяне на линка и се поставят в полето за рекламното съобщение »Виж примера по-долу. Като цяло, това е излишно повторение на един и същ текст и излишно утежняване на рекламното съобщение. Не забравяй, че видимите символи са ограничени и че посланието ти трябва да е кратко. Тук трябва да наблегнеш на ясен Call-To- Action и да привлечеш вниманието на потребителя и да го накараш да кликне.

 

Поставянето на афилиейт линка в началото на поста е агресивно. Още повече, че от афилиейт линка потребителят не знае къде ще бъде отведен. По принцип, когато споделяш афилиейт линк, не е необходимо допълнително да добавяш линкa и в текстовото поле, потребителят като кликне на изображението ще бъде отведен в сайта на рекламодателя.

facebook ads

 

 📝 2. Главни букви 

Попаднах на постове, написани изцяло с главни букви. Основната цел на главните букви е да поставят акцент върху нещо наистина важно, но не е добра идея да се изписва целия или по-голямата част от поста с главни букви. Това го прави много по-труден за четене, текстът изглежда еднакъв, посланието е агресивно и определено няма да доведе до желания ефект.

Ти би ли прочел книга написана с главни букви?  🙂 

facebook ads=caps

 📝 3. Емотикони

По принцип използването на емотикони е добра практика, тъй като са инструмент за привличане на вниманието на потребителя, придават цвят и настроение към текста, но използването им трябва да е с мярка. С тях е много е тънък моментът, защото ако постът е претрупан с емотикони, вместо да привлечеш вниманието на потребителя върху това, което искаш да му продадеш, ще го объркаш, защото рекламното съобщение ще се изгуби в емотикони и той дори няма да спре погледа си и да прочете поста, а ще скролне надолу.

Така че, внимавай с тях, колкото и да са хубави. 🙂

Това бяха топ 3 от най-често срещаните грешки из Facebook постовете. Надявам се, че статията е била полезна за теб и тези съвети ще ти помогнат да подобриш резултатите си и на Black Friday да се радваш на по-добър Conversion Rate и да напълниш профила с конверсии.

Хайде, успех!

rocket-2841765_640

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing