Динамични реклами в AdWords: Създай първата си реклама в 3 стъпки и увеличи печалбата си. Научи как!

Публикувано на 19.06.2017 от Lili Siyanova

monitor-837314_1280new

Динамичните реклами при търсене в AdWords са лесен и високоефективен метод за промотиране на рекламодателите в Profitshare, които не са ограничили използването на PPC рекламите в общите си условия.

Повече за динамичните реклами при търсене

В основата на динамичните реклами при търсене е, че Google генерира автоматично заглавието и лендинг страницата на рекламата, в зависимост от съдържанието на уебсайта и търсенето на потребителя. Когато заявката за търсене включва ключови думи, тясно свързани със съдържанието на уебсайта, Google ще генерира автоматично заглавието й и лендинг страницата. По този начин рекламата в по-голяма степен ще отговаря на търсенето на потребителя и вероятността да кликне на нея и да посети сайта е много по-голяма.

Защо да използваш динамичните реклами при търсене за афилиейт промотиране?

Динамичните реклами при търсене имат редица предимства, които биха отвели афилиейт промотирането ти на друго, по-високо ниво:

  1. Възможност да увеличиш печалбата си. Рекламирайки чрез Google AdWords достигаш до потребители, които вече имат потребност от даден продукт и търсят подходящия онлайн магазин, от който да закупят.
  2. Спестяваш време. Настройката на рекламата не отнема повече от 10 минути. Много бързо и лесно можеш да стартираш рекламата и да започнеш да печелиш комисионни. По-надолу в статията ще ти покажем стъпките и ще се убедиш в това. Времето е пари и това определено е голям плюс за динамичните реклами за търсене.
  3. Методът е подходящ дори и за начинаещи в AdWords рекламите. Не изисква предварителни проучвания за ключови думи, създаването на сложна структура на кампанията с множество рекламни групи и ключови думи, поради което и начинаещ в областта спокойно може да тества.
  4.  По-ниски разходи за реклама. В повечето случай тук се наблюдава по-ниска цена на клик, тъй като в тези реклами се показват и заявки за търсене, базирани и на по-дълги фрази, който не са много конкурентни.
  5. Релевантно заглавие и лендинг страница. Автоматичното генериране на заглавието и лендинг страницата осигурява по-висока степен на релевантност на рекламата. Google добавя в заглавието въведената от потребителя ключова дума. Когато той види в заглавието на рекламата това, което търси би кликнал на нея.

Как да създадеш първата си динамична реклама при търсене?

Стъпка 1: Задаване на основните настройки на кампанията

Както споменах и по-горе, създаването на динамичните реклами става изключително лесно и само в няколко стъпки. Разбира се, за да стартираш трябва да се логнеш в акаунта ти в Google AdWords. След като влезеш в профила си, от менюто “Кампании” трябва да избереш “Само за мрежата за търсене”. Стъпката е показана на изображението по-долу. Всъщност с тази стъпка стартираш и стандартните кампании, базирани на ключови думи.

AdWords-Dynamic Ads1

След това трябва да избереш типа на рекламата. Както е показано по-долу, трябва да избереш “Динамични реклами при търсене”.

AdWords-Dynamic Ads2

Следващата стъпка е да въведеш уебсайта на рекламодателя, който ще промотираш. Трябва да го направиш в полето “Уебсайт”. Следващите полета – език и източник на насочване, са зададени по подразбиране, а относно мрежите, ти препоръчваме да изключиш на партньорите от мрежата за търсене.

AdWords-Dynamic Ads3

Следват настройките на местоположенията, по които ще се насочва рекламата и задаване на език. По подразбиране винаги е маркирано България, а за език – български.

Преминаваме към стратегията за офериране. Тук трябва да зададеш цената на клик, която си склонен да платиш и да определиш дневния си бюджет. Препоръчваме ти да използваш ръчната стратегия за офериране, тъй като ще имаш по-голям контрол върху бюджета си. Тези стъпки не се различават от тези за стартиране на стандартна реклама в мрежата за търсене.

Стъпка 2: Поставяне на афилиейт линк за проследяване

Много важен момент при стартирането на всякакъв вид AdWords реклама за афилиейт промотиране, е поставянето на афилиейт линка за проследяване. Винаги проверявай дали си го поставил преди активиране на рекламата, тъй като ще инвестираш средства за тази реклама, а ако не осигуриш проследяване, няма да можеш да регистрираш комисионни.

AdWords-Dynamic Ads4

Отвори опциите за URL адресите, афилиейт линкът се поставя в полето “Шаблон за проследяване”, като трябва да спазваш формата в примера. Линкът ще придобие вида:  http://profitshare.bg/l/хххххх/?url={lpurl}.

Стъпка 3: Създаване на рекламна група, реклама и избор на насочване

След като запаметиш основните настройки на кампанията, ще бъдеш отведен към следващата стъпка – създаване на рекламна група, реклама и избор на насочване.  За рекламното съобщение разполагаш със 80 символа, помисли какво да бъде то и го направи достатъчно атрактивно.

Относно насочването, както споменах по-горе, динамичните реклами използват съдържанието на уебсайта за да насочват рекламите. Можеш да избереш измежду 3 опции за насочване:

  • всички уеб страници – за насочване на рекламите се вземат предвид всички страници на уебсайта;
  • целеви категории от уебсайта, препоръчани от Google – чрез тази опция можеш да насочваш по определени категории;
  • насочване само към конкретни уеб страници – тук можеш да насочваш само към определени страници от сайта, в зависимост от категорията, съдържанието им, заглавието или URL адреса.

Като за начало съвсем спокойно можеш да използваш първия вариант. След като завършиш и тази стъпка рекламата ти ще бъде прегледана от екипа на Google и ако отговаря на всички условия, ще бъде одобрена и можеш да започнеш да рекламираш!

!! Съвет !!

Преди да стартираш рекламата, прoвери отново всички настройки и се убеди, че си поставил афилиейт линк за проследяване. За целите на по-добрата оптимизация на рекламата е силно препоръчително да добавиш разширения на рекламата от секцията “Разширения на рекламите”. Провери условията на рекламодателите за забранени ключови думи и ги добави като негативни.

Беше ли полезна за теб тази статия? Ще се радвам да споделиш мнението си в коментарите отдолу.

Успех с конверсиите!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Динамични реклами в AdWords: Създай първата си реклама в 3 стъпки и увеличи печалбата си. Научи как!

Публикувано на 19.06.2017 от Lili Siyanova

monitor-837314_1280new

Динамичните реклами при търсене в AdWords са лесен и високоефективен метод за промотиране на рекламодателите в Profitshare, които не са ограничили използването на PPC рекламите в общите си условия.

Повече за динамичните реклами при търсене

В основата на динамичните реклами при търсене е, че Google генерира автоматично заглавието и лендинг страницата на рекламата, в зависимост от съдържанието на уебсайта и търсенето на потребителя. Когато заявката за търсене включва ключови думи, тясно свързани със съдържанието на уебсайта, Google ще генерира автоматично заглавието й и лендинг страницата. По този начин рекламата в по-голяма степен ще отговаря на търсенето на потребителя и вероятността да кликне на нея и да посети сайта е много по-голяма.

Защо да използваш динамичните реклами при търсене за афилиейт промотиране?

Динамичните реклами при търсене имат редица предимства, които биха отвели афилиейт промотирането ти на друго, по-високо ниво:

  1. Възможност да увеличиш печалбата си. Рекламирайки чрез Google AdWords достигаш до потребители, които вече имат потребност от даден продукт и търсят подходящия онлайн магазин, от който да закупят.
  2. Спестяваш време. Настройката на рекламата не отнема повече от 10 минути. Много бързо и лесно можеш да стартираш рекламата и да започнеш да печелиш комисионни. По-надолу в статията ще ти покажем стъпките и ще се убедиш в това. Времето е пари и това определено е голям плюс за динамичните реклами за търсене.
  3. Методът е подходящ дори и за начинаещи в AdWords рекламите. Не изисква предварителни проучвания за ключови думи, създаването на сложна структура на кампанията с множество рекламни групи и ключови думи, поради което и начинаещ в областта спокойно може да тества.
  4.  По-ниски разходи за реклама. В повечето случай тук се наблюдава по-ниска цена на клик, тъй като в тези реклами се показват и заявки за търсене, базирани и на по-дълги фрази, който не са много конкурентни.
  5. Релевантно заглавие и лендинг страница. Автоматичното генериране на заглавието и лендинг страницата осигурява по-висока степен на релевантност на рекламата. Google добавя в заглавието въведената от потребителя ключова дума. Когато той види в заглавието на рекламата това, което търси би кликнал на нея.

Как да създадеш първата си динамична реклама при търсене?

Стъпка 1: Задаване на основните настройки на кампанията

Както споменах и по-горе, създаването на динамичните реклами става изключително лесно и само в няколко стъпки. Разбира се, за да стартираш трябва да се логнеш в акаунта ти в Google AdWords. След като влезеш в профила си, от менюто “Кампании” трябва да избереш “Само за мрежата за търсене”. Стъпката е показана на изображението по-долу. Всъщност с тази стъпка стартираш и стандартните кампании, базирани на ключови думи.

AdWords-Dynamic Ads1

След това трябва да избереш типа на рекламата. Както е показано по-долу, трябва да избереш “Динамични реклами при търсене”.

AdWords-Dynamic Ads2

Следващата стъпка е да въведеш уебсайта на рекламодателя, който ще промотираш. Трябва да го направиш в полето “Уебсайт”. Следващите полета – език и източник на насочване, са зададени по подразбиране, а относно мрежите, ти препоръчваме да изключиш на партньорите от мрежата за търсене.

AdWords-Dynamic Ads3

Следват настройките на местоположенията, по които ще се насочва рекламата и задаване на език. По подразбиране винаги е маркирано България, а за език – български.

Преминаваме към стратегията за офериране. Тук трябва да зададеш цената на клик, която си склонен да платиш и да определиш дневния си бюджет. Препоръчваме ти да използваш ръчната стратегия за офериране, тъй като ще имаш по-голям контрол върху бюджета си. Тези стъпки не се различават от тези за стартиране на стандартна реклама в мрежата за търсене.

Стъпка 2: Поставяне на афилиейт линк за проследяване

Много важен момент при стартирането на всякакъв вид AdWords реклама за афилиейт промотиране, е поставянето на афилиейт линка за проследяване. Винаги проверявай дали си го поставил преди активиране на рекламата, тъй като ще инвестираш средства за тази реклама, а ако не осигуриш проследяване, няма да можеш да регистрираш комисионни.

AdWords-Dynamic Ads4

Отвори опциите за URL адресите, афилиейт линкът се поставя в полето “Шаблон за проследяване”, като трябва да спазваш формата в примера. Линкът ще придобие вида:  http://profitshare.bg/l/хххххх/?url={lpurl}.

Стъпка 3: Създаване на рекламна група, реклама и избор на насочване

След като запаметиш основните настройки на кампанията, ще бъдеш отведен към следващата стъпка – създаване на рекламна група, реклама и избор на насочване.  За рекламното съобщение разполагаш със 80 символа, помисли какво да бъде то и го направи достатъчно атрактивно.

Относно насочването, както споменах по-горе, динамичните реклами използват съдържанието на уебсайта за да насочват рекламите. Можеш да избереш измежду 3 опции за насочване:

  • всички уеб страници – за насочване на рекламите се вземат предвид всички страници на уебсайта;
  • целеви категории от уебсайта, препоръчани от Google – чрез тази опция можеш да насочваш по определени категории;
  • насочване само към конкретни уеб страници – тук можеш да насочваш само към определени страници от сайта, в зависимост от категорията, съдържанието им, заглавието или URL адреса.

Като за начало съвсем спокойно можеш да използваш първия вариант. След като завършиш и тази стъпка рекламата ти ще бъде прегледана от екипа на Google и ако отговаря на всички условия, ще бъде одобрена и можеш да започнеш да рекламираш!

!! Съвет !!

Преди да стартираш рекламата, прoвери отново всички настройки и се убеди, че си поставил афилиейт линк за проследяване. За целите на по-добрата оптимизация на рекламата е силно препоръчително да добавиш разширения на рекламата от секцията “Разширения на рекламите”. Провери условията на рекламодателите за забранени ключови думи и ги добави като негативни.

Беше ли полезна за теб тази статия? Ще се радвам да споделиш мнението си в коментарите отдолу.

Успех с конверсиите!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing