eMAG – Black Friday 2016. Хиляди избрани оферти!

Публикувано на 22.11.2016 от Lili Siyanova

facebook_teasing_35_1479717509

eMAG –  най-големият рекламодател в платформата, организира дългоочакваното шопинг събитие на годината на 25 ноември 2016г – Black Friday 2016.

По време на кампанията онлайн ритейлърът ще предложи на потребителите си повече от 300 000 продукта, като броят им е значително по-голям от изминалата година. В Black Friday 2016 ще се включат над 200 търговци от eMAG Marketplace. Офертите ще обхванат голямо разнообразие от продукти като: телевизори, мобилни устройства, телефони, таблети и лаптопи, ИТ продукти (компоненти и периферия), малки и големи електроуреди, до детски стоки, козметика, продукти за дома и декорацията, мода и спортни артикули, автомобилни гуми и много други.

В самия ден, рекламодателят въвежда нови условия за афилиейт маркетинг. Всеки афилиат ще печели по 1% комисионна при генерирана продажба, независимо от категорията продукти. Също така, периодът на живот на бисквитките ще бъде 48 часа. Няма да бъдат приемани уебсайтове, съдържащи в домейна или поддомейна си „blackfriday“ или „cherenpetak” (или негови производни), както беше и през изминалата година.

Миналата година, Black Friday 2015 завърши за рекламодателя с генерирани продажби в размер на над 23 млн. лева и над 170 000 поръчани продукта.

За кампанията, по поръчка на eMAG, бе проведено изследване от  Millward Brown. Резултатите показват, че познаваемостта на събитието през тази година е 89% , за сравнение през 2014г. тя е била 76%. Проучването показва, че еMAG е на първо място сред онлайн магазините за потенциалните клиенти на Black Friday с 42%.

„Black Friday е най-важното шопинг събитие за нас през годината. Подготвяме се 10 месеца по-рано, за да предложим разширена гама продукти, като същевременно разрастваме нашите логистични партньорства, за да оптимизираме времето за доставка до крайните клиенти. Работим и върху надеждна IT инфраструктура за поддържане на трафика на сайта ни и големия брой очаквани поръчки. Подготвяме се за нашият най-мащабенBlack Friday”,заяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG България.

Скъпи афилиати, остават броени дни до Black Friday! Пожелаваме ви успех да спечелите много комисионни!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

eMAG – Black Friday 2016. Хиляди избрани оферти!

Публикувано на 22.11.2016 от Lili Siyanova

facebook_teasing_35_1479717509

eMAG –  най-големият рекламодател в платформата, организира дългоочакваното шопинг събитие на годината на 25 ноември 2016г – Black Friday 2016.

По време на кампанията онлайн ритейлърът ще предложи на потребителите си повече от 300 000 продукта, като броят им е значително по-голям от изминалата година. В Black Friday 2016 ще се включат над 200 търговци от eMAG Marketplace. Офертите ще обхванат голямо разнообразие от продукти като: телевизори, мобилни устройства, телефони, таблети и лаптопи, ИТ продукти (компоненти и периферия), малки и големи електроуреди, до детски стоки, козметика, продукти за дома и декорацията, мода и спортни артикули, автомобилни гуми и много други.

В самия ден, рекламодателят въвежда нови условия за афилиейт маркетинг. Всеки афилиат ще печели по 1% комисионна при генерирана продажба, независимо от категорията продукти. Също така, периодът на живот на бисквитките ще бъде 48 часа. Няма да бъдат приемани уебсайтове, съдържащи в домейна или поддомейна си „blackfriday“ или „cherenpetak” (или негови производни), както беше и през изминалата година.

Миналата година, Black Friday 2015 завърши за рекламодателя с генерирани продажби в размер на над 23 млн. лева и над 170 000 поръчани продукта.

За кампанията, по поръчка на eMAG, бе проведено изследване от  Millward Brown. Резултатите показват, че познаваемостта на събитието през тази година е 89% , за сравнение през 2014г. тя е била 76%. Проучването показва, че еMAG е на първо място сред онлайн магазините за потенциалните клиенти на Black Friday с 42%.

„Black Friday е най-важното шопинг събитие за нас през годината. Подготвяме се 10 месеца по-рано, за да предложим разширена гама продукти, като същевременно разрастваме нашите логистични партньорства, за да оптимизираме времето за доставка до крайните клиенти. Работим и върху надеждна IT инфраструктура за поддържане на трафика на сайта ни и големия брой очаквани поръчки. Подготвяме се за нашият най-мащабенBlack Friday”,заяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG България.

Скъпи афилиати, остават броени дни до Black Friday! Пожелаваме ви успех да спечелите много комисионни!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing