Fashion Days стартира “Epic Sale” – най-мащабното събитие за сезона!

Публикувано на 16.01.2017 от Lili Siyanova

1200x628-bg

 

Fashion Days обявява периода 17-19 януари за епичен! Компанията ще проведе най-голямото си зимно събитие – Epic Sale. Ще предложи значителни отстъпки на широка гама продукти за мъже и жени.

След успеха на предните си по-големи кампании, Fashion Days за пореден път ще зарадва клиентите си със страхотни предложения.

Промотирайте и  се възползвайте се от мащаба на събитието, то ще е едно от най-големите на рекламодателя и ще продължи цели три дни. В него ще влязат продуктите от всички категории в магазина, като: обувки, дрехи и аксесоари.

Някои от брандовете, които ще участват във ” Fashion Days – Epic Sale” са: Timberland, Puma, Diesel, Napapijri, Jack & Jones, United Colors на Benetton, Esprit, Zee Lane, Mango, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Guess и други.

Рекламодателят ще предложи бърза и безплатна доставка и 30 дни право на връщане на продукта.

За кампанията можете да намерите тийзър банери в каталога с кампании. За самото събитие ще бъдат качени други банери, с които ще разполагате на 17.01 сутринта.

Време за изненада! От този месец Fashion Days ще награждава най-активните си афилиати с 10% комисионна! Топ 10 от афилиатите, генерирали най-много продажби за изминалите 30 дни, ще печелят по 10% комисионна за период от един месец!

Защо да изберете да промотирате Fashion Days:

  • 8% комисионна за всяка продажба;
  • 10 %  комисионна за топ 10-те афилаити, в зависимост от обема на продажбите през изминалия месец;
  • среден период за одобрение на комисионните е 21 дни;
  • среден процент на одобрените комисионни е 82%;
  • EPC – 2.78 лева;
  • най-големият рекламодател в категория “Мода”.

Следете рекламодателя и бъдете готови за специални изненади по време на събитието!

Пожелаваме успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Fashion Days стартира “Epic Sale” – най-мащабното събитие за сезона!

Публикувано на 16.01.2017 от Lili Siyanova

1200x628-bg

 

Fashion Days обявява периода 17-19 януари за епичен! Компанията ще проведе най-голямото си зимно събитие – Epic Sale. Ще предложи значителни отстъпки на широка гама продукти за мъже и жени.

След успеха на предните си по-големи кампании, Fashion Days за пореден път ще зарадва клиентите си със страхотни предложения.

Промотирайте и  се възползвайте се от мащаба на събитието, то ще е едно от най-големите на рекламодателя и ще продължи цели три дни. В него ще влязат продуктите от всички категории в магазина, като: обувки, дрехи и аксесоари.

Някои от брандовете, които ще участват във ” Fashion Days – Epic Sale” са: Timberland, Puma, Diesel, Napapijri, Jack & Jones, United Colors на Benetton, Esprit, Zee Lane, Mango, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Guess и други.

Рекламодателят ще предложи бърза и безплатна доставка и 30 дни право на връщане на продукта.

За кампанията можете да намерите тийзър банери в каталога с кампании. За самото събитие ще бъдат качени други банери, с които ще разполагате на 17.01 сутринта.

Време за изненада! От този месец Fashion Days ще награждава най-активните си афилиати с 10% комисионна! Топ 10 от афилиатите, генерирали най-много продажби за изминалите 30 дни, ще печелят по 10% комисионна за период от един месец!

Защо да изберете да промотирате Fashion Days:

  • 8% комисионна за всяка продажба;
  • 10 %  комисионна за топ 10-те афилаити, в зависимост от обема на продажбите през изминалия месец;
  • среден период за одобрение на комисионните е 21 дни;
  • среден процент на одобрените комисионни е 82%;
  • EPC – 2.78 лева;
  • най-големият рекламодател в категория “Мода”.

Следете рекламодателя и бъдете готови за специални изненади по време на събитието!

Пожелаваме успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing