Google Parallel Tracking: Всичко, което трябва да знаеш е тук!

Публикувано на 6.11.2018 от Lili Siyanova

paralleltraking

Ако си от афилиатите, които рекламират с Google Ads, то тогава тази статия ще е особено полезна за теб, тъй като ще засегнем темата за паралелното проследяване, което влезе в сила на 30 октомври.  Нашите афилиейт линкове са напълно съвместими с новия метод на проследяване и можеш активно да използваш Google Ads за афилиейт маркетинг и да печелиш комисиони. 🙌

Google Ads: Паралелно проследяване

Преди известно време от Google обявиха, че от 30 октомври 2018 г. паралелното проследяване ще се изисква за всички акаунти в Google.

Цел на паралелното проследяване

Основната цел на паралелното проследяване е да намали времето на зареждане на лендинг страницата и потребителят да бъде отвеждан много по-бързо в уебсайта на рекламодателя. Това от своя страна ще доведе до увеличаване на процента на конвертиране и подобряване на ефективността и представянето на рекламите.

Паралелното проследяване и афилиейт маркетинг

Ако вече имаш активни реклами, трябва да провериш какъв протокол си използвал при генериране на афилиейт линка. Увери се, че е HTTPS. В случай, че не е, то следва да го актуализираш, тъй като Google не поддържа използването на HTTP протокол в тракинг темплейта.

Къде се поставя тракинг темплейтът?

За да можеш да си осигуриш проследяване при клик върху рекламата ти, трябва задължително да поставиш афилиейт линк в полето за тракинг темплейт. Ти ще прецениш дали ще го поставиш на ниво акаунт, кампания, група или реклама – но е задължително да го направиш. В примера по-долу сме ти показали как се поставя на ниво реклама за стандартни Google Ads.

След като създадеш текстовата рекламата, трябва да отидеш на  “Опции за URL адрес за реклами” и да поставиш афилиейт линка в полето “Шаблон за проследяване” и после да запаметиш настройките.

parallel_tracking
От бутона “Изпробване” е хубаво да тестваш, за да се увериш, че всичко работи нормално.

 

Това е! Пожелаваме ти успех и ще се радваме да споделиш дали тази статия беше полезна за теб. 😉

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: , ,

Оставете отговор

Google Parallel Tracking: Всичко, което трябва да знаеш е тук!

Публикувано на 6.11.2018 от Lili Siyanova

paralleltraking

Ако си от афилиатите, които рекламират с Google Ads, то тогава тази статия ще е особено полезна за теб, тъй като ще засегнем темата за паралелното проследяване, което влезе в сила на 30 октомври.  Нашите афилиейт линкове са напълно съвместими с новия метод на проследяване и можеш активно да използваш Google Ads за афилиейт маркетинг и да печелиш комисиони. 🙌

Google Ads: Паралелно проследяване

Преди известно време от Google обявиха, че от 30 октомври 2018 г. паралелното проследяване ще се изисква за всички акаунти в Google.

Цел на паралелното проследяване

Основната цел на паралелното проследяване е да намали времето на зареждане на лендинг страницата и потребителят да бъде отвеждан много по-бързо в уебсайта на рекламодателя. Това от своя страна ще доведе до увеличаване на процента на конвертиране и подобряване на ефективността и представянето на рекламите.

Паралелното проследяване и афилиейт маркетинг

Ако вече имаш активни реклами, трябва да провериш какъв протокол си използвал при генериране на афилиейт линка. Увери се, че е HTTPS. В случай, че не е, то следва да го актуализираш, тъй като Google не поддържа използването на HTTP протокол в тракинг темплейта.

Къде се поставя тракинг темплейтът?

За да можеш да си осигуриш проследяване при клик върху рекламата ти, трябва задължително да поставиш афилиейт линк в полето за тракинг темплейт. Ти ще прецениш дали ще го поставиш на ниво акаунт, кампания, група или реклама – но е задължително да го направиш. В примера по-долу сме ти показали как се поставя на ниво реклама за стандартни Google Ads.

След като създадеш текстовата рекламата, трябва да отидеш на  “Опции за URL адрес за реклами” и да поставиш афилиейт линка в полето “Шаблон за проследяване” и после да запаметиш настройките.

parallel_tracking
От бутона “Изпробване” е хубаво да тестваш, за да се увериш, че всичко работи нормално.

 

Това е! Пожелаваме ти успех и ще се радваме да споделиш дали тази статия беше полезна за теб. 😉

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing