Как да избера кой рекламодател да рекламирам?

Публикувано на 28.07.2016 от Profitshare

фийдове-за-афилиати-profitshare

В Profitshare има почти 30 рекламодатели ( почти 30 афилиейт програми), от които можете да изберете кого да рекламирате, но наясно ли сте кого да изберете и по какъв критерий да го направите?

В тази статия ще ви предоставим малко повече  информация относно това как да подберете правилно рекламодателите, които да рекламирате така, че резултатите, които постигнете да оставят трайна усмивка на лицето ви.

  1. Сортирайте рекламодателите по EPC (Earnings per 100 clicks)

Най-важният индикатор, според който можете да си направите сметка за ориентировъчната печалба, която можете да спечелите се нарича EPC. Индикаторът представя средната стойност на придобитите комисионни от всички афилиати спрямо целия изпратен трафик към дадения рекламодател. Имайки предвид факта, че индикаторът е общ, това не означава, че резултатите, които всеки отделен афилиат ще постигне, ще бъдат същите, но въпреки това е много ефективен начин да си дадете сметка колко добре работи афилиейт програмата на съответния рекламодател.

eMAG1

    2. Избирайте активните рекламодатели в платформата

Друг много важен фактор при избора ефективен рекламодател е обратната връзка, която получавате тогава, когато отправите запитване. Понякога рекламодателите сами изпращат съобщения към афилиатите, в които изпращат различни насоки за това, което се продава добре на момента, за да знаят афилиатите какво да рекламират. Не бива да се притеснявате и да пропускате всяка възможност, когато искате да попитате даден рекламодател за определена информация, която касае вашите рекламни кампании.

  1. Избирайте рекламодатели/продукти, които се доближават до интересите на вашата аудитория

Имайте предвид, че ако имате уебсайт, в който пишете ревюта и новини относно новите мобилни телефони, които се появяват на пазара, но в същото време се опитвате да рекламирате дамски рокли на него, то в този случай е напълно нормално нещата да не се получат. 🙂

С други думи, трябва да препоръчвате релевантни продукти на съответната аудитория. Например ако има сайт на обща тематика и не знаете какво харесват вашите читатели, можете да поставите уиджета на Profitshare, който показва продукти на различни рекламодатели в зависимост от различните интереси на всеки отделен потребител, който достигне до сайта ви.

  1. Препоръчвайте продукти, които знаете че хората обожават.

В случаите, в които искате да напишете ревю на определен продукт и да го препоръчате. Не всички имат времето, както и финансовата възможност да опитат всеки продукт, който искат да препоръчат към своята аудитория. Въпреки това освен да тествате определен продукт, съществуват и други начини да научите дали той е добър и дали би се харесал на останалите потребители. Например бихте могли да сортирате определен тип продукти според рейтинга, който те са получи от други потребители, които вече са закупили съответния продукт така че високооценените продукти да излязат на предни позиции и вие да можете да ги препоръчате на свой ред преди други потребители.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да избера кой рекламодател да рекламирам?

Публикувано на 28.07.2016 от Profitshare

фийдове-за-афилиати-profitshare

В Profitshare има почти 30 рекламодатели ( почти 30 афилиейт програми), от които можете да изберете кого да рекламирате, но наясно ли сте кого да изберете и по какъв критерий да го направите?

В тази статия ще ви предоставим малко повече  информация относно това как да подберете правилно рекламодателите, които да рекламирате така, че резултатите, които постигнете да оставят трайна усмивка на лицето ви.

  1. Сортирайте рекламодателите по EPC (Earnings per 100 clicks)

Най-важният индикатор, според който можете да си направите сметка за ориентировъчната печалба, която можете да спечелите се нарича EPC. Индикаторът представя средната стойност на придобитите комисионни от всички афилиати спрямо целия изпратен трафик към дадения рекламодател. Имайки предвид факта, че индикаторът е общ, това не означава, че резултатите, които всеки отделен афилиат ще постигне, ще бъдат същите, но въпреки това е много ефективен начин да си дадете сметка колко добре работи афилиейт програмата на съответния рекламодател.

eMAG1

    2. Избирайте активните рекламодатели в платформата

Друг много важен фактор при избора ефективен рекламодател е обратната връзка, която получавате тогава, когато отправите запитване. Понякога рекламодателите сами изпращат съобщения към афилиатите, в които изпращат различни насоки за това, което се продава добре на момента, за да знаят афилиатите какво да рекламират. Не бива да се притеснявате и да пропускате всяка възможност, когато искате да попитате даден рекламодател за определена информация, която касае вашите рекламни кампании.

  1. Избирайте рекламодатели/продукти, които се доближават до интересите на вашата аудитория

Имайте предвид, че ако имате уебсайт, в който пишете ревюта и новини относно новите мобилни телефони, които се появяват на пазара, но в същото време се опитвате да рекламирате дамски рокли на него, то в този случай е напълно нормално нещата да не се получат. 🙂

С други думи, трябва да препоръчвате релевантни продукти на съответната аудитория. Например ако има сайт на обща тематика и не знаете какво харесват вашите читатели, можете да поставите уиджета на Profitshare, който показва продукти на различни рекламодатели в зависимост от различните интереси на всеки отделен потребител, който достигне до сайта ви.

  1. Препоръчвайте продукти, които знаете че хората обожават.

В случаите, в които искате да напишете ревю на определен продукт и да го препоръчате. Не всички имат времето, както и финансовата възможност да опитат всеки продукт, който искат да препоръчат към своята аудитория. Въпреки това освен да тествате определен продукт, съществуват и други начини да научите дали той е добър и дали би се харесал на останалите потребители. Например бихте могли да сортирате определен тип продукти според рейтинга, който те са получи от други потребители, които вече са закупили съответния продукт така че високооценените продукти да излязат на предни позиции и вие да можете да ги препоръчате на свой ред преди други потребители.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing