Как да използваш Facebook групите за целите на афилиейт маркетинга и да печелиш повече с Profitshare?

Публикувано на 19.04.2017 от Lili Siyanova

facebook-260818_1280

Facebook предлага разнообразие от възможности за афилиейт маркетинг. Не отдавна ти показахме как можеш да използваш Facebook Notes за реклама и как да използваш опцията за Tag Products. Днес искаме да ти представим Facebook групите, като още една прекрасна възможност за теб да промотираш в социалната мрежа с нулев рекламен бюджет. Изисква се само време и постоянство.

Защо да промотираш във Facebook групи?

  • Чрез тях имаш възможност да достигнеш до широка аудитория;
  • Метод, който към момента отговаря на условията за промотиране на всички рекламодатели;
  • Възможност за достигане до тясно таргетирана аудитория, в зависимост от темата на групата;
  • Добър източник на трафик, респективно възможности за повече конверсии.
  1. Как да намериш подходяща Facebook група?

Преди да започнеш да промотираш, разбира се, трябва да си избереш Facebook групи, към които да се присъединиш. Но как точно да ги намериш? Ако зададеш в полето за търсене определена ключова дума, системата на Facebook ще ти предложи варианти. Например за да намериш групи за купуване и продаване – можеш да напишеш в search полето „Купувам” и да разгледаш предложенията. Ако желаеш да промотираш бебешки продукти, можеш да напишеш ключовата дума –бебета, и да си избереш подходяща група за промотиране.

В случай, че системата не ти изведе в резултатите подходящи групи, кликни върху „See more”, след което от навигационната лента  избери „Groups” и ще видиш списък с групи с желаната от теб тема. Можеш да филтрираш резултатите – само публични групи или затворени. Можеш да зададеш да се покажат групи, в които членуват твои приятели и т.н.

buy&sells groups2
Също така, от менюто вляво, от секцията „Buy and Sells groups” можеш да намериш групи за промотиране. Системата ще направи първоначална селекция по местоположението ти.

  1. buy&sells groupsКак да избереш в коя група точно да промотираш?

За да избереш подходяща Facebook група, на първо място трябва да обърнеш внимание на броя на членовете в нея. Колкото повече са те, толкова по-добре. Твоята реклама ще достигне до по-широка аудитория. По принцип в зависимост от настройката за поверителност на групата, рекламата може да има и по-голям рийч. Ако групата е публична, то постовете в нея могат да бъдат преглеждани и от потребители, които не са нейни членове. Ако е затворена, за да има достъп до постовете, потребителят трябва да е член на групата.

3. Присъедини се към групата

Присъединяването в група става изключително лесно. Единственото, което трябва да направиш е да кликнеш на бутона „Join” и да изчакаш заявката ти да бъде одобрена.

4. Запознай се с правилата за използване на Facebook групата

Преди да започнеш да промотираш в дадена Facebook група, се запознай с нейните правила. В някои от тях афилиейт промотирането е забранено. Тази информация обикновено е достъпна още в началото на групата.

5. Публикувай своя рекламен пост

Във Facebook групите можеш да публикуваш постовете си по два начина – от „Sell Something” и “Start Discussion”. За целите на афилиейт маркетинга е препоръчително да използваш втория вариант, тъй като първият е по-подходящ за продажба на лични продукти. Тук можеш да зададеш и локацията ти, както и цена на продукта. Публикуването чрез “Start Discussion” става бързо и лесно, както публикуваш обикновените си постове в профила.

buy&sells groups1Не отдавна ти показахме как да използваш Facebook Notes за афилиейт маркетинг. Можеш да ги използваш и тук и в рамките на един документ да предложиш повече атрактивни оферти на потребителите с вградени афилиейт линкове. Това можеш да направиш от менюто „More” и “Create Doc”.

Това е всичко за днес! 🙂 Промотирай, бъди креативен и активен и печели! 🙂

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да използваш Facebook групите за целите на афилиейт маркетинга и да печелиш повече с Profitshare?

Публикувано на 19.04.2017 от Lili Siyanova

facebook-260818_1280

Facebook предлага разнообразие от възможности за афилиейт маркетинг. Не отдавна ти показахме как можеш да използваш Facebook Notes за реклама и как да използваш опцията за Tag Products. Днес искаме да ти представим Facebook групите, като още една прекрасна възможност за теб да промотираш в социалната мрежа с нулев рекламен бюджет. Изисква се само време и постоянство.

Защо да промотираш във Facebook групи?

  • Чрез тях имаш възможност да достигнеш до широка аудитория;
  • Метод, който към момента отговаря на условията за промотиране на всички рекламодатели;
  • Възможност за достигане до тясно таргетирана аудитория, в зависимост от темата на групата;
  • Добър източник на трафик, респективно възможности за повече конверсии.
  1. Как да намериш подходяща Facebook група?

Преди да започнеш да промотираш, разбира се, трябва да си избереш Facebook групи, към които да се присъединиш. Но как точно да ги намериш? Ако зададеш в полето за търсене определена ключова дума, системата на Facebook ще ти предложи варианти. Например за да намериш групи за купуване и продаване – можеш да напишеш в search полето „Купувам” и да разгледаш предложенията. Ако желаеш да промотираш бебешки продукти, можеш да напишеш ключовата дума –бебета, и да си избереш подходяща група за промотиране.

В случай, че системата не ти изведе в резултатите подходящи групи, кликни върху „See more”, след което от навигационната лента  избери „Groups” и ще видиш списък с групи с желаната от теб тема. Можеш да филтрираш резултатите – само публични групи или затворени. Можеш да зададеш да се покажат групи, в които членуват твои приятели и т.н.

buy&sells groups2
Също така, от менюто вляво, от секцията „Buy and Sells groups” можеш да намериш групи за промотиране. Системата ще направи първоначална селекция по местоположението ти.

  1. buy&sells groupsКак да избереш в коя група точно да промотираш?

За да избереш подходяща Facebook група, на първо място трябва да обърнеш внимание на броя на членовете в нея. Колкото повече са те, толкова по-добре. Твоята реклама ще достигне до по-широка аудитория. По принцип в зависимост от настройката за поверителност на групата, рекламата може да има и по-голям рийч. Ако групата е публична, то постовете в нея могат да бъдат преглеждани и от потребители, които не са нейни членове. Ако е затворена, за да има достъп до постовете, потребителят трябва да е член на групата.

3. Присъедини се към групата

Присъединяването в група става изключително лесно. Единственото, което трябва да направиш е да кликнеш на бутона „Join” и да изчакаш заявката ти да бъде одобрена.

4. Запознай се с правилата за използване на Facebook групата

Преди да започнеш да промотираш в дадена Facebook група, се запознай с нейните правила. В някои от тях афилиейт промотирането е забранено. Тази информация обикновено е достъпна още в началото на групата.

5. Публикувай своя рекламен пост

Във Facebook групите можеш да публикуваш постовете си по два начина – от „Sell Something” и “Start Discussion”. За целите на афилиейт маркетинга е препоръчително да използваш втория вариант, тъй като първият е по-подходящ за продажба на лични продукти. Тук можеш да зададеш и локацията ти, както и цена на продукта. Публикуването чрез “Start Discussion” става бързо и лесно, както публикуваш обикновените си постове в профила.

buy&sells groups1Не отдавна ти показахме как да използваш Facebook Notes за афилиейт маркетинг. Можеш да ги използваш и тук и в рамките на един документ да предложиш повече атрактивни оферти на потребителите с вградени афилиейт линкове. Това можеш да направиш от менюто „More” и “Create Doc”.

Това е всичко за днес! 🙂 Промотирай, бъди креативен и активен и печели! 🙂

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing