Как да промотирам във Facebook и да печеля комисионни чрез афилиейт маркетинг?

Публикувано на 4.08.2016 от Profitshare

HHZ5NPNR1T

В последно време забелязваме, че много от вас отправят запитвания за това как да рекламират във Facebook и да печелят комисионни. Затова решихме да хвърлим малко повече яснота относно този въпрос, както и да ви дадем някои идеи за това как да постигнете по-добри резултати докато промотирате различни рекламодатели и техните продукти.

Начините, чрез които можете да рекламирате рекламодателите в Profitshare, както и техните продукти са изключително много. В следващия материал ще ви покажем някои от тях, а вие ще решите кой от тях би ви допаднал най-много. Според нашия опит, най-добрият и ефективен вариант е да опитате всички възможни варианти, за да си дадете сметка, чрез кой от тях ще получите най-добри резултати. Имайте предвид, че една успешна стратегията за промотиране на един продукт, не обещава същите резултати за друг продукт, така че тестването на различни стратегии ще бъде едно от вашите чести занимания. 🙂

        Намерете рекламодател (онлайн магазин) или конкретни продукти, които искате да рекламирате.

В предна статия ви описахме основните фактори, според които да изберете подходящ рекламодател, чиито продукти да рекламирате. Изборът на рекламодател е от изключителна важност, за да постигнете добри резултати в по-нататъшните стъпки от извършеното промотиране. Ако все още се чудите как да изберете рекламодателя, който да рекламирате, можете да прочетете повече тук.

        Започнете да промотирате избрания/избраните продукти в социалната мрежа

След като изберете съответните продукти, които желаете да препоръчате пред вашата аудитория, трябва да изберете един от всичките варианти, чрез които можете да направите това. По-долу ще ви покажем няколко варианта за това как можете да промотирате продукти във Facebook чрез платформата за афилиейт маркетинг Profitshare.

  •          Споделете продукт на стената си. – Да кажем, че просто сърфирате в интернет или разглеждате любимите си онлайн магазини и забележите страхотна промоция на даден продукт най-простото нещо, което можете да направите е да споделите промоцията на вашата стена във Facebook. По този начин ще помогнете на приятелите си във Facebook, а от друга страна можете да спечелите комисионни. Разбира се преди да споделите линка във Facebook, трябва да го конвертирате през Profitshare. Ето как става това:

facebook_timeline1emag_timeline2

 

 

 

 

 

 

  •  Промотирайте в различни групи във Facebook – Във Facebook съществуват така наречените мини общества – групите. Там се събират множество потребители с общи интереси в дадена тема и по този начин лесно могат да бъдат таргетирани за реклама на определен тип продукти. Важното в случая е да съумеете да таргетирате подобаващо потребителите от съответната група и да препоръчате продукти, които биха се харесали на потребителите в нея. Изключително лош пример би било да се опитате да рекламирате дамска рокля в група за автомобилни състезатели или футболни запалянковци. От друга страна при футболните запалянковци биха приели добре продукти като телевизори, бутонки и т.н. Роклите пък биха били добре приети в групи предимно от жени, в които обикновено се говори за мода. В групи с майки например бихте могли да препоръчате памперси, бебешки храни и т.н.

 

  •  Използвайте страницата си във Facebook – Ако имате страница във Facebook, можете да промотирате в нея. Страниците също са вид общества в социалната мрежа, но имайте предвид, че не всички, които са харесали страницата ви, ще видят това, което сте публикували. Обикновено процентът на тези, които ще видят публикацията ви е около 5%. За да достигнете до по-голям брой потребители, ще трябва да подсилите статията, инвестирайки собствени средства.

 

  • Използвайте платената реклама на Facebook Ads – Друг много ефективен метод за реклама във Facebook, чрез който можете да достигнете до желаната от вас аудитория, е да използвате инструмента за платена реклама, който ви предоставя Facebook – Facebook Ads. Чрез този инструмент вие можете да таргетирате потребители по пол, възраст, населено място (държава, град), език, интереси и други. По този начин вашата реклама ще се показва само пред хората, пред които вие сте задали, че искате да се показва и при правилно таргетиране от ваша страна, продуктът, който рекламирате ще се продава добре, а вие ще печелите комисионни. За разлика от другите варианти, които ви препоръчахме по-горе, инструментът Facebook Ads е платен и изисква да инвестирате собствени средства, за да може рекламата ви да се показва пред потребителите. Препоръчваме на тези, които до сега не са използвали този тип реклама да бъдат внимателни с инвестираните бюджети и да следят резултатите си по-често. Във видео материала по-долу можете да видите нагледно как да направите реклама, в която да таргетирате определени потребители.

 

 

Опитахте ли да приложите тези методи на практика? Споделете с нас какви резултати постигнахте! Ще се радваме, ако имате допълнителни въпроси да ни ги зададете. Успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да промотирам във Facebook и да печеля комисионни чрез афилиейт маркетинг?

Публикувано на 4.08.2016 от Profitshare

HHZ5NPNR1T

В последно време забелязваме, че много от вас отправят запитвания за това как да рекламират във Facebook и да печелят комисионни. Затова решихме да хвърлим малко повече яснота относно този въпрос, както и да ви дадем някои идеи за това как да постигнете по-добри резултати докато промотирате различни рекламодатели и техните продукти.

Начините, чрез които можете да рекламирате рекламодателите в Profitshare, както и техните продукти са изключително много. В следващия материал ще ви покажем някои от тях, а вие ще решите кой от тях би ви допаднал най-много. Според нашия опит, най-добрият и ефективен вариант е да опитате всички възможни варианти, за да си дадете сметка, чрез кой от тях ще получите най-добри резултати. Имайте предвид, че една успешна стратегията за промотиране на един продукт, не обещава същите резултати за друг продукт, така че тестването на различни стратегии ще бъде едно от вашите чести занимания. 🙂

        Намерете рекламодател (онлайн магазин) или конкретни продукти, които искате да рекламирате.

В предна статия ви описахме основните фактори, според които да изберете подходящ рекламодател, чиито продукти да рекламирате. Изборът на рекламодател е от изключителна важност, за да постигнете добри резултати в по-нататъшните стъпки от извършеното промотиране. Ако все още се чудите как да изберете рекламодателя, който да рекламирате, можете да прочетете повече тук.

        Започнете да промотирате избрания/избраните продукти в социалната мрежа

След като изберете съответните продукти, които желаете да препоръчате пред вашата аудитория, трябва да изберете един от всичките варианти, чрез които можете да направите това. По-долу ще ви покажем няколко варианта за това как можете да промотирате продукти във Facebook чрез платформата за афилиейт маркетинг Profitshare.

  •          Споделете продукт на стената си. – Да кажем, че просто сърфирате в интернет или разглеждате любимите си онлайн магазини и забележите страхотна промоция на даден продукт най-простото нещо, което можете да направите е да споделите промоцията на вашата стена във Facebook. По този начин ще помогнете на приятелите си във Facebook, а от друга страна можете да спечелите комисионни. Разбира се преди да споделите линка във Facebook, трябва да го конвертирате през Profitshare. Ето как става това:

facebook_timeline1emag_timeline2

 

 

 

 

 

 

  •  Промотирайте в различни групи във Facebook – Във Facebook съществуват така наречените мини общества – групите. Там се събират множество потребители с общи интереси в дадена тема и по този начин лесно могат да бъдат таргетирани за реклама на определен тип продукти. Важното в случая е да съумеете да таргетирате подобаващо потребителите от съответната група и да препоръчате продукти, които биха се харесали на потребителите в нея. Изключително лош пример би било да се опитате да рекламирате дамска рокля в група за автомобилни състезатели или футболни запалянковци. От друга страна при футболните запалянковци биха приели добре продукти като телевизори, бутонки и т.н. Роклите пък биха били добре приети в групи предимно от жени, в които обикновено се говори за мода. В групи с майки например бихте могли да препоръчате памперси, бебешки храни и т.н.

 

  •  Използвайте страницата си във Facebook – Ако имате страница във Facebook, можете да промотирате в нея. Страниците също са вид общества в социалната мрежа, но имайте предвид, че не всички, които са харесали страницата ви, ще видят това, което сте публикували. Обикновено процентът на тези, които ще видят публикацията ви е около 5%. За да достигнете до по-голям брой потребители, ще трябва да подсилите статията, инвестирайки собствени средства.

 

  • Използвайте платената реклама на Facebook Ads – Друг много ефективен метод за реклама във Facebook, чрез който можете да достигнете до желаната от вас аудитория, е да използвате инструмента за платена реклама, който ви предоставя Facebook – Facebook Ads. Чрез този инструмент вие можете да таргетирате потребители по пол, възраст, населено място (държава, град), език, интереси и други. По този начин вашата реклама ще се показва само пред хората, пред които вие сте задали, че искате да се показва и при правилно таргетиране от ваша страна, продуктът, който рекламирате ще се продава добре, а вие ще печелите комисионни. За разлика от другите варианти, които ви препоръчахме по-горе, инструментът Facebook Ads е платен и изисква да инвестирате собствени средства, за да може рекламата ви да се показва пред потребителите. Препоръчваме на тези, които до сега не са използвали този тип реклама да бъдат внимателни с инвестираните бюджети и да следят резултатите си по-често. Във видео материала по-долу можете да видите нагледно как да направите реклама, в която да таргетирате определени потребители.

 

 

Опитахте ли да приложите тези методи на практика? Споделете с нас какви резултати постигнахте! Ще се радваме, ако имате допълнителни въпроси да ни ги зададете. Успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing