Как да създадеш „Unpublished” пост във Facebook? Как действат алгоритмите на Google? И как да си създадеш акаунт в Google Analytics?

Публикувано на 11.08.2016 от Lili Siyanova

unpublished_facebook_pst

В тази статия ще те запознаем как може да си направиш “unpublished” пост или с други думи пост, който може да рекламираш без да е нужно да се поства във Facebook страницата. Ще те запознаем как действат алгоритмите на Google и как можеш да си направиш акаунт в Google Analytic, в случай, че нямаш уебсайт и искаш да се научиш да работиш с платформата.

Защо трябва да използваш скритите постове във Facebook?

Създаването на скрит пост е много подходящ подход когато искаш да правиш сплит тестване. Хубавото е, че когато създадеш скрит пост може да използваш същата реклама в различни ад сетове. Това е възможно и с вече публикуваните постове, но в такъв случай всяка реклама ще си има свои собствени лайкове, коментари, споделяния, а в повечето случай целта ни е да генерираме колкото се може по-голямо взаимодействие на аудиторията с определени постовете.

Как да създадеш “Unpublished” пост във Facebook?

Първото нещо, което трябва да направиш е да отвориш ад мениджъра си и да избереш “ Page posts”.

unpublishedpost

След което ще ти се отвори страницата с постовете ти на Facebook страницата. Кликваш на „Create Post” и ще ти се отвори прозорче, от което можеш да си създадеш поста.

unpublishedpost1

Разбира се, трябва да въведеш обичайните данни –  URL, текста за поста, заглавие на поста, описание. Тук са и опциите за избор на изображение за поста. Можеш да импортираш криейтив и от сайта си. Много важно тук да отбележа, че създавайки “unpublished” пост, можеш да добавиш „call to action” бутон, което е невъзможно при вградените постове в социалната мрежа. На последно място трябва да маркираш, че постът ще бъде използван само за реклама. Както се вижда на снимката горе, системата съобщава, че не е нужно вече да се използва този метод за създаване на реклама, но предимствата са си съществени, така че не бива да ги пренебрегваме.

След като вече си създал своя пост следващата стъпка е да го промотираш. Промотирането става по познатия ни вече начин. След като си зададеш всички настройки на ад сета и преминеш към създаването на рекламата, трябва да избереш „Use existing post” там ще се покаже, вече създадения пост, той ще бъде маркиран, че е „unpublished”.

Питаш се сега дали е възможно “unpublished” пост да стане “Published”? Отговорът е да!

Публикуването става отново от  “Page posts”. Маркираш поста и от „Actions” задаваш „Publish” и готово! Пост, който е събрал значителен брой лайкове, коментари, вече могат да го видят спокойно и твоите фенове на стената на  Facеbook страницата ти.

Източник: http://www.jonloomer.com/

Запознат ли си с алгоритмите Google Panda, Penguin, Hummingbird, and Pigeon?

Важно е да сме запознати с алгоритмите на търсачка номер едно в България – Google. Алгоритмите, които наказват „лошите“ в мрежата.

Във днешно време, трудно бихме си представили живота без Интернет. Необхватното виртуално пространство, което ни поглъща с огромната информационна осигуреност. За да достигнем до нея, всички използваме Google и за това стремежът на всички е сайтовете им да имат добро класиране в органичното търсене. За постигането на това обаче, мисля, че е много важно да сме запознати с алгоритмите на търсачката и какво проверяват в сайтовете ни за да имаме добро класиране и за да избегнем наказания от Google.

  1. Google Panda

Този алгоритъм носи името на Naveneet Panda, инженер в Google, разработил технологията на алгоритъма. Този алгоритъм следи съдържанието на уебсайтовете. Ако даден сайт не издържи теста на алгоритъма, то той бива премахван от резултатите и бива наказван своеобразно. Алгоритъмът наказва сайтове, които не използват уникално съдържание на сайта си, които имат много голяма плътност на ключови думи в текста си. С други думи, този алгоритъм следи съдържанието на уебсайтовете.

Ето няколко полезни съвета да се предпазиш от Пандата:

На първо място премахни некачественото съдържание от сайта си. Можеш да блокираш от обхождане. Страници от сайта ти, които нямат качествено съдържание.

Създавай единствено и само уникално съдържание, което би те отличило. Проверявай винаги съдържанието си за уникалност, преди да го пуснеш в сайта.

  1. Google Penguin

Този алгоритъм изследва надеждността на уебсайта. Анализира възрастта на домейна, линковете водещи към сайта, линковете, които извеждат от сайта, колко време един потребител прекарва в дадена страница, също така проверява за sitemap, колко време отнема сайта да бъде зареден и още много, много други примери.

  1. Google Hummingbird

Докато другите алгоритми са насочени повече към съдържанието на сайта и линковете, то този алгоритъм е насочен повече към асимилиране на заявките за търсене. Чрез този алгоритъм търсачката се доближава в по-голяма степен до заявката на търсене и до желанията на човека. Чрез него търсачката може да покаже информация за позиция и населено място, намира най-близките места, където предлагат например търсения продукт в заявката, може да сравни цени и да му покаже най-изгодния резултат. Алгоритъмът обработва всяка дума от ключовата фраза, чрез което показаните резултати са по-прецизни. Важен е смисълът на заявката за търсене, ето защо в сайта си трябва да се стремиш да представиш информацията максимално описателно, използвайки синоними.

Как да си създадем демо акаунт в Google Analytics?

Преди няколко дни Google Analytics съобщиха, че пускат демо акаунт. Вече всеки, който иска да се научи да работи с платформата и да се запознае с всички функции и възможности може да го направи, създавайки си демо акаунт.

Можеш да си създадеш акаунт от тук.

Преди това, разбира се, трябва да влезеш във акаунта си в Google.

Ако имаш вече създаден Google Analytics профил, демо акаунтът ще бъде добавен към него. Като достъпа до него става от Home таба в Analytics.

Ако нямаш профил демо акаунтът ще бъде свързан с твоя профил в Google.

Данните, които ще видиш в профила си са реални и идват от Google Merchandise Store. Те са подобни на тези, които ще видиш при създаден профил към конкретен уебсайт и включват:

  • Данни за трафика: откъде идват посетителите на сайта ти. Тук ще видиш подробна информация за платения ти трафик, органичния от дисплей кампании, от социални мрежи и т.н
  • Данни за съдържанието: тук можеш да разбереш какво е поведението на посетителите ти в уебсайта. Това включва URL адресите, които посетителите разглеждат, как взаимодействат със съдържанието ти и много още.
  • Данни за транзакции: транзакции, които идват от Google Merchandise Store.

За какво можеш да използваш своя демо акаунт?

Важно е да се отбележи, че всеки потребител на демо акаунт има достъп само за четене и анализ. В демо профила си можеш да:

  •  разгледаш, всички генерирани отчети с реални данни;
  •  видиш интегрирани данните от AdWords и Search Console;
  •  променяш отчетите, добавяйки нови филтри
  •  анализираш аудиторията, поведението й, да анализираш конверсиите
  •  сегментираш информацията, използвайки свой собствени сегменти.

Полезна ли беше за теб тази статия? Сподели мнението си в коментарите отдолу!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да създадеш „Unpublished” пост във Facebook? Как действат алгоритмите на Google? И как да си създадеш акаунт в Google Analytics?

Публикувано на 11.08.2016 от Lili Siyanova

unpublished_facebook_pst

В тази статия ще те запознаем как може да си направиш “unpublished” пост или с други думи пост, който може да рекламираш без да е нужно да се поства във Facebook страницата. Ще те запознаем как действат алгоритмите на Google и как можеш да си направиш акаунт в Google Analytic, в случай, че нямаш уебсайт и искаш да се научиш да работиш с платформата.

Защо трябва да използваш скритите постове във Facebook?

Създаването на скрит пост е много подходящ подход когато искаш да правиш сплит тестване. Хубавото е, че когато създадеш скрит пост може да използваш същата реклама в различни ад сетове. Това е възможно и с вече публикуваните постове, но в такъв случай всяка реклама ще си има свои собствени лайкове, коментари, споделяния, а в повечето случай целта ни е да генерираме колкото се може по-голямо взаимодействие на аудиторията с определени постовете.

Как да създадеш “Unpublished” пост във Facebook?

Първото нещо, което трябва да направиш е да отвориш ад мениджъра си и да избереш “ Page posts”.

unpublishedpost

След което ще ти се отвори страницата с постовете ти на Facebook страницата. Кликваш на „Create Post” и ще ти се отвори прозорче, от което можеш да си създадеш поста.

unpublishedpost1

Разбира се, трябва да въведеш обичайните данни –  URL, текста за поста, заглавие на поста, описание. Тук са и опциите за избор на изображение за поста. Можеш да импортираш криейтив и от сайта си. Много важно тук да отбележа, че създавайки “unpublished” пост, можеш да добавиш „call to action” бутон, което е невъзможно при вградените постове в социалната мрежа. На последно място трябва да маркираш, че постът ще бъде използван само за реклама. Както се вижда на снимката горе, системата съобщава, че не е нужно вече да се използва този метод за създаване на реклама, но предимствата са си съществени, така че не бива да ги пренебрегваме.

След като вече си създал своя пост следващата стъпка е да го промотираш. Промотирането става по познатия ни вече начин. След като си зададеш всички настройки на ад сета и преминеш към създаването на рекламата, трябва да избереш „Use existing post” там ще се покаже, вече създадения пост, той ще бъде маркиран, че е „unpublished”.

Питаш се сега дали е възможно “unpublished” пост да стане “Published”? Отговорът е да!

Публикуването става отново от  “Page posts”. Маркираш поста и от „Actions” задаваш „Publish” и готово! Пост, който е събрал значителен брой лайкове, коментари, вече могат да го видят спокойно и твоите фенове на стената на  Facеbook страницата ти.

Източник: http://www.jonloomer.com/

Запознат ли си с алгоритмите Google Panda, Penguin, Hummingbird, and Pigeon?

Важно е да сме запознати с алгоритмите на търсачка номер едно в България – Google. Алгоритмите, които наказват „лошите“ в мрежата.

Във днешно време, трудно бихме си представили живота без Интернет. Необхватното виртуално пространство, което ни поглъща с огромната информационна осигуреност. За да достигнем до нея, всички използваме Google и за това стремежът на всички е сайтовете им да имат добро класиране в органичното търсене. За постигането на това обаче, мисля, че е много важно да сме запознати с алгоритмите на търсачката и какво проверяват в сайтовете ни за да имаме добро класиране и за да избегнем наказания от Google.

  1. Google Panda

Този алгоритъм носи името на Naveneet Panda, инженер в Google, разработил технологията на алгоритъма. Този алгоритъм следи съдържанието на уебсайтовете. Ако даден сайт не издържи теста на алгоритъма, то той бива премахван от резултатите и бива наказван своеобразно. Алгоритъмът наказва сайтове, които не използват уникално съдържание на сайта си, които имат много голяма плътност на ключови думи в текста си. С други думи, този алгоритъм следи съдържанието на уебсайтовете.

Ето няколко полезни съвета да се предпазиш от Пандата:

На първо място премахни некачественото съдържание от сайта си. Можеш да блокираш от обхождане. Страници от сайта ти, които нямат качествено съдържание.

Създавай единствено и само уникално съдържание, което би те отличило. Проверявай винаги съдържанието си за уникалност, преди да го пуснеш в сайта.

  1. Google Penguin

Този алгоритъм изследва надеждността на уебсайта. Анализира възрастта на домейна, линковете водещи към сайта, линковете, които извеждат от сайта, колко време един потребител прекарва в дадена страница, също така проверява за sitemap, колко време отнема сайта да бъде зареден и още много, много други примери.

  1. Google Hummingbird

Докато другите алгоритми са насочени повече към съдържанието на сайта и линковете, то този алгоритъм е насочен повече към асимилиране на заявките за търсене. Чрез този алгоритъм търсачката се доближава в по-голяма степен до заявката на търсене и до желанията на човека. Чрез него търсачката може да покаже информация за позиция и населено място, намира най-близките места, където предлагат например търсения продукт в заявката, може да сравни цени и да му покаже най-изгодния резултат. Алгоритъмът обработва всяка дума от ключовата фраза, чрез което показаните резултати са по-прецизни. Важен е смисълът на заявката за търсене, ето защо в сайта си трябва да се стремиш да представиш информацията максимално описателно, използвайки синоними.

Как да си създадем демо акаунт в Google Analytics?

Преди няколко дни Google Analytics съобщиха, че пускат демо акаунт. Вече всеки, който иска да се научи да работи с платформата и да се запознае с всички функции и възможности може да го направи, създавайки си демо акаунт.

Можеш да си създадеш акаунт от тук.

Преди това, разбира се, трябва да влезеш във акаунта си в Google.

Ако имаш вече създаден Google Analytics профил, демо акаунтът ще бъде добавен към него. Като достъпа до него става от Home таба в Analytics.

Ако нямаш профил демо акаунтът ще бъде свързан с твоя профил в Google.

Данните, които ще видиш в профила си са реални и идват от Google Merchandise Store. Те са подобни на тези, които ще видиш при създаден профил към конкретен уебсайт и включват:

  • Данни за трафика: откъде идват посетителите на сайта ти. Тук ще видиш подробна информация за платения ти трафик, органичния от дисплей кампании, от социални мрежи и т.н
  • Данни за съдържанието: тук можеш да разбереш какво е поведението на посетителите ти в уебсайта. Това включва URL адресите, които посетителите разглеждат, как взаимодействат със съдържанието ти и много още.
  • Данни за транзакции: транзакции, които идват от Google Merchandise Store.

За какво можеш да използваш своя демо акаунт?

Важно е да се отбележи, че всеки потребител на демо акаунт има достъп само за четене и анализ. В демо профила си можеш да:

  •  разгледаш, всички генерирани отчети с реални данни;
  •  видиш интегрирани данните от AdWords и Search Console;
  •  променяш отчетите, добавяйки нови филтри
  •  анализираш аудиторията, поведението й, да анализираш конверсиите
  •  сегментираш информацията, използвайки свой собствени сегменти.

Полезна ли беше за теб тази статия? Сподели мнението си в коментарите отдолу!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing