Как премина първата среща на Profitshare в София

Публикувано на 30.04.2015 от Profitshare

Първата среща на Profitshare се проведе на 23 април в кафе Модера на ул. Шипка №6 в София, където афилиати и рекламодатели имаха възможност да се запознаят едни с други и да поговорят повече за афилиейт маркетинг.

Сред гостите на събитието бяха както настоящи афилиати и рекламодатели така и такива, които биха искали да се занимават в бъдеще с афилиейт маркетинг или да участват в платфорамата като бъдещи рекламодатели.

10898102_1576728292595819_2380265300385604581_n

 

През първата част от срещата се състоя презентация на функционалностите на платформата, която можете да разгледате по-долу, а част от видео материала можете да видите тук.

През втората част наш гост беше представител на рекламодателя еMAG България. Предоставяме въпросите, които дискутирахме с него:

1. До каква степен ви помага афилиейт маркетинга след старта на Profitshare?

– “За много кратко време Profitshare се превърна във важен партньор за нас. За определени кампании (най-често кратки, силни кампании, които организираме) конверсията, която отчитаме от Profitshare е една от най-високите – сравнена например с конверсия от стандартна онлайн реклама, в доста от случайте се отчитат по-добри резултати като ефективност на рекламата. За нас като рекламодател, платформата ни улеснява в самото подготвяне на кампаниите, тъй като това, което трябва да направиш е само да подготвиш креативи в предварително обявени размери, да ги качиш в платформата и да пуснеш съобщение на афилиатите за кампанията. Процесът е значително съкратен от стандартната рекламa и спестява много време от преговори, подготвяне на медиини планове и т.н. Също така е и предимство, че се заплаща комисионна за продажба – реално постигнат резултат.”

2. Продуктите от кои категории се продават по-добре чрез афилиейт маркетинг?

– “Всичко може да се продава добре чрез афилиейт маркетинг. През последния месец, топ категориите, които продаваме ние са: смартфони, кучешка храна и аксесоари за домашни лубимци, рутери, книги, таблети, пелени, телевизори. Микс от бързооборотни по-евтини стоки и скъпи продукти.”

11128608_1576728309262484_6525150505732978215_n

 3. След като направите кампания, кога известявате афилиатите?

– “При нас кампаниите са планирани по такъв начин, че обикновенно известяваме афилиатите 1 ден по-рано, за да могат да се подготвят навреме.”, сподели Николета Петканска, Marketing Project Manager в eMAG България.

Други рекламодатели посъветваха афилиатите да използват повече текстовите линкове, особено в своите блогове/уебсайтове или форуми с нишово съдържание. Както и друг път сме казвали, текстовите линкове са инстръментът за промотиране с най-висока конверсия така че ние също препоръчваме използването на текстовите линкове.

Благодарим на всички, които присъстваха! Очаквайте скоро нови съвети от областта на афилиейт маркетинга.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

3 коментари в “Как премина първата среща на Profitshare в София”

  1. А смятате ли скоро да направите банерите респонсив, защото във вида, в който са сега развалят фасона на сайтовете, при мобилен изглед, което се отразява негативно на позиционирането в гугъл на дадения сайт и се появяват предупреждения за преоразмеряване на елементите (разбирайте банерите) за техно продуктите (смартфони, таблети, компютри и т.н.). Тоест, при ползване на такива банери – при останалите категории не знам как стои въпроса.

    Поздрави!

    • Profitshare каза:

      Здравей Пламен,

      Ние няма как да направим банерите респонсив освен ако не говорим за текстови банери.От друга страна ти можеш да използваш вместо 728x90px, 300х250px, който е стандартен размер за мобилни устройства. Благодаря.

  2. Изклщчително интересна статия, препоръчвам profitshare. като най-добрата афилейт платформа в България.
    Поздрави!

Оставете отговор

Как премина първата среща на Profitshare в София

Публикувано на 30.04.2015 от Profitshare

Първата среща на Profitshare се проведе на 23 април в кафе Модера на ул. Шипка №6 в София, където афилиати и рекламодатели имаха възможност да се запознаят едни с други и да поговорят повече за афилиейт маркетинг.

Сред гостите на събитието бяха както настоящи афилиати и рекламодатели така и такива, които биха искали да се занимават в бъдеще с афилиейт маркетинг или да участват в платфорамата като бъдещи рекламодатели.

10898102_1576728292595819_2380265300385604581_n

 

През първата част от срещата се състоя презентация на функционалностите на платформата, която можете да разгледате по-долу, а част от видео материала можете да видите тук.

Как да печелиш онлайн с Profitshare – Мрежа за афилиейт маркетинг, София 23.04.2015 from Profitshare BG

През втората част наш гост беше представител на рекламодателя еMAG България. Предоставяме въпросите, които дискутирахме с него:

1. До каква степен ви помага афилиейт маркетинга след старта на Profitshare?

– “За много кратко време Profitshare се превърна във важен партньор за нас. За определени кампании (най-често кратки, силни кампании, които организираме) конверсията, която отчитаме от Profitshare е една от най-високите – сравнена например с конверсия от стандартна онлайн реклама, в доста от случайте се отчитат по-добри резултати като ефективност на рекламата. За нас като рекламодател, платформата ни улеснява в самото подготвяне на кампаниите, тъй като това, което трябва да направиш е само да подготвиш креативи в предварително обявени размери, да ги качиш в платформата и да пуснеш съобщение на афилиатите за кампанията. Процесът е значително съкратен от стандартната рекламa и спестява много време от преговори, подготвяне на медиини планове и т.н. Също така е и предимство, че се заплаща комисионна за продажба – реално постигнат резултат.”

2. Продуктите от кои категории се продават по-добре чрез афилиейт маркетинг?

– “Всичко може да се продава добре чрез афилиейт маркетинг. През последния месец, топ категориите, които продаваме ние са: смартфони, кучешка храна и аксесоари за домашни лубимци, рутери, книги, таблети, пелени, телевизори. Микс от бързооборотни по-евтини стоки и скъпи продукти.”

11128608_1576728309262484_6525150505732978215_n

 3. След като направите кампания, кога известявате афилиатите?

– “При нас кампаниите са планирани по такъв начин, че обикновенно известяваме афилиатите 1 ден по-рано, за да могат да се подготвят навреме.”, сподели Николета Петканска, Marketing Project Manager в eMAG България.

Други рекламодатели посъветваха афилиатите да използват повече текстовите линкове, особено в своите блогове/уебсайтове или форуми с нишово съдържание. Както и друг път сме казвали, текстовите линкове са инстръментът за промотиране с най-висока конверсия така че ние също препоръчваме използването на текстовите линкове.

Благодарим на всички, които присъстваха! Очаквайте скоро нови съвети от областта на афилиейт маркетинга.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

3 коментари в “Как премина първата среща на Profitshare в София”

  1. А смятате ли скоро да направите банерите респонсив, защото във вида, в който са сега развалят фасона на сайтовете, при мобилен изглед, което се отразява негативно на позиционирането в гугъл на дадения сайт и се появяват предупреждения за преоразмеряване на елементите (разбирайте банерите) за техно продуктите (смартфони, таблети, компютри и т.н.). Тоест, при ползване на такива банери – при останалите категории не знам как стои въпроса.

    Поздрави!

  2. Изклщчително интересна статия, препоръчвам profitshare. като най-добрата афилейт платформа в България.
    Поздрави!

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing