Комуникацията: важен фактор за успеха на всяка афилиейт програма

Публикувано на 9.02.2017 от Lili Siyanova

business-1734165_1280

В основата на изграждането на успешна комуникация с афилиатите, стои убеждението, че всеки афилиат е важен за бизнеса, добавя стойност за него и допринася за развитието му.

Подобно на много други области, така и в афилиейт маркетинга, комуникацията между афилиати и рекламодатели е в основата на изграждането на ефективно сътрудничество и на успешна афилиейт програма. Редовната  и ефективна комуникация изгражда доверие, привързаност към бранда, поддържа взаимен интерес и допринася за постигането на добри резултати в дългосрочен план.

Платформата Profitshare има разработена специална система за изпращане на съобщения, чрез която по много лесен и достъпен начин всеки рекламодател може да се свърже с афилиатите и обратното.

Защо, как и кога да комуникирате с афилиатите?

Афилиатите за ваши афилиейт партньори, които промотират продуктите ви и печелят комисионна от това. Комуникирайки ефективно с тях  можете да спечелите максимума за своя  бизнес, мотивирайки ги и насочвайки ги в тяхното промотиране. За да изградите наистина успешна връзка с афилиатите, трябва да отделите време да общувате с тях. Само по този начин ще се превърнете в истински партньори, които работят за постигането на една цел – генерирането на продажби и развитие на бизнеса. Няма нищо лошо в това да покажете, че ви е грижа и искате афилиатите, които ви рекламират да печелят добре – процесът е двустранен ако печелят те, ще печелите и вие.

Кога да комуникирате с афилиатите?

При стартиране на нова кампания

Силно препоръчително е да информирате афилиатите за новите си кампании, независимо дали имате осигурени банери за тях или не. Дайте им повече информация за планирани намаления, период на кампанията, насочете ги към конкретни продукти или категории продукти. Може дори да им осигурите линкове. Давайки им тази информация те ще могат да планират рекламните си активности и да се подготвят за старта на кампанията ви. Препоръчително е тази информация да им я изпратите поне един ден преди старта на кампанията.  Някои и от тях промотират чрез съдържание, пишат статии, ревюта и т.н. и е хубаво да им осигурите време за подготовка.

Много рекламодатели се притесняват да споделят подобна информация предварително, но трябва да имате предвид, че афилиатите са ваши партньори и печелят промотирайки ви и не биха рискували да нарушат правилата и да им бъде прекратено сътрудничеството със съответния рекламодател.

Нови банери в платформата

При качване на нови банери в платформата също е препоръчително да ги информирате. Наред с банерите можете да им осигурите и допълнителни рекламни материали, като рекламни статии например, които те биха могли да използват за афилиейт маркетинг. В този случай ще имате и по-голям контрол върху това какво съдържание публикуват.

Други важни съобщения

Можете да използвате системата за комуникация на платформата за всичко, за което желаете да информирате афилиатите и което би допринесло за подобряване на дейността им. Въвеждане на нови продукти в магазина, промяна на условия за онлайн пазаруване, други акценти и конкурентни предимства, които знаете, че афилиатите използват.

Как да комуникирате с афилиатите

Чрез платформата от менюто „Съобщения” много лесно и бързо можете да изпратите както масово съобщение до всички афилиати, които ви промотират, така и индивидуално. Системата дава възможност и за програмиране на съобщението да се изпрати в желания от вас ден и час.

comminicationОсновният въпрос, който получаваме от рекламодателите ни е колко често трябва да комуникират с афилиатите. По принцип няма еднозначен отговор на този въпрос. Препоръчително е да не е прекалено често, но да не е и прекалено рядко. По принцип е хубаво поне веднъж, два пъти седмично да ги информирате за новостите около вашата афилиейт програма, в зависимост и от честотата на провеждате промоционалните ви кампании.

Обратната връзка е от значение

За да можем да изградим успешна афилиейт програма, не трябва да забравяме, че комуникацията в своята същност е двустранен процес и обратната връзка е от значение. Това важи и за двете страни – афилиати и рекламодатели. Често пъти афилиатите отправят въпроси свързани с – условия на кампанията, допълнителни рекламни материали, възможни методи за рекламиране и т.н. и своевременното отговаряне би довело до подобряване на резултатите.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Комуникацията: важен фактор за успеха на всяка афилиейт програма

Публикувано на 9.02.2017 от Lili Siyanova

business-1734165_1280

В основата на изграждането на успешна комуникация с афилиатите, стои убеждението, че всеки афилиат е важен за бизнеса, добавя стойност за него и допринася за развитието му.

Подобно на много други области, така и в афилиейт маркетинга, комуникацията между афилиати и рекламодатели е в основата на изграждането на ефективно сътрудничество и на успешна афилиейт програма. Редовната  и ефективна комуникация изгражда доверие, привързаност към бранда, поддържа взаимен интерес и допринася за постигането на добри резултати в дългосрочен план.

Платформата Profitshare има разработена специална система за изпращане на съобщения, чрез която по много лесен и достъпен начин всеки рекламодател може да се свърже с афилиатите и обратното.

Защо, как и кога да комуникирате с афилиатите?

Афилиатите за ваши афилиейт партньори, които промотират продуктите ви и печелят комисионна от това. Комуникирайки ефективно с тях  можете да спечелите максимума за своя  бизнес, мотивирайки ги и насочвайки ги в тяхното промотиране. За да изградите наистина успешна връзка с афилиатите, трябва да отделите време да общувате с тях. Само по този начин ще се превърнете в истински партньори, които работят за постигането на една цел – генерирането на продажби и развитие на бизнеса. Няма нищо лошо в това да покажете, че ви е грижа и искате афилиатите, които ви рекламират да печелят добре – процесът е двустранен ако печелят те, ще печелите и вие.

Кога да комуникирате с афилиатите?

При стартиране на нова кампания

Силно препоръчително е да информирате афилиатите за новите си кампании, независимо дали имате осигурени банери за тях или не. Дайте им повече информация за планирани намаления, период на кампанията, насочете ги към конкретни продукти или категории продукти. Може дори да им осигурите линкове. Давайки им тази информация те ще могат да планират рекламните си активности и да се подготвят за старта на кампанията ви. Препоръчително е тази информация да им я изпратите поне един ден преди старта на кампанията.  Някои и от тях промотират чрез съдържание, пишат статии, ревюта и т.н. и е хубаво да им осигурите време за подготовка.

Много рекламодатели се притесняват да споделят подобна информация предварително, но трябва да имате предвид, че афилиатите са ваши партньори и печелят промотирайки ви и не биха рискували да нарушат правилата и да им бъде прекратено сътрудничеството със съответния рекламодател.

Нови банери в платформата

При качване на нови банери в платформата също е препоръчително да ги информирате. Наред с банерите можете да им осигурите и допълнителни рекламни материали, като рекламни статии например, които те биха могли да използват за афилиейт маркетинг. В този случай ще имате и по-голям контрол върху това какво съдържание публикуват.

Други важни съобщения

Можете да използвате системата за комуникация на платформата за всичко, за което желаете да информирате афилиатите и което би допринесло за подобряване на дейността им. Въвеждане на нови продукти в магазина, промяна на условия за онлайн пазаруване, други акценти и конкурентни предимства, които знаете, че афилиатите използват.

Как да комуникирате с афилиатите

Чрез платформата от менюто „Съобщения” много лесно и бързо можете да изпратите както масово съобщение до всички афилиати, които ви промотират, така и индивидуално. Системата дава възможност и за програмиране на съобщението да се изпрати в желания от вас ден и час.

comminicationОсновният въпрос, който получаваме от рекламодателите ни е колко често трябва да комуникират с афилиатите. По принцип няма еднозначен отговор на този въпрос. Препоръчително е да не е прекалено често, но да не е и прекалено рядко. По принцип е хубаво поне веднъж, два пъти седмично да ги информирате за новостите около вашата афилиейт програма, в зависимост и от честотата на провеждате промоционалните ви кампании.

Обратната връзка е от значение

За да можем да изградим успешна афилиейт програма, не трябва да забравяме, че комуникацията в своята същност е двустранен процес и обратната връзка е от значение. Това важи и за двете страни – афилиати и рекламодатели. Често пъти афилиатите отправят въпроси свързани с – условия на кампанията, допълнителни рекламни материали, възможни методи за рекламиране и т.н. и своевременното отговаряне би довело до подобряване на резултатите.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing