#Н️🎯В️🎯: Открий нови възможности за конверсии с НоВиТе функционалности в Profitshare! 🙌

Публикувано на 25.04.2019 от Lili Siyanova

profitshare_new

Великденските празници наближават и великденското ни зайче днес ще те изненада! 🐰 Кошничката ни не е пълна с яйца и козунак, а с много нови функционалности в платформата. 😍 След много часове усърдна работа на техническия ни екип, идваме със страхотен ъпдейт! 🙌

Хайде, чети, чети и разбери какво ново имаме в платформата. 😉

Внимание, НоВи отчети на борда!

Добавихме ги за теб, защото знаем, че резултатите ти са важни за теб. Анализирай ги по-подробно и върви все напред и нагоре!

New reports

Искаш да анализираш резултатите си за всеки от рекламодателите поотделно?

Ммм..това вече е възможно. 😎 Влез в профила си и посети новата секция “Кликове – > Рекламодатели”. Там те очаква полезна информация за генерираните кликове към даден рекламодател, броя на регистрираните конверсии, процента на конвертиране, стойността на регистрираните комисиони, както и информация  за EPC – показателят, който показва средната печалба на афилиатите, при генерирани 100 клика към рекламодател в платформата.

Найс, а? 🙂

Използваш няколко уебсайта за реклама и би искал да знаеш какво е представянето им?

Радвамe се да ти кажем, че и това вече е възможно! Докато си в същата секция, хвърли едно око и на секцията “Уебсайтове”.  Тук може да черпиш инфо за представянето на отделните уебсайтове, които управляваш. За всеки уебсайт може да извличаш информация за кликовете, конверсиите, процента на конвертиране, стойността на регистрираните комисиони и отново EPC – тук показателят показва средната печалба на афилиата, при генерирани 100 клика към рекламодателя, от анализирания уебсайт.

Имаш продажба, но нямаш регистрирана конверсия за нея? 😫

Съобщи за нея на рекламодателя и заяви желанието си да ти бъде възстановена.

Вероятно ти се е случвало проследяването да бъде блокирано от AdBlock, при продажба от мобилен телефон или друга причина и в резултат на това да изгубиш комисионата си. От секцията “Списък с кликвания” вече можеш да изпращаш заявка към рекламодателя, когато имаш нерегистрирана конверсия и да заявиш възстановяване на комисионата си. Можеш да филтрираш резултатите за даден период и за желания от теб рекламодател.

И още!

Следи от какво устройство са генерирани кликовете ти – от десктоп или мобилен телефон и използвай статистиката, за да оптимизираш резултатите си! 🙂

Направихме актуализация и на отчета в секцията “Списък конверсии”. Добавихме колона за стойността на одобрените комисиони, а ако експортнеш отчета, в csv файла ще видиш още по-подробна информация.

И защото…

Колкото повече, толкова повече….

Продължаваме с още нови функционалности! 🚀

Продуктови  фийдове

Тъй като голяма част от афилиатите използват този инструмент за реклама,  насочихме усилията си да го подобрим и улесним използването му! Фиксирахме някои налични грешки и добавихме нови функционалности.  Добавихме допълнителни филтри при категориите и допълнително поле за търсене на категория. Вече при избор на рекламодател в падащото меню с категориите можеш да избираш само от наличните категории за селектирания рекламодател, а благодарение на полето за търсене, можеш да намериш желаната категория много по-бързо и лесно!

Графика с годишната печалба в dashboard-a

Проследи печалбата си за последните 12 месеца само с едно движение на мишката, директно от dashboard-a!

chart_annual earnings

Рекламодатели, вие сте на фокус! 👏

🔝 Топ афилиати 

Кои са топ афилиатите ви? 

Добавихме изцяло нова секция в профила с топ афилиатите в програмата ви. Научете кои са те и какви са резултатите им за определен период от време. Секцията дава информация за генерирания трафик, броя на конверсиите, стойността на генерираните продажби, стойността на регистрираните комисиони и процент на конвертиране. Много полезна информация за анализ на приноса на афилиатите за развитието на афилиейт програмата ви, която може да послужи за изграждане на стратегия за допълнителна мотивация на афилиатите.

При клик на името на афилиата директно ще бъдете пренасочени към профила му, където ще можете да проверите използваните методи и инструменти за реклама, да се свържете с афилиата – чрез системата на вътрешна комуникация на платформата, оттук може да зададете и специални условия за реклама (комисиона и бисквитки) на отделен афилиат.

🚨 Нова система за репорт на нерегистрирани конверсии

Тъй като понякога се случва афилиатите да сигнализират за нерегистрирани конверсии, пуснахме нова система за репорт на нерегистрирани конверсии. Чрез нея афилиатите могат да съобщят директно на рекламодателите, че имат липсваща конверсия за продажба, за която са допринесли и да заявят възстановяване на комисионата за нея.

В заявките си афилиатите трябва да предоставят повече информация за поръчката – номер на поръчката, приблизителна стойност на поръчката и др.,  след което трябва да прегледате заявката и да я обработите – одобрите или анулирате.

👌 Ръчно добавяне на комисиони 

Както и по-горе стана на въпрос, понякога проследяването бива блокирано поради някаква странична причина. Ако това се случи, вече можете да добавите комисионата на афилиата ръчно и само с няколко стъпки.

add conversion manually

Ами това е засега! 🙂 Нови функционалности са тук, за да открият нови възможности за конверсии!

Пожелаваме успех на всички! 🚀

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

#Н️🎯В️🎯: Открий нови възможности за конверсии с НоВиТе функционалности в Profitshare! 🙌

Публикувано на 25.04.2019 от Lili Siyanova

profitshare_new

Великденските празници наближават и великденското ни зайче днес ще те изненада! 🐰 Кошничката ни не е пълна с яйца и козунак, а с много нови функционалности в платформата. 😍 След много часове усърдна работа на техническия ни екип, идваме със страхотен ъпдейт! 🙌

Хайде, чети, чети и разбери какво ново имаме в платформата. 😉

Внимание, НоВи отчети на борда!

Добавихме ги за теб, защото знаем, че резултатите ти са важни за теб. Анализирай ги по-подробно и върви все напред и нагоре!

New reports

Искаш да анализираш резултатите си за всеки от рекламодателите поотделно?

Ммм..това вече е възможно. 😎 Влез в профила си и посети новата секция “Кликове – > Рекламодатели”. Там те очаква полезна информация за генерираните кликове към даден рекламодател, броя на регистрираните конверсии, процента на конвертиране, стойността на регистрираните комисиони, както и информация  за EPC – показателят, който показва средната печалба на афилиатите, при генерирани 100 клика към рекламодател в платформата.

Найс, а? 🙂

Използваш няколко уебсайта за реклама и би искал да знаеш какво е представянето им?

Радвамe се да ти кажем, че и това вече е възможно! Докато си в същата секция, хвърли едно око и на секцията “Уебсайтове”.  Тук може да черпиш инфо за представянето на отделните уебсайтове, които управляваш. За всеки уебсайт може да извличаш информация за кликовете, конверсиите, процента на конвертиране, стойността на регистрираните комисиони и отново EPC – тук показателят показва средната печалба на афилиата, при генерирани 100 клика към рекламодателя, от анализирания уебсайт.

Имаш продажба, но нямаш регистрирана конверсия за нея? 😫

Съобщи за нея на рекламодателя и заяви желанието си да ти бъде възстановена.

Вероятно ти се е случвало проследяването да бъде блокирано от AdBlock, при продажба от мобилен телефон или друга причина и в резултат на това да изгубиш комисионата си. От секцията “Списък с кликвания” вече можеш да изпращаш заявка към рекламодателя, когато имаш нерегистрирана конверсия и да заявиш възстановяване на комисионата си. Можеш да филтрираш резултатите за даден период и за желания от теб рекламодател.

И още!

Следи от какво устройство са генерирани кликовете ти – от десктоп или мобилен телефон и използвай статистиката, за да оптимизираш резултатите си! 🙂

Направихме актуализация и на отчета в секцията “Списък конверсии”. Добавихме колона за стойността на одобрените комисиони, а ако експортнеш отчета, в csv файла ще видиш още по-подробна информация.

И защото…

Колкото повече, толкова повече….

Продължаваме с още нови функционалности! 🚀

Продуктови  фийдове

Тъй като голяма част от афилиатите използват този инструмент за реклама,  насочихме усилията си да го подобрим и улесним използването му! Фиксирахме някои налични грешки и добавихме нови функционалности.  Добавихме допълнителни филтри при категориите и допълнително поле за търсене на категория. Вече при избор на рекламодател в падащото меню с категориите можеш да избираш само от наличните категории за селектирания рекламодател, а благодарение на полето за търсене, можеш да намериш желаната категория много по-бързо и лесно!

Графика с годишната печалба в dashboard-a

Проследи печалбата си за последните 12 месеца само с едно движение на мишката, директно от dashboard-a!

chart_annual earnings

Рекламодатели, вие сте на фокус! 👏

🔝 Топ афилиати 

Кои са топ афилиатите ви? 

Добавихме изцяло нова секция в профила с топ афилиатите в програмата ви. Научете кои са те и какви са резултатите им за определен период от време. Секцията дава информация за генерирания трафик, броя на конверсиите, стойността на генерираните продажби, стойността на регистрираните комисиони и процент на конвертиране. Много полезна информация за анализ на приноса на афилиатите за развитието на афилиейт програмата ви, която може да послужи за изграждане на стратегия за допълнителна мотивация на афилиатите.

При клик на името на афилиата директно ще бъдете пренасочени към профила му, където ще можете да проверите използваните методи и инструменти за реклама, да се свържете с афилиата – чрез системата на вътрешна комуникация на платформата, оттук може да зададете и специални условия за реклама (комисиона и бисквитки) на отделен афилиат.

🚨 Нова система за репорт на нерегистрирани конверсии

Тъй като понякога се случва афилиатите да сигнализират за нерегистрирани конверсии, пуснахме нова система за репорт на нерегистрирани конверсии. Чрез нея афилиатите могат да съобщят директно на рекламодателите, че имат липсваща конверсия за продажба, за която са допринесли и да заявят възстановяване на комисионата за нея.

В заявките си афилиатите трябва да предоставят повече информация за поръчката – номер на поръчката, приблизителна стойност на поръчката и др.,  след което трябва да прегледате заявката и да я обработите – одобрите или анулирате.

👌 Ръчно добавяне на комисиони 

Както и по-горе стана на въпрос, понякога проследяването бива блокирано поради някаква странична причина. Ако това се случи, вече можете да добавите комисионата на афилиата ръчно и само с няколко стъпки.

add conversion manually

Ами това е засега! 🙂 Нови функционалности са тук, за да открият нови възможности за конверсии!

Пожелаваме успех на всички! 🚀

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing