На 25.09.2016г. ще се проведе техническа профилактика и ъпдейт на платформата!

Публикувано на 22.09.2016 от Lili Siyanova

С цел техническото подобряване и оптимизация на платформата за “Black Friday”, на 25.09.2016г. (нощта на събота срещу неделя) от 00:00 часа, платформата няма да бъде достъпна. Планово профилактиката ще продължи до 07:00 часа в неделя.

През този период платформата няма да бъде достъпна, също така афилиейт линкове няма да пренасочват. Препоръчваме Ви да преустановите всички PPC кампании (Google AdWords, Facebook AdS) по време на профилактиката!

Сайтовете на афилиатите и рекламодателите няма да бъдат засегнати по време на техническата профилактика и ъпдейт на платформата.

През периода няма да могат да се проследяват конверсиите, за рекламодатели, които са имплементирали решение за проследяване на реализации и API  ( например eMAG), конверсиите през периода на профилактика могат да бъдат добавени по-късно, ако рекламодателят осигурява проследяване.

За повечето рекламодатели, няма да бъдат начислявани комисионни.

Избрахме този период, защото през това време от седмицата, трафикът е с най-ниското си ниво и така ще  има минимално засегнати от профилактиката.

Планираният ъпдейт ще бъде поддържан от следните браузери, минимум: Firefox 1, Chrome 1 , IE 7, Opera 5, Safari 1, Android 2.3, Java 7.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

На 25.09.2016г. ще се проведе техническа профилактика и ъпдейт на платформата!

Публикувано на 22.09.2016 от Lili Siyanova

С цел техническото подобряване и оптимизация на платформата за “Black Friday”, на 25.09.2016г. (нощта на събота срещу неделя) от 00:00 часа, платформата няма да бъде достъпна. Планово профилактиката ще продължи до 07:00 часа в неделя.

През този период платформата няма да бъде достъпна, също така афилиейт линкове няма да пренасочват. Препоръчваме Ви да преустановите всички PPC кампании (Google AdWords, Facebook AdS) по време на профилактиката!

Сайтовете на афилиатите и рекламодателите няма да бъдат засегнати по време на техническата профилактика и ъпдейт на платформата.

През периода няма да могат да се проследяват конверсиите, за рекламодатели, които са имплементирали решение за проследяване на реализации и API  ( например eMAG), конверсиите през периода на профилактика могат да бъдат добавени по-късно, ако рекламодателят осигурява проследяване.

За повечето рекламодатели, няма да бъдат начислявани комисионни.

Избрахме този период, защото през това време от седмицата, трафикът е с най-ниското си ниво и така ще  има минимално засегнати от профилактиката.

Планираният ъпдейт ще бъде поддържан от следните браузери, минимум: Firefox 1, Chrome 1 , IE 7, Opera 5, Safari 1, Android 2.3, Java 7.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing