Научи как да увеличиш продажбите си чрез Facebook Ads!

Публикувано на 21.06.2017 от Lili Siyanova

facebook-ads-768x510

Тъй като целта на всеки е да печели повече, днес искаме да ти представим няколко трика, с които да увеличиш печалбата си чрез Facebook Ads. Много добър инструмент за постигането на тази цел. Стартирането на онлайн реклама, често е свързано с редица тестове и експерименти, да продължаваш да използваш това, което работи и да търсиш нови трикове за оптимизация на рекламата, така че да постига все по-добри и по-добри резултати.

Представяме ти няколко трика, чрез които можеш да увеличиш продажбите си чрез Facebook Ads.

1.Използвай Facebook Pixel

Този инструмент на Facebook може да бъде много полезен, тъй като чрез него можеш да разбереш повече за това как потребителите взаимодействат с бранда и то на различни етапи. В зависимост от тава дали е стар или нов клиент, можеш да таргетираш различни видове реклами.

2. Намери най-добрата аудитория за бизнеса ти

Тъй като голяма част от хората използват Facebook за социални цели, не задължително, за да търсят продукти, които да купуват, е много важно да намериш тази аудитория, която ще конвертира за бизнеса ти. Можеш да достигнеш до тази аудитория, насочвайки рекламите си по конкретни интереси. При настройването на кампанията, можеш да зададеш какви интереси искаш да използваш. След като въведеш даден интерес, системата ще ти покаже опции, сред които можеш да избираш, в зависимост от това в каква степен отговарят на аудиторията ти. Стреми се към по-конкретни интереси. Така например, ако зададеш само “мода” можеш да насочиш рекламата си и към прекалено широка аудитория, ако зададеш по конкретен интерес като “дамска мода” ще достигнеш до по-релевантна аудитория. Съчетавайки интереси ще успееш да намериш най-добрата аудитория за теб и да увеличиш продажбите си.

3. Използвай ремаркетинг

Обикновено потребителите не купуват при първото посещение на уебсайта. Дори и насочването на рекламата и офертата да са много добри, има редица други причини, поради които потребителят не купува от първото посещение. Предвид това, можеш да използваш ремаркетинг и да покажеш отново на потребителя продуктите, които е разглеждал на уебсайта ти. Интересът към тях е проявен и можеш да създадеш специална аудитория само с хора, които са разглеждали продукти в сайта. След създаването на тази аудитория, Facebook дава възможност да изключиш хората, които са закупили и така твоята реклама ще се показва само на потребители, които са взаимодействали с продукта, но не са закупили. Дори можеш да предложиш на тези потребители и специална отстъпка и срок, за да предизвикаш интереса им.

4. Таргетирай хората, които не са завършили поръчката си

Много често се случва потребителите да добавят продукти в количката и после да ги оставят там и да не завършат поръчката си. В този случай можеш да създадеш специална кампания, таргетирана точно към тях. Попитай ги дали не са забравили продукта, покажи им снимка, дори можеш да им предложиш специална отстъпка.

5. Продавай повече на потребителите си

Много добра стратегия  е да сегментираш имейл листата си и да продаваш и други продукти от онлайн магазина си на определени потребители. Ако например, един клиент е закупил продукти х и у, то ти можеш да му предложиш да закупи и продукт z, базирайки се на информацията, която имаш от вече закупените.

Потребителите, които са пазарували от онлайн магазина ти многократно са важни, тъй като имат доверие и добро мнение за бранда и можеш да им предложиш повече.

Спазвайки тези трикове за Facebook Ads можеш да си осигуриш добра ROI, особено при пускането на нови продукти на пазара.

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

2 коментари в “Научи как да увеличиш продажбите си чрез Facebook Ads!”

  1. Михаил каза:

    Искам да попитам има ли клип как да промотирам във Фб искам да видя как точно се нагласят настдойките

Оставете отговор

Научи как да увеличиш продажбите си чрез Facebook Ads!

Публикувано на 21.06.2017 от Lili Siyanova

facebook-ads-768x510

Тъй като целта на всеки е да печели повече, днес искаме да ти представим няколко трика, с които да увеличиш печалбата си чрез Facebook Ads. Много добър инструмент за постигането на тази цел. Стартирането на онлайн реклама, често е свързано с редица тестове и експерименти, да продължаваш да използваш това, което работи и да търсиш нови трикове за оптимизация на рекламата, така че да постига все по-добри и по-добри резултати.

Представяме ти няколко трика, чрез които можеш да увеличиш продажбите си чрез Facebook Ads.

1.Използвай Facebook Pixel

Този инструмент на Facebook може да бъде много полезен, тъй като чрез него можеш да разбереш повече за това как потребителите взаимодействат с бранда и то на различни етапи. В зависимост от тава дали е стар или нов клиент, можеш да таргетираш различни видове реклами.

2. Намери най-добрата аудитория за бизнеса ти

Тъй като голяма част от хората използват Facebook за социални цели, не задължително, за да търсят продукти, които да купуват, е много важно да намериш тази аудитория, която ще конвертира за бизнеса ти. Можеш да достигнеш до тази аудитория, насочвайки рекламите си по конкретни интереси. При настройването на кампанията, можеш да зададеш какви интереси искаш да използваш. След като въведеш даден интерес, системата ще ти покаже опции, сред които можеш да избираш, в зависимост от това в каква степен отговарят на аудиторията ти. Стреми се към по-конкретни интереси. Така например, ако зададеш само “мода” можеш да насочиш рекламата си и към прекалено широка аудитория, ако зададеш по конкретен интерес като “дамска мода” ще достигнеш до по-релевантна аудитория. Съчетавайки интереси ще успееш да намериш най-добрата аудитория за теб и да увеличиш продажбите си.

3. Използвай ремаркетинг

Обикновено потребителите не купуват при първото посещение на уебсайта. Дори и насочването на рекламата и офертата да са много добри, има редица други причини, поради които потребителят не купува от първото посещение. Предвид това, можеш да използваш ремаркетинг и да покажеш отново на потребителя продуктите, които е разглеждал на уебсайта ти. Интересът към тях е проявен и можеш да създадеш специална аудитория само с хора, които са разглеждали продукти в сайта. След създаването на тази аудитория, Facebook дава възможност да изключиш хората, които са закупили и така твоята реклама ще се показва само на потребители, които са взаимодействали с продукта, но не са закупили. Дори можеш да предложиш на тези потребители и специална отстъпка и срок, за да предизвикаш интереса им.

4. Таргетирай хората, които не са завършили поръчката си

Много често се случва потребителите да добавят продукти в количката и после да ги оставят там и да не завършат поръчката си. В този случай можеш да създадеш специална кампания, таргетирана точно към тях. Попитай ги дали не са забравили продукта, покажи им снимка, дори можеш да им предложиш специална отстъпка.

5. Продавай повече на потребителите си

Много добра стратегия  е да сегментираш имейл листата си и да продаваш и други продукти от онлайн магазина си на определени потребители. Ако например, един клиент е закупил продукти х и у, то ти можеш да му предложиш да закупи и продукт z, базирайки се на информацията, която имаш от вече закупените.

Потребителите, които са пазарували от онлайн магазина ти многократно са важни, тъй като имат доверие и добро мнение за бранда и можеш да им предложиш повече.

Спазвайки тези трикове за Facebook Ads можеш да си осигуриш добра ROI, особено при пускането на нови продукти на пазара.

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

2 коментари в “Научи как да увеличиш продажбите си чрез Facebook Ads!”

  1. Михаил каза:

    Искам да попитам има ли клип как да промотирам във Фб искам да видя как точно се нагласят настдойките

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing