Нова функционалност: Отложено изпращане на съобщенията

Публикувано на 28.10.2015 от Profitshare

banner-profitshare-36

Забелязахме, че рекламодателите, които използват системата за вътрешна поща имат по-високи резултати. Това ни накара да инвестираме повече услилия за това да ги научим как да използват по ефективно този канал. Някои рекламодатели постоянно използват комуникацията, за да привлекат вниманието ви към всичко случващо се с онлайн магазина им, чрез което можете осезаемо да подобрите резултатите си. Те ви изпращат периодично важните си промоции, най-продаваните си продукти или друга информация, която да ви бъде от помощ.

Аргументите на рекламодателите, които не използват средството за комуникация са различни. Ние все пак се опитахме да намерим решения, с които да оборим мотивите им. Както във Facebook можете да програмирате съобщенията си и да ги изпращате по-късно към своята аудитория, ние също решихме да позволим отложеното изпращане на съобщенията на рекламодателите към афилиатите.

 

2015-10-28_1726

 

 

Отдавна знаем за проблема на рекламодателите, че „не могат да известяват афилиатите прекалено рано за своите промоции“. От друга страна, непосредствено преди да пуснат промоции, рекламодателите са доста ангажирани и понякога казват, че нямат време да известят афилиатите в последния момент. Сега вече това няма да бъде проблем понеже с новата функционалност, рекламодателите ще могат да „програмират“ всяко едно съобщение и по този начин афилиатите да получават информация в реално време, когато се случва нещо важно в сайта им.

Ако рекламодателите искат да правят промоции през почивните дни, а тогава обикновено няма много служители в офиса, които да комуникират, смятаме, че тази фукнционалност ще бъде доста полезна за тях.

Допълнението е валидно за всички рекламодатели, а използването е изключително лесно – вместо бутона „Изпрати“ изберете бутонът „Програмирай“. Програмираните за изпращане съобщения ще могат да бъдат изтрити (в случай на нужда) преди да бъдат изпратени.

Ние от Profitshare, винаги ще инвестираме, за да могат рекламодатели и афилиати да комуникират колкото може, повече понеже смятаме, че афилиатите са част от маркетинг отдела на всеки рекламодател.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Нова функционалност: Отложено изпращане на съобщенията

Публикувано на 28.10.2015 от Profitshare

banner-profitshare-36

Забелязахме, че рекламодателите, които използват системата за вътрешна поща имат по-високи резултати. Това ни накара да инвестираме повече услилия за това да ги научим как да използват по ефективно този канал. Някои рекламодатели постоянно използват комуникацията, за да привлекат вниманието ви към всичко случващо се с онлайн магазина им, чрез което можете осезаемо да подобрите резултатите си. Те ви изпращат периодично важните си промоции, най-продаваните си продукти или друга информация, която да ви бъде от помощ.

Аргументите на рекламодателите, които не използват средството за комуникация са различни. Ние все пак се опитахме да намерим решения, с които да оборим мотивите им. Както във Facebook можете да програмирате съобщенията си и да ги изпращате по-късно към своята аудитория, ние също решихме да позволим отложеното изпращане на съобщенията на рекламодателите към афилиатите.

 

2015-10-28_1726

 

 

Отдавна знаем за проблема на рекламодателите, че „не могат да известяват афилиатите прекалено рано за своите промоции“. От друга страна, непосредствено преди да пуснат промоции, рекламодателите са доста ангажирани и понякога казват, че нямат време да известят афилиатите в последния момент. Сега вече това няма да бъде проблем понеже с новата функционалност, рекламодателите ще могат да „програмират“ всяко едно съобщение и по този начин афилиатите да получават информация в реално време, когато се случва нещо важно в сайта им.

Ако рекламодателите искат да правят промоции през почивните дни, а тогава обикновено няма много служители в офиса, които да комуникират, смятаме, че тази фукнционалност ще бъде доста полезна за тях.

Допълнението е валидно за всички рекламодатели, а използването е изключително лесно – вместо бутона „Изпрати“ изберете бутонът „Програмирай“. Програмираните за изпращане съобщения ще могат да бъдат изтрити (в случай на нужда) преди да бъдат изпратени.

Ние от Profitshare, винаги ще инвестираме, за да могат рекламодатели и афилиати да комуникират колкото може, повече понеже смятаме, че афилиатите са част от маркетинг отдела на всеки рекламодател.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing