От днес стартира кампанията “Революция на цените” в eMAG

Публикувано на 22.02.2016 от Pavel Anastasov

banner_blog_rev

Скъпи афилиати,

Кампанията „Революция на цените“ на eMAG.bg ще се проведе за 5 дни в периода 22-26 февруари 2016г. Това е една от най-големите шопинг кампании на eMAG. До петък – 26 февруари, онлайн ритейлърът ще предложи на клиентите си отстъпки на продукти достигащи до 60%.

Можете да намерите правилника на кампаният тук.

Ето и няколко от неустоимите промоции:

Телевизор LED

Хладилник с фризер Samsung

Стол Kring Macao

Прахосмукачка без торба

Смартфон Huawei P8 Lite

Всички промоции са валидни до изчерпване на количествата. Линк към кампанията можете да намерите тук.

Комисионната е стандартна: 3% за всяка продажба, а банери ще намерите в каталога за кампании в Profitshare.

С големият брой продажби идват и многото комисионни. В дните с големи промоции като тези, афилиатите печелят до 5 пъти повече. Промотирайте продуките на eMAG и печелете комисионни.

Успех

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

От днес стартира кампанията “Революция на цените” в eMAG

Публикувано на 22.02.2016 от Pavel Anastasov

banner_blog_rev

Скъпи афилиати,

Кампанията „Революция на цените“ на eMAG.bg ще се проведе за 5 дни в периода 22-26 февруари 2016г. Това е една от най-големите шопинг кампании на eMAG. До петък – 26 февруари, онлайн ритейлърът ще предложи на клиентите си отстъпки на продукти достигащи до 60%.

Можете да намерите правилника на кампаният тук.

Ето и няколко от неустоимите промоции:

Телевизор LED

Хладилник с фризер Samsung

Стол Kring Macao

Прахосмукачка без торба

Смартфон Huawei P8 Lite

Всички промоции са валидни до изчерпване на количествата. Линк към кампанията можете да намерите тук.

Комисионната е стандартна: 3% за всяка продажба, а банери ще намерите в каталога за кампании в Profitshare.

С големият брой продажби идват и многото комисионни. В дните с големи промоции като тези, афилиатите печелят до 5 пъти повече. Промотирайте продуките на eMAG и печелете комисионни.

Успех

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing