Препоръки за ефективно използване на текстовите линкове

Публикувано на 26.03.2015 от Profitshare

linksВсички инструменти за промотиране имат своите предимства, но днес искаме да ти покажем как да използваш ефективно текстовите линкове. Те са най-универсалните инструменти, които афилиатите могат да използват. За разлика от уиджетите, линковете могат да се използват от по- голям брой и разнообразни по съдържание среди за промотиране.

Независимо от средата и контекста, в който се интегрира афилиейт линка, най-важният съвет е потребителят да е убеден, че получава нещо полезно и че предоставената информация е релевантна към неговите нужди и интереси.

Казахме, че афилиейт линковете са универсални и ще ти представим три причини за това:

  • Могат да бъдат интегрирани в различни среди от собствените уебсайтове (социални мрежи: Facebook, Twitter).
  • Афилиатът може да създаде отделна страница с продукти от уебсайта на рекламодателя използвайки филтрите за търсене/сортиране на продукти, запазвайки промените в URL-то. Например, можеш да насочваш към страница, която обединява една група с продукти, които са на промоция или към страница, в която си поставил сходни такива. Ако желаеш да препоръчаш телефони с цена между 200 и 500 лева, можеш да използваш филтъра от категорията „мобилни телефони“, за да получиш списъка с нужните продукти. Копирай URL-то от адресната лента, въведи го в генератора за линкове от своя профил в Profitshare и вече имаш текстов линк, който ти носи комисионни.
  • Също така, можеш да използваш всякакъв текст за оформяне на линка. Т.е. няма ограничение за името на продукта, към който се прави пренасочването. Можеш да добавиш към релевантното съдържание формулировки като: “най-добрият телефон, който съм тествал”, “хлебопекарна машина”, “препоръчвам iPhone “,”най-новите игри вече са в EMAG”.

Предложи релевантно съдържание към афилиейт линковете

Афилиейт линковете имат изключително добър процент на конверсия в Profitshare, но това се случва, когато се използват правилно. Линковете в никакъв случай не трябва да се вмъкват самостоятелно и безразборно в уебсайтовете. Те са ефективни, когато се поставят в статии, които говорят за конкретните продукти от целевите страници, към които водят. Съдържанието на статиите трябва да има връзка с текста на линка и с целевата страница.

circuit-link-uri2

 

Ако тези условия не са изпълнени, потребителя ще се почувства объркан и съществува голяма вероятност да не продължи да сърфира в сайта, към който е пренасочен.

Съобщавай реална и актуална информация

Не се препоръчват недовършените или неточните формулировки. Те могат да доведат до по- висок процент на отпадане (bounce rate).

Най-неправилното нещо, което можеш да направиш с един афилиейт линк е да го формулираш все едно се отнася за даден тип продукт/промоция, а всъщност пренасочването да се извърши към друг продукт/друга промоция.

По подобен начин ако предоставиш грешна или неактуална информация спрямо целевата страница, ще създадеш очаквания в посетителя, който няма да бъдат оправдани. Това ще доведе до нисък процент на конверсия. Например, не препоръчваме да съобщаваш цените на продуктите понеже те често се променят в уебсайтовете и рискуваш да подведеш потенциалните клиенти. Ако желаеш да споделиш дадена информация свързана с промоцията, подсигури се, че тя все още е валидна и че продуктите са в наличност понеже някои от тях са в ограничени количества.

Вие какви препоръки имате относно промотирането чрез афилиейт линкове?

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Препоръки за ефективно използване на текстовите линкове

Публикувано на 26.03.2015 от Profitshare

linksВсички инструменти за промотиране имат своите предимства, но днес искаме да ти покажем как да използваш ефективно текстовите линкове. Те са най-универсалните инструменти, които афилиатите могат да използват. За разлика от уиджетите, линковете могат да се използват от по- голям брой и разнообразни по съдържание среди за промотиране.

Независимо от средата и контекста, в който се интегрира афилиейт линка, най-важният съвет е потребителят да е убеден, че получава нещо полезно и че предоставената информация е релевантна към неговите нужди и интереси.

Казахме, че афилиейт линковете са универсални и ще ти представим три причини за това:

  • Могат да бъдат интегрирани в различни среди от собствените уебсайтове (социални мрежи: Facebook, Twitter).
  • Афилиатът може да създаде отделна страница с продукти от уебсайта на рекламодателя използвайки филтрите за търсене/сортиране на продукти, запазвайки промените в URL-то. Например, можеш да насочваш към страница, която обединява една група с продукти, които са на промоция или към страница, в която си поставил сходни такива. Ако желаеш да препоръчаш телефони с цена между 200 и 500 лева, можеш да използваш филтъра от категорията „мобилни телефони“, за да получиш списъка с нужните продукти. Копирай URL-то от адресната лента, въведи го в генератора за линкове от своя профил в Profitshare и вече имаш текстов линк, който ти носи комисионни.
  • Също така, можеш да използваш всякакъв текст за оформяне на линка. Т.е. няма ограничение за името на продукта, към който се прави пренасочването. Можеш да добавиш към релевантното съдържание формулировки като: “най-добрият телефон, който съм тествал”, “хлебопекарна машина”, “препоръчвам iPhone “,”най-новите игри вече са в EMAG”.

Предложи релевантно съдържание към афилиейт линковете

Афилиейт линковете имат изключително добър процент на конверсия в Profitshare, но това се случва, когато се използват правилно. Линковете в никакъв случай не трябва да се вмъкват самостоятелно и безразборно в уебсайтовете. Те са ефективни, когато се поставят в статии, които говорят за конкретните продукти от целевите страници, към които водят. Съдържанието на статиите трябва да има връзка с текста на линка и с целевата страница.

circuit-link-uri2

 

Ако тези условия не са изпълнени, потребителя ще се почувства объркан и съществува голяма вероятност да не продължи да сърфира в сайта, към който е пренасочен.

Съобщавай реална и актуална информация

Не се препоръчват недовършените или неточните формулировки. Те могат да доведат до по- висок процент на отпадане (bounce rate).

Най-неправилното нещо, което можеш да направиш с един афилиейт линк е да го формулираш все едно се отнася за даден тип продукт/промоция, а всъщност пренасочването да се извърши към друг продукт/друга промоция.

По подобен начин ако предоставиш грешна или неактуална информация спрямо целевата страница, ще създадеш очаквания в посетителя, който няма да бъдат оправдани. Това ще доведе до нисък процент на конверсия. Например, не препоръчваме да съобщаваш цените на продуктите понеже те често се променят в уебсайтовете и рискуваш да подведеш потенциалните клиенти. Ако желаеш да споделиш дадена информация свързана с промоцията, подсигури се, че тя все още е валидна и че продуктите са в наличност понеже някои от тях са в ограничени количества.

Вие какви препоръки имате относно промотирането чрез афилиейт линкове?

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing