Препоръки за поставяне на уиджетите и банерите на Profitshare

Публикувано на 19.02.2015 от Profitshare

Уиджетът на Profitshare е лесен за употреба инструмент. Освен афилиейт линковете, уиджетите могат да бъдат добро решение за монетизирането на всякакво съдържание, ако се използват правилно.

Това е причината уиджетите на Profitshare  да бъдат един от най-често срещаните инструменти за промотиране в Българските уебсайтове без значение дали говорим за съдържание на обща тематика или определена ниша.

Уиджети Profitshare + Таргетиране/Позициониране = Висок CTR

Важна роля за ефективността се пада на афилиатите и индивидуалното позициониране на уиджетите в уебсайтовете. По тази причина сме подготвили серия с препоръки, които можете да прочетете по-долу.

Ефективността на всеки графичен инструмент се измерва в процент за кликове (CTR) и като процент на конверсия. Интелигентното позициониране позволява регистрираните върхови стойности да се запазят константни. По този начин основният фокус остава върху подобряването на процента на клик.

Общи препоръки

  • Съдържанието е много важно – Потребителят е в центъра на вниманието. Големият брой на рекламни материали намалява пропорционално тяхната важност, както и доверието на посетителите, че ще видят релеванти материали. Избирай смислени и ефективни графични материали, избери уиджетите на Profitshare.
  • Използвайте инструментите за промотиране на Profitshare без да ги променяте, за да имате достъп до индивидуални статистики за всеки отделен уиджет, директно през dashboard-а в профила ви.
  • Дори и рекламите, който сте добавили в първия скрол на страницата, да са най-ефективни, погрижете се в същото време посетителят да вижда и основното съдържание. Също така големият брой реклами в първия скрол или в страницата като цяло, влияе отрицателно на генерирания растеж на трафика чрез SEO.
  • За да определите какво означава първият скрол на страницата – използвайте това приложение. Имайте предивд, че тази зона е различна в зависимост от използваната резолюция на потребителя.

Препоръки за позициониране

Уиджетите могат да регистрират различни проценти на клик в зависимост от зоната, в която са позиционирани. Тествайте най-ефективните зони и винаги следете процента им на клик, както общо така и за използваните инструменти.

Позициониране на уиджетите в header-а.

Предоставянето на зона за позициониране на реклама в header-a означава максимално добре доставено съобщение. Поставянето на уиджета на Profitshare в header-а е удачно за всякакъв тип уебсайт. Най-използваните формати за тази зона са: 725х90 и 468х60 пиксела. Ето един пример за интегриран уиджет:

3-1

 

Позициониране на уиджетите в структурата на статията.

Можете да поставите уиджети в структурата на статията в множество формати според темата на уебсайта. Най-използваният размер е 300х250 пиксела, който да се впише в една от страните на съдържанието или банер с размери 468х60 пиксела, директно в статията.

Преимуществото на този тип поставяне е, че посетителят, който чете съдържанието, може да се заинтригурва от показаната реклама, съща както при рекламата в header-а.

Друга добра идея е да поставите уиджета на Profitshare между отделните статии в началната страница на уебсайта ви или в някоя категория.

За да достигнете по-голяма ефективност и по-голям процент на конверсия, е хубаво да проставяте индивидуални уиджети, които да бъдат свързани с контекства на статията. От продуктовия каталог на вашия профил в Profitshare можете да генерирате уиджети стриктно с продуктите, които желаете да се показват в него и са подходящи за вашата статия. Ние също препоръчваме да използвате този тип генеиране на уиджети за всякакъв тип уебсайтове.

Уиджети в страничната лента

Поставянето на уиджети в страничната лента е най-често използваното средство за промотиране, което използват афилиатите. Можете да видите множество уебсайтове без значение дали да специализирани в дадена ниша или са общи.

 prez4-1

За тези, които използват платформата WordPress, интегрирането на уиджет Profitshare и страничната лента или в структурата на статията не предполага технически познания. Трябва да копирате кода от Profitshare за съответния графичен инструмент и да го поставите в съответната зона, където да се покаже.

Други зони, в които можеш да позиционираш уиджети

Освен в гореспонатите зони, афилиатите могат да поставят уиджети или банери в долната част на страницата, както и между коментарите на страницата.

Опитвайте и други зони, в които можете да поставите уиджети според структурата на уебсайта ви. Измервайте ефективността на всяка отделна зона, за да намерите най-печелившето решение, което може да ви донесе повече комисионни!

 

Вие коя зона използвате най-често?

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Препоръки за поставяне на уиджетите и банерите на Profitshare

Публикувано на 19.02.2015 от Profitshare

Уиджетът на Profitshare е лесен за употреба инструмент. Освен афилиейт линковете, уиджетите могат да бъдат добро решение за монетизирането на всякакво съдържание, ако се използват правилно.

Това е причината уиджетите на Profitshare  да бъдат един от най-често срещаните инструменти за промотиране в Българските уебсайтове без значение дали говорим за съдържание на обща тематика или определена ниша.

Уиджети Profitshare + Таргетиране/Позициониране = Висок CTR

Важна роля за ефективността се пада на афилиатите и индивидуалното позициониране на уиджетите в уебсайтовете. По тази причина сме подготвили серия с препоръки, които можете да прочетете по-долу.

Ефективността на всеки графичен инструмент се измерва в процент за кликове (CTR) и като процент на конверсия. Интелигентното позициониране позволява регистрираните върхови стойности да се запазят константни. По този начин основният фокус остава върху подобряването на процента на клик.

Общи препоръки

  • Съдържанието е много важно – Потребителят е в центъра на вниманието. Големият брой на рекламни материали намалява пропорционално тяхната важност, както и доверието на посетителите, че ще видят релеванти материали. Избирай смислени и ефективни графични материали, избери уиджетите на Profitshare.
  • Използвайте инструментите за промотиране на Profitshare без да ги променяте, за да имате достъп до индивидуални статистики за всеки отделен уиджет, директно през dashboard-а в профила ви.
  • Дори и рекламите, който сте добавили в първия скрол на страницата, да са най-ефективни, погрижете се в същото време посетителят да вижда и основното съдържание. Също така големият брой реклами в първия скрол или в страницата като цяло, влияе отрицателно на генерирания растеж на трафика чрез SEO.
  • За да определите какво означава първият скрол на страницата – използвайте това приложение. Имайте предивд, че тази зона е различна в зависимост от използваната резолюция на потребителя.

Препоръки за позициониране

Уиджетите могат да регистрират различни проценти на клик в зависимост от зоната, в която са позиционирани. Тествайте най-ефективните зони и винаги следете процента им на клик, както общо така и за използваните инструменти.

Позициониране на уиджетите в header-а.

Предоставянето на зона за позициониране на реклама в header-a означава максимално добре доставено съобщение. Поставянето на уиджета на Profitshare в header-а е удачно за всякакъв тип уебсайт. Най-използваните формати за тази зона са: 725х90 и 468х60 пиксела. Ето един пример за интегриран уиджет:

3-1

 

Позициониране на уиджетите в структурата на статията.

Можете да поставите уиджети в структурата на статията в множество формати според темата на уебсайта. Най-използваният размер е 300х250 пиксела, който да се впише в една от страните на съдържанието или банер с размери 468х60 пиксела, директно в статията.

Преимуществото на този тип поставяне е, че посетителят, който чете съдържанието, може да се заинтригурва от показаната реклама, съща както при рекламата в header-а.

Друга добра идея е да поставите уиджета на Profitshare между отделните статии в началната страница на уебсайта ви или в някоя категория.

За да достигнете по-голяма ефективност и по-голям процент на конверсия, е хубаво да проставяте индивидуални уиджети, които да бъдат свързани с контекства на статията. От продуктовия каталог на вашия профил в Profitshare можете да генерирате уиджети стриктно с продуктите, които желаете да се показват в него и са подходящи за вашата статия. Ние също препоръчваме да използвате този тип генеиране на уиджети за всякакъв тип уебсайтове.

Уиджети в страничната лента

Поставянето на уиджети в страничната лента е най-често използваното средство за промотиране, което използват афилиатите. Можете да видите множество уебсайтове без значение дали да специализирани в дадена ниша или са общи.

 prez4-1

За тези, които използват платформата WordPress, интегрирането на уиджет Profitshare и страничната лента или в структурата на статията не предполага технически познания. Трябва да копирате кода от Profitshare за съответния графичен инструмент и да го поставите в съответната зона, където да се покаже.

Други зони, в които можеш да позиционираш уиджети

Освен в гореспонатите зони, афилиатите могат да поставят уиджети или банери в долната част на страницата, както и между коментарите на страницата.

Опитвайте и други зони, в които можете да поставите уиджети според структурата на уебсайта ви. Измервайте ефективността на всяка отделна зона, за да намерите най-печелившето решение, което може да ви донесе повече комисионни!

 

Вие коя зона използвате най-често?

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing