Професия #Блогър и мисия #АфилиейтМаркетинг

Публикувано на 28.10.2016 от Lili Siyanova

Affiliate_Marketing

 

Ти си блогър и блогването за теб е не просто професия, но и начин на живот? Обичаш да пишеш и да създаваш интересно съдържание? Създал си блог и искаш да го монетизираш, но нямаш ясна стратегия за това? Тогава днес искаме да ти представим как можеш да го монетизираш и да го превърнеш в печеливш бизнес чрез афилиейт маркетинг.

Знаеш ли, че първият блог е създаден през 1990 година? А днес блоговете наброяват милиони. Някои статистики сочат, че на секунда и половина в Интернет се създава нов блог, което означава, че дневно в мрежата се появяват нови 172 800 блога. Удивителна цифра, доказваща ролята им в дигиталната ера. Тренд, който стои в основата на контент маркетинг стратегията на много компании, като средство за взаимодействие с потребителите на различно ниво и то неслучайно. С други думи ти си в правилната посока, избирайки блога като средство, с което да печелиш с афилиаейт маркетинг.

Когато говорим за блогове, един от най-успешните модели за тяхното монетизиране е афилиейт маркетингът. За да имаш успех, обаче ти трябва интересно съдържание, трафик и ясен профил  на аудиторията.  С думата блог веднага изникват следните асоциации: проблем-решение, полезна информация, информационна осигуреност. Това са най-честите фактори, каращи потребителите да четат блогове.

Предвид това много успешна стратегия, е да включиш в блога си ревюта. Ако приемем, че един потребител минава през 4 етапа докато вземе решение за покупка, а именно:  внимание, интерес, желание и действие, то ревютата се четат от хора, който имат вече желание да закупят конкретен продукт и събират повече информация преди да го закупят. Това означава, че тези потребители имат голям шанс да закупят продукта и ти да регистрираш комисионна от това. Тук особено важно е да си изградиш правилен подход в писането на ревюта. Бъди честен, описателен и покажи, че наистина си тествал продукта. Не изтъквай само предимствата му, сподели и за недостатъци, които си забелязал това ще увеличи степента на доверие на читателите ти. А това е една от основните цели на блогването като цяло, да представяш такова съдържание, че да изградиш доверие в потребителя. Само така той би се върнал в блога ти. Колкото е по-голямо доверието, толкова повече трафик, което означава възможности за повече комисионни. Никога не пиши ревюта за продукт, който не си тествал лично. Ако се наложи, то се свържи с хора, които знаеш, че са го използвали и могат да ти дадат достоверна информация. В ревюто е правилното място да поставиш афилиейт линк, конвертирай го в платформата и го вгради в съдържанието.

В блога си можеш да включиш и „case studies” или статии на теми интересни за теб и твоята аудитория.  Сподели опита си с читателите от използването на даден продукт или услуга. Хората обичат да четат истории. Например ако имаш блог за здравословно хранене и изследваш ефекта на вид диета върху себе си или група от хора, това е подходящ начин да споделиш с аудиторията си, давайки подробна информация за проведения тест. Бъди конкретен и описателен, опиши всяка стъпка от твоето проучване и използвай измерими резултати, което ще грабне вниманието на аудиторията. Тук можеш отново да вградиш афилиейт линк към книги за здравословно хранене, например. Това е интересен начин да предизвикаш интереса на потребителите към даден продукт, т.е. да ги придвижиш към втория от споменаните по-горе етапи. Нека не забравяме условието, че за да имаш успех трябва да предлагаш продукти релевантни на аудиторията и тематиката на блога ти. Научи повече как да станеш успешен афилиат в Profitshare от тук.

За да използваме максимално възможностите на платформата за монетизиране на блога ти, може да поставиш банери, уиджети, да генерираш слайдери с избрани от теб продукти. С визуалната реклама ще предизвикаш вниманието на читателите и ще провокираш тяхната потребност да закупят продукта. И така, чрез интегрирането на инструментите ни за промотиране в блога си, заедно с интересно и качествено съдържание, твоят блог се превръща в бизнес, въздействащ на всички нива на аудиторията. Повече за това как можеш да използваш инструментите ни за промотиране може да научиш от тук.

В тази статия ти дадохме някои идеи какво би могъл да публикуваш в блога си за да го монетизираш чрез афилиейт маркетинг. Побързай и се регистрирай в Profitshare от тук: http://profitshare.bg/affiliates и изграждайки блога си не забравяй “No fun for the writer, no fun for the reader”! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Професия #Блогър и мисия #АфилиейтМаркетинг

Публикувано на 28.10.2016 от Lili Siyanova

Affiliate_Marketing

 

Ти си блогър и блогването за теб е не просто професия, но и начин на живот? Обичаш да пишеш и да създаваш интересно съдържание? Създал си блог и искаш да го монетизираш, но нямаш ясна стратегия за това? Тогава днес искаме да ти представим как можеш да го монетизираш и да го превърнеш в печеливш бизнес чрез афилиейт маркетинг.

Знаеш ли, че първият блог е създаден през 1990 година? А днес блоговете наброяват милиони. Някои статистики сочат, че на секунда и половина в Интернет се създава нов блог, което означава, че дневно в мрежата се появяват нови 172 800 блога. Удивителна цифра, доказваща ролята им в дигиталната ера. Тренд, който стои в основата на контент маркетинг стратегията на много компании, като средство за взаимодействие с потребителите на различно ниво и то неслучайно. С други думи ти си в правилната посока, избирайки блога като средство, с което да печелиш с афилиаейт маркетинг.

Когато говорим за блогове, един от най-успешните модели за тяхното монетизиране е афилиейт маркетингът. За да имаш успех, обаче ти трябва интересно съдържание, трафик и ясен профил  на аудиторията.  С думата блог веднага изникват следните асоциации: проблем-решение, полезна информация, информационна осигуреност. Това са най-честите фактори, каращи потребителите да четат блогове.

Предвид това много успешна стратегия, е да включиш в блога си ревюта. Ако приемем, че един потребител минава през 4 етапа докато вземе решение за покупка, а именно:  внимание, интерес, желание и действие, то ревютата се четат от хора, който имат вече желание да закупят конкретен продукт и събират повече информация преди да го закупят. Това означава, че тези потребители имат голям шанс да закупят продукта и ти да регистрираш комисионна от това. Тук особено важно е да си изградиш правилен подход в писането на ревюта. Бъди честен, описателен и покажи, че наистина си тествал продукта. Не изтъквай само предимствата му, сподели и за недостатъци, които си забелязал това ще увеличи степента на доверие на читателите ти. А това е една от основните цели на блогването като цяло, да представяш такова съдържание, че да изградиш доверие в потребителя. Само така той би се върнал в блога ти. Колкото е по-голямо доверието, толкова повече трафик, което означава възможности за повече комисионни. Никога не пиши ревюта за продукт, който не си тествал лично. Ако се наложи, то се свържи с хора, които знаеш, че са го използвали и могат да ти дадат достоверна информация. В ревюто е правилното място да поставиш афилиейт линк, конвертирай го в платформата и го вгради в съдържанието.

В блога си можеш да включиш и „case studies” или статии на теми интересни за теб и твоята аудитория.  Сподели опита си с читателите от използването на даден продукт или услуга. Хората обичат да четат истории. Например ако имаш блог за здравословно хранене и изследваш ефекта на вид диета върху себе си или група от хора, това е подходящ начин да споделиш с аудиторията си, давайки подробна информация за проведения тест. Бъди конкретен и описателен, опиши всяка стъпка от твоето проучване и използвай измерими резултати, което ще грабне вниманието на аудиторията. Тук можеш отново да вградиш афилиейт линк към книги за здравословно хранене, например. Това е интересен начин да предизвикаш интереса на потребителите към даден продукт, т.е. да ги придвижиш към втория от споменаните по-горе етапи. Нека не забравяме условието, че за да имаш успех трябва да предлагаш продукти релевантни на аудиторията и тематиката на блога ти. Научи повече как да станеш успешен афилиат в Profitshare от тук.

За да използваме максимално възможностите на платформата за монетизиране на блога ти, може да поставиш банери, уиджети, да генерираш слайдери с избрани от теб продукти. С визуалната реклама ще предизвикаш вниманието на читателите и ще провокираш тяхната потребност да закупят продукта. И така, чрез интегрирането на инструментите ни за промотиране в блога си, заедно с интересно и качествено съдържание, твоят блог се превръща в бизнес, въздействащ на всички нива на аудиторията. Повече за това как можеш да използваш инструментите ни за промотиране може да научиш от тук.

В тази статия ти дадохме някои идеи какво би могъл да публикуваш в блога си за да го монетизираш чрез афилиейт маркетинг. Побързай и се регистрирай в Profitshare от тук: http://profitshare.bg/affiliates и изграждайки блога си не забравяй “No fun for the writer, no fun for the reader”! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing