Седмичник по онлайн маркетинг #2

Публикувано на 7.07.2015 от Profitshare

2

Бихте искали да изградите собствен и уникален бранд във виртуалното пространство или просто да проследите онлайн резултатите си в социалните мрежи? Може би си задавате въпроса кое е нещото, което всеки път ви кара да натискате бутона “Like”, да споделяте или коментирате дадени публикации? Днес вникваме в тези така интригуващи теми, които вълнуват мнозина от вас. Ако желаете да повишите максимално резултатите от промоционалните си кампании, силно ви препоръчваме да обърнете внимание на следните препоръки, които ще ви помогнат в постигането на тази цел:

5 Грешки, които не трябва да допускате в Аdwords PPC кампаниите си

Ако не искате усилията, които полагате за вашия бизнес или PPC кампании в Adwords да се окажат напразни, трябва да обърнете специално внимание на броя посещения. Ако забележите, че те нямат потенциала да конвертират в продажби или лийдове, то тогава кликовете са неефективни. Тази статия ще ви покаже 5 грешки, които да избягвате, за да бъде кампанията ви печеливша.

Харесай, сподели или коментирай. Кое ни кара да извършваме тези действия в Facebook?

Чудили ли сте се каква движещата сила стои зад действията ви в Фейсбук и какво кара някои хора в социалните мрежи да реагират различно от други? Marketdominationmedia.com предоставя интересна информация относно причините за поведението на потребителите във Фейсбук. Тази статия би могла да ви помогне да задържите интереса на аудиторията си, при положение разбира се, че съдържанието (контент-а) в публикациите ви също е качествено.

Как да оптимизираш табовете във Facebook за повече конверсии

Ако искате да увеличите броя на конверсиите чрез социалните мрежи, препоръчваме ви да се фокусирате върху важните неща, които са нужни за да сте още по-близо до изгражадането на мечтания сайт. Ако до сега не сте обмисляли варианта да съгласувате Facebook Ads с Facebook Apps за да оптимизирате конверсиите си, е добре да се замислите. Персонализирайки табовете заедно с рекламите, можете да генерирате повече импресии, а от там и конверсии. Джим Белос (socialmediaexaminer.com ) развива този аргумент в тази изключително полезна статия. 

Съвети как да развиете собствен онлайн бранд

Ако искате да изградите собствен бранд, съдържанието, което създавате, не бива да бъде пренебрегвано. Гест Блогингът (писане в блоговете като Гост), освен че е една добра стратегия за установяване на собствен бранд,  се смята за може би един от най-ефективните начини да въздействате сравнително бързо на аудиторията си. Този метод може още от началото да ви тласне пред конкуренцията. Ако вече си задавате въпроса кои са хитринките за създаване на собствен бранд, тази статия ще ви помогне с полезна информация.

7 начина да проследите резултатата от маркетинга си в социоалните мрежи

Възможността да следите какво се случва с промоционалните ви кампании след тяхното стартиране, може да ви е от полза по много начини. Въпросът е от къде да се информирате за последните развития и показатели свързани с кампанията ви, така че да можете да използвате тези знания и на практика. Тези методи са ценни, тъй като ви помагат да привлечете точните потребители по по-ефективен начин и да модифицирате контента си по начин, които да пасва на характеристиките на въпросната аудитория. В поредната си полезна статията по онлайн маркетинг, socialmediaexaminer.com ни разкрива 7 от най-важните методи за следене на резултатите от маркетинга ви в социалните мрежи.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: ,

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #2

Публикувано на 7.07.2015 от Profitshare

2

Бихте искали да изградите собствен и уникален бранд във виртуалното пространство или просто да проследите онлайн резултатите си в социалните мрежи? Може би си задавате въпроса кое е нещото, което всеки път ви кара да натискате бутона “Like”, да споделяте или коментирате дадени публикации? Днес вникваме в тези така интригуващи теми, които вълнуват мнозина от вас. Ако желаете да повишите максимално резултатите от промоционалните си кампании, силно ви препоръчваме да обърнете внимание на следните препоръки, които ще ви помогнат в постигането на тази цел:

5 Грешки, които не трябва да допускате в Аdwords PPC кампаниите си

Ако не искате усилията, които полагате за вашия бизнес или PPC кампании в Adwords да се окажат напразни, трябва да обърнете специално внимание на броя посещения. Ако забележите, че те нямат потенциала да конвертират в продажби или лийдове, то тогава кликовете са неефективни. Тази статия ще ви покаже 5 грешки, които да избягвате, за да бъде кампанията ви печеливша.

Харесай, сподели или коментирай. Кое ни кара да извършваме тези действия в Facebook?

Чудили ли сте се каква движещата сила стои зад действията ви в Фейсбук и какво кара някои хора в социалните мрежи да реагират различно от други? Marketdominationmedia.com предоставя интересна информация относно причините за поведението на потребителите във Фейсбук. Тази статия би могла да ви помогне да задържите интереса на аудиторията си, при положение разбира се, че съдържанието (контент-а) в публикациите ви също е качествено.

Как да оптимизираш табовете във Facebook за повече конверсии

Ако искате да увеличите броя на конверсиите чрез социалните мрежи, препоръчваме ви да се фокусирате върху важните неща, които са нужни за да сте още по-близо до изгражадането на мечтания сайт. Ако до сега не сте обмисляли варианта да съгласувате Facebook Ads с Facebook Apps за да оптимизирате конверсиите си, е добре да се замислите. Персонализирайки табовете заедно с рекламите, можете да генерирате повече импресии, а от там и конверсии. Джим Белос (socialmediaexaminer.com ) развива този аргумент в тази изключително полезна статия. 

Съвети как да развиете собствен онлайн бранд

Ако искате да изградите собствен бранд, съдържанието, което създавате, не бива да бъде пренебрегвано. Гест Блогингът (писане в блоговете като Гост), освен че е една добра стратегия за установяване на собствен бранд,  се смята за може би един от най-ефективните начини да въздействате сравнително бързо на аудиторията си. Този метод може още от началото да ви тласне пред конкуренцията. Ако вече си задавате въпроса кои са хитринките за създаване на собствен бранд, тази статия ще ви помогне с полезна информация.

7 начина да проследите резултатата от маркетинга си в социоалните мрежи

Възможността да следите какво се случва с промоционалните ви кампании след тяхното стартиране, може да ви е от полза по много начини. Въпросът е от къде да се информирате за последните развития и показатели свързани с кампанията ви, така че да можете да използвате тези знания и на практика. Тези методи са ценни, тъй като ви помагат да привлечете точните потребители по по-ефективен начин и да модифицирате контента си по начин, които да пасва на характеристиките на въпросната аудитория. В поредната си полезна статията по онлайн маркетинг, socialmediaexaminer.com ни разкрива 7 от най-важните методи за следене на резултатите от маркетинга ви в социалните мрежи.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing