Седмичник по онлайн маркетинг #1

Публикувано на 1.07.2015 от Desislava

Седмичник по онлайн маркетинг

Често се смята, че е достатъчно просто да присъстваш в онлайн пространството, независимо от индивидуалните цели и специфичните нужди бизнеса ви. В първия седмичен бюлетин, който изготвихме за вас, бихме искали да ви обогатим с ценна информация и допълнителни познания в сферата на онлайн маркетинга, които вярваме че биха ви били от полза, за да преодолеете някои от основните проблеми, с които е много вероятно да се сблъскате в практиката си.

Тази седмица ви представяме пет статии, които горещо ви препоръчваме да прочетете, за да придобиете по-широка представа върху начините на оптимизация на така наречените мейли за добре дошли и това как може да постигнете по-бърза възвръщаемост на инвестициите си (ROI). Освен тези две основни теми, статиите съдържат и общи съвети относно някои основни подобрения ,които да направите за вашите уеб-сайтове.

Как да изградите целева страница за уебинарите и обучителните си сайтове

Ако сте от хората, които организират уебинари или притежавате обучителни сайтове, вие имате нужда от целеви страници, които да конвертират. Съдържанието (контентът) е един от най-важните фактори, ако желаете да имате възможно най-много регистрации за уебинарите си. Разчитайки на добре разработените платени реклами, несъмнено ще можете да привлечете определен брой регистрации, но за да въздействате максималко на потенциалната си аудитория и да спечелите още повече регистрации, със сигурност ще имате нужда от нещо повече. Тази статия ще ви покаже 5 неща, които да имате в предвид, за да може формата ви за регистрация да пожъне успех.

Силата на SEO йерархията и как да не злоупотребявате с нея

Изхождайки от желанието на онлайн маркетьорите, занимаващи се с оптимизацията на търсачките (т.нар SEOs), винаги да се класират на първата страница в най-популярните търсачки за съответните ключови думи, представителите на Google излизат с специални указания за какви методи са позволени и след кои биха последвали наказания. Оптимизаторите, които не следват тези указания и не се вписват в въпросните правила, ще бъдат санкционирани, а щетите които би могъл да претърпи вашия бизнес, са немалко и далеч не са за пренебрегване. Именно за това смятаме, че тази статия от Джоузеф Круз  би ви била от изключителна полза.

5 Facebook Ads инструмента, които пестят от времето ви и ви помагат да подобрите възвращаемостта на инвестициите си

Тези пет фейсбук инструмента ще ви помогнат да определите оптималния начин, по които да управлявате кампаниите си така че да спестите максимално време и средства в промоционалните си усилия. По тези начини бихте могли да достигнете по-точно таргетирана аудитория за продуктите/услугите, които желаете да рекламирате и да го направите по икономичен и удобен начин. Смятаме, че прилагането на въпросните методи биха добавили стойност на всяка една кампания.

Как да оптимизирате мейлите за добре дошли

Задавали ли сте си някога въпроса какво се случва след като посетителите са се регистрирали в уебсайта ви? Каква е следващата стъпка?  Всички маркетьори биха искали да имат възможно по-голям брой абонирали се, но съобщението, което получават след регистрацията си, е от изключително значение и текста му трябва да бъде внимателно подбран и добре конструиран. Статистика на Search Engine Journal показва ръст на продажбите с 23% при правилното оптимизиране на мейлите за добре дошли.

Фейсбук е повече от like, comment и share

Facebook реши да следи, освен трационните лайк, коментар и споделяне, още един елемент, който вече се използва в Youtube. Тази промяна идва след изследване, което показва, че не винаги даден потребител показва мнението си за определено видео чрез гореспоменатите действия, а просто го гледа, ако то му харесва. Мартин Бек (marketingland.com) споменaва в тази статия кои са другите елементи, които могат да бъдат проследени, за да се видят интересите на потребителите при видео материалите.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #1

Публикувано на 1.07.2015 от Desislava

Седмичник по онлайн маркетинг

Често се смята, че е достатъчно просто да присъстваш в онлайн пространството, независимо от индивидуалните цели и специфичните нужди бизнеса ви. В първия седмичен бюлетин, който изготвихме за вас, бихме искали да ви обогатим с ценна информация и допълнителни познания в сферата на онлайн маркетинга, които вярваме че биха ви били от полза, за да преодолеете някои от основните проблеми, с които е много вероятно да се сблъскате в практиката си.

Тази седмица ви представяме пет статии, които горещо ви препоръчваме да прочетете, за да придобиете по-широка представа върху начините на оптимизация на така наречените мейли за добре дошли и това как може да постигнете по-бърза възвръщаемост на инвестициите си (ROI). Освен тези две основни теми, статиите съдържат и общи съвети относно някои основни подобрения ,които да направите за вашите уеб-сайтове.

Как да изградите целева страница за уебинарите и обучителните си сайтове

Ако сте от хората, които организират уебинари или притежавате обучителни сайтове, вие имате нужда от целеви страници, които да конвертират. Съдържанието (контентът) е един от най-важните фактори, ако желаете да имате възможно най-много регистрации за уебинарите си. Разчитайки на добре разработените платени реклами, несъмнено ще можете да привлечете определен брой регистрации, но за да въздействате максималко на потенциалната си аудитория и да спечелите още повече регистрации, със сигурност ще имате нужда от нещо повече. Тази статия ще ви покаже 5 неща, които да имате в предвид, за да може формата ви за регистрация да пожъне успех.

Силата на SEO йерархията и как да не злоупотребявате с нея

Изхождайки от желанието на онлайн маркетьорите, занимаващи се с оптимизацията на търсачките (т.нар SEOs), винаги да се класират на първата страница в най-популярните търсачки за съответните ключови думи, представителите на Google излизат с специални указания за какви методи са позволени и след кои биха последвали наказания. Оптимизаторите, които не следват тези указания и не се вписват в въпросните правила, ще бъдат санкционирани, а щетите които би могъл да претърпи вашия бизнес, са немалко и далеч не са за пренебрегване. Именно за това смятаме, че тази статия от Джоузеф Круз  би ви била от изключителна полза.

5 Facebook Ads инструмента, които пестят от времето ви и ви помагат да подобрите възвращаемостта на инвестициите си

Тези пет фейсбук инструмента ще ви помогнат да определите оптималния начин, по които да управлявате кампаниите си така че да спестите максимално време и средства в промоционалните си усилия. По тези начини бихте могли да достигнете по-точно таргетирана аудитория за продуктите/услугите, които желаете да рекламирате и да го направите по икономичен и удобен начин. Смятаме, че прилагането на въпросните методи биха добавили стойност на всяка една кампания.

Как да оптимизирате мейлите за добре дошли

Задавали ли сте си някога въпроса какво се случва след като посетителите са се регистрирали в уебсайта ви? Каква е следващата стъпка?  Всички маркетьори биха искали да имат възможно по-голям брой абонирали се, но съобщението, което получават след регистрацията си, е от изключително значение и текста му трябва да бъде внимателно подбран и добре конструиран. Статистика на Search Engine Journal показва ръст на продажбите с 23% при правилното оптимизиране на мейлите за добре дошли.

Фейсбук е повече от like, comment и share

Facebook реши да следи, освен трационните лайк, коментар и споделяне, още един елемент, който вече се използва в Youtube. Тази промяна идва след изследване, което показва, че не винаги даден потребител показва мнението си за определено видео чрез гореспоменатите действия, а просто го гледа, ако то му харесва. Мартин Бек (marketingland.com) споменaва в тази статия кои са другите елементи, които могат да бъдат проследени, за да се видят интересите на потребителите при видео материалите.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing