Седмичник по онлайн маркетинг #13

Публикувано на 22.09.2015 от Profitshare

13

В онлайн маркетинга най-добрият ви приятел са читателите ви. Те са тези, които ще ви помагат да се развивате и да останете позиционирани колко е възможно по-високо без значение от нишата, в която се насочили. Въпреки всичко, за да имате завиден успех, са важни методите, които използвате. Комуникацията и лоялността към дадено общество понякога могат да бъдат перфектните елементи, които да ви стимулират да продължите по-нататък, но не й единствените такива. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви просветли в това как да бъдете по-близо до своите потребители и как да ги накарате да обичат определена марка.

7 начини да дадете живот на своята марка

Най-често марката, която промотирате е това, което изпраща множество информация за вас и бизнеса ви. В този смисъл трябва да я направите запомняща се по такъв начин че всички истински да я харесат. Тук ще намерите 7 начина, чрез които можете да спечелите повече клиенти отколкото предполагате, благодарение на персонализираните съобщения, които твоите продукти  могат да „изпращат“ към аудиотрията ви. Важното е да бъдете като едно цяло с продуктите, които рекламирате и да ги превърнете в “истински хора”.

Уважете аудиоторията си с визуално съдържание

Визуалното съдържание става все по-полулярно във всички социални канали, въпреки че за съжаление, не всички онлайн бизнеси го използват. Да бъдеш креативен и да използваш правилните изображения, за да си изразиш желанията и интересите, би могло да бъде нова тактика, която да те извади от анонимността. Ако този тип промотиране е покорил и вас, тази статия ще ви предостави няколко идеи и съвети за това как да създадете качествено визуално съдържание за своите цели.

[Инфографика] Пълен гид за успешна целева страница

Всеки от нас има почти перфектната стратегия да привлече голямо количество потребители към своя бизнес. Ако според вас пътят към успеха минава през добрата целева страница, ти предоставяме един пълен гид, който ще ви помогне да оптимизирате тези страници за събиране на данни. Ще научите кои са елементите, които ще ви помогнат и тези, които по принцип не помагат да конвертирате.

Как да предотвратите бедствие от гледна точка на SEO

Търсейки нови начини да подобрите имиджа си онлайн, никога не трябва да изпускате от поглед бедствията, които могат да се случат от гледна точка на SEO. Промените не винаги са възможно най-доброто нещо. Трябва да имате предвид, че когато правите подобрения на собствения си сайт трябва да бъдете изключително внимателни. Mark Munroe (searchengineland.com), уточнява кои са нужните стъпки, които трябва да следваме, за да предотвратим евентуална „катастрофа“.

Аудиторията срещу онлайн рекламата

Комуникацията с публиката, без значение от нейния вид, винаги ще бъде най-добрия начин да достигнете до желаните ефекти. Докато светът се развива, новите начини за промотиране превзеха различните видове онлайн бизнес. Какво мислите обаче, че ще се случи, ако аудиторията ви не реагира по начина, който сте си представяли и не ви върне фийдбека, от който имате нужда? Научете повече в тази статия за това как да накарате потребителите си да реагират на вашите публикации.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #13

Публикувано на 22.09.2015 от Profitshare

13

В онлайн маркетинга най-добрият ви приятел са читателите ви. Те са тези, които ще ви помагат да се развивате и да останете позиционирани колко е възможно по-високо без значение от нишата, в която се насочили. Въпреки всичко, за да имате завиден успех, са важни методите, които използвате. Комуникацията и лоялността към дадено общество понякога могат да бъдат перфектните елементи, които да ви стимулират да продължите по-нататък, но не й единствените такива. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви просветли в това как да бъдете по-близо до своите потребители и как да ги накарате да обичат определена марка.

7 начини да дадете живот на своята марка

Най-често марката, която промотирате е това, което изпраща множество информация за вас и бизнеса ви. В този смисъл трябва да я направите запомняща се по такъв начин че всички истински да я харесат. Тук ще намерите 7 начина, чрез които можете да спечелите повече клиенти отколкото предполагате, благодарение на персонализираните съобщения, които твоите продукти  могат да „изпращат“ към аудиотрията ви. Важното е да бъдете като едно цяло с продуктите, които рекламирате и да ги превърнете в “истински хора”.

Уважете аудиоторията си с визуално съдържание

Визуалното съдържание става все по-полулярно във всички социални канали, въпреки че за съжаление, не всички онлайн бизнеси го използват. Да бъдеш креативен и да използваш правилните изображения, за да си изразиш желанията и интересите, би могло да бъде нова тактика, която да те извади от анонимността. Ако този тип промотиране е покорил и вас, тази статия ще ви предостави няколко идеи и съвети за това как да създадете качествено визуално съдържание за своите цели.

[Инфографика] Пълен гид за успешна целева страница

Всеки от нас има почти перфектната стратегия да привлече голямо количество потребители към своя бизнес. Ако според вас пътят към успеха минава през добрата целева страница, ти предоставяме един пълен гид, който ще ви помогне да оптимизирате тези страници за събиране на данни. Ще научите кои са елементите, които ще ви помогнат и тези, които по принцип не помагат да конвертирате.

Как да предотвратите бедствие от гледна точка на SEO

Търсейки нови начини да подобрите имиджа си онлайн, никога не трябва да изпускате от поглед бедствията, които могат да се случат от гледна точка на SEO. Промените не винаги са възможно най-доброто нещо. Трябва да имате предвид, че когато правите подобрения на собствения си сайт трябва да бъдете изключително внимателни. Mark Munroe (searchengineland.com), уточнява кои са нужните стъпки, които трябва да следваме, за да предотвратим евентуална „катастрофа“.

Аудиторията срещу онлайн рекламата

Комуникацията с публиката, без значение от нейния вид, винаги ще бъде най-добрия начин да достигнете до желаните ефекти. Докато светът се развива, новите начини за промотиране превзеха различните видове онлайн бизнес. Какво мислите обаче, че ще се случи, ако аудиторията ви не реагира по начина, който сте си представяли и не ви върне фийдбека, от който имате нужда? Научете повече в тази статия за това как да накарате потребителите си да реагират на вашите публикации.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing