Седмичник по онлайн маркетинг #17

Публикувано на 20.10.2015 от Profitshare

17

Винаги търсим начини да бъдем на точното място в точния момент, за да можем да се възползваме изяцяло от всички шансове и ресурси които ни се предлагат. Същото нещо важи и за онлайн маркетинга и социалните мрежи. Тук трябва да внимавате информацията ви да достигне в най-подходящото време до крайната си цел. Ако мислите, че стратегията ви не е добре замислена, а искате да бъдете на върха, тогава научете какво действително означава марката на един продукт и кои са най-важните елементи, с които трябва да се занимавате, за да постигнете добри резултати чрез своите кампании. Избора на правилния момент със сигурност ще ви помогне доста.

Пет стъпки за правилното дефиниране на бранда ви

Поради многобройните брандове в онлайн пространството и не само, идентичността на продуктите става все по-обща и в същото време все по-трудна за различаване от потребителите. За радост, тук ще намерите съвети за това как да създадете бранд, който лесно да се харесва и приема от вашите потребители. Определете истинската стойност на своята марка.

[Инфографика] Кога е най-добре да публикувате в социалните мрежи

Вероятно доста често сте си задавали въпроси от сорта на: „ В колко ли часа да публикувам кампания x?”, „А кога ли е най-добрия момент да избратя съобщение y”, и т.н. Инфографиката на Dana Kilroy ще отговори на някоколко такива въпроса, които биха ви интересували без значение от социалната мрежа, която използвате, за да промотирате бизнеса си. Със сигурност ще започнете да отделяте повече внимание на дните, часовете или минутите, в които изпращате различни съобщения.

[Инфографика] A/B testing, втора част

Както обяснихме в предното издание на седмичника по онлайн маркетинг, A/B тестингът представлява един от най-важните инструменти за оптимизация на резултатите от онлайн кампаниите. Въпреки това тази седмица ще завъшим тази тема с една добре описана инфографика, за да видим какви са ползите, от които можете да се възползвате и вие. Поставете на практика информацията от тук и бъдете една крачка по-напред в състезанието.

Black Friday и платените кампании за наближаващите празници

Знаем, че никой не желае все още да говори за празниците, които все повече наближават, но в случая на Black Friday няма как да пропуснем. Тогава е моментът, когато ще се всичко ще бъде опитано, а думичката „намаления“ ще бъде звездата на месец ноември. Това е един от най-важните периоди на годината и ако ви хване неподготвени, това може да попречи на бизнеса ви да реализира очакваните резултати. Затова тази статия ще ви помогне да организирате плановете си, за да реализирате повече продажби.

Силата на бутона “Call to Action”

Замисляли ли сте се някога каква е ролята на “Call to Action” бутона или как трябва да изглежда той, за да бъде ефективен? В тази статия ще откриете как работи този елемент и защо е важно всеки човек, който иска резултати, да го има предвид. Конверсиите, ревютата, печалбата и т.н… всички те зависят от формата, която има този CTA.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #17

Публикувано на 20.10.2015 от Profitshare

17

Винаги търсим начини да бъдем на точното място в точния момент, за да можем да се възползваме изяцяло от всички шансове и ресурси които ни се предлагат. Същото нещо важи и за онлайн маркетинга и социалните мрежи. Тук трябва да внимавате информацията ви да достигне в най-подходящото време до крайната си цел. Ако мислите, че стратегията ви не е добре замислена, а искате да бъдете на върха, тогава научете какво действително означава марката на един продукт и кои са най-важните елементи, с които трябва да се занимавате, за да постигнете добри резултати чрез своите кампании. Избора на правилния момент със сигурност ще ви помогне доста.

Пет стъпки за правилното дефиниране на бранда ви

Поради многобройните брандове в онлайн пространството и не само, идентичността на продуктите става все по-обща и в същото време все по-трудна за различаване от потребителите. За радост, тук ще намерите съвети за това как да създадете бранд, който лесно да се харесва и приема от вашите потребители. Определете истинската стойност на своята марка.

[Инфографика] Кога е най-добре да публикувате в социалните мрежи

Вероятно доста често сте си задавали въпроси от сорта на: „ В колко ли часа да публикувам кампания x?”, „А кога ли е най-добрия момент да избратя съобщение y”, и т.н. Инфографиката на Dana Kilroy ще отговори на някоколко такива въпроса, които биха ви интересували без значение от социалната мрежа, която използвате, за да промотирате бизнеса си. Със сигурност ще започнете да отделяте повече внимание на дните, часовете или минутите, в които изпращате различни съобщения.

[Инфографика] A/B testing, втора част

Както обяснихме в предното издание на седмичника по онлайн маркетинг, A/B тестингът представлява един от най-важните инструменти за оптимизация на резултатите от онлайн кампаниите. Въпреки това тази седмица ще завъшим тази тема с една добре описана инфографика, за да видим какви са ползите, от които можете да се възползвате и вие. Поставете на практика информацията от тук и бъдете една крачка по-напред в състезанието.

Black Friday и платените кампании за наближаващите празници

Знаем, че никой не желае все още да говори за празниците, които все повече наближават, но в случая на Black Friday няма как да пропуснем. Тогава е моментът, когато ще се всичко ще бъде опитано, а думичката „намаления“ ще бъде звездата на месец ноември. Това е един от най-важните периоди на годината и ако ви хване неподготвени, това може да попречи на бизнеса ви да реализира очакваните резултати. Затова тази статия ще ви помогне да организирате плановете си, за да реализирате повече продажби.

Силата на бутона “Call to Action”

Замисляли ли сте се някога каква е ролята на “Call to Action” бутона или как трябва да изглежда той, за да бъде ефективен? В тази статия ще откриете как работи този елемент и защо е важно всеки човек, който иска резултати, да го има предвид. Конверсиите, ревютата, печалбата и т.н… всички те зависят от формата, която има този CTA.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing