Седмичник по онлайн маркетинг #26

Публикувано на 30.12.2015 от Profitshare

26

Ето че стигнахме до последното издание на седмичника по онлайн маркетинг за тази година, в което ще поговорим за новости и за някои съвети за това как да подобрите резултатите си в сферава  на дигиталния маркетинг. Понеже не искаме да ви оставим без источник на вдъхновение в края на годината, по-долу ще намерите няколко интересни статии, които могат да ви бъдат от полза, както сега, така и през следващата година. Важно е да си отделите време, за да ги прочетете и да опитате да ги приложите на практика.

5 трика за оптимизация на резултатите в блога

Как си представяте перфектния блог? А каква мислите, че е перфектната рецепта, за да постигнете възможно най-добрите резултати? Със сигурност си представяте десетки коментари в социалните медии, хиляди споделяния и стотици харесвания. За съжаление реалността е малко по-различна и вложените усилия не винаги се признават от хората. Понякога вероятно минават дни, но вашата страхотна статия не получава нужното внимание, харесвания и т.н. Това е моментът, в който трябва да си зададете въпроса: „Къде греша?“ Започнете сега и направете своя анализ с помощтта на триковете от тази статия.

Как да покорите повече територия чрез социалната медия

Писнало ли ви е постоянно да трябва да създавате ново съдъражание или да знаете, че нямате нужните ресурси, за да го създадете? Тогава трябва да знаете, че съществува ефективно решение за това да удължите живота на старите си произведения и чрез съветите от тук те да добият допълнителна стойност. Адаптирането на съдържанието с разлини цели e много добра идея да подсилите усилията си в областта на маркетинга.

Как да повлияете на държанието с персонализирано съдържание

Качеството на маркетинговото съдържание може да се идентифицира с помощта на постигнатите резултати. Без значение дали говорим за кликове, продажби, трафик и т.н. всички тези елементи ни помагат да си дадем сметка дали бизнеса се движи в правилна посока или не. В тази статия Karen Ronning (contentmarketinginstitute.com) ни дава няколко съвета, чрез които можем да въздействаме върху държанието на клиентите с помощта на персонализираното маркетинг съдържание. Колкото по-добре познавате аудиторията си, толкова шансовете да й повлияете са по-големи.

Посочете една добра причина за това марката ви да бъде избрана

При всеки бизнес, всяка битка се води за това съответният бродукт/бранд да бъде на върха на предпочитанията на потребителите. От година на година излизат все повече стратегии за спечелване на тези битки, а тоза издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви помогне чрез тази статия да разберете кои са важните неща, за да може марката ви да бъде призната от хората. Това ще помогне за  подобряване на имиджа и да гледат на вас като на стойностна марка в нишата, към която принадлежите. Не забравяйте, че винаги трябва да използвате нови методи, за да ви обръщат внимание.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #26

Публикувано на 30.12.2015 от Profitshare

26

Ето че стигнахме до последното издание на седмичника по онлайн маркетинг за тази година, в което ще поговорим за новости и за някои съвети за това как да подобрите резултатите си в сферава  на дигиталния маркетинг. Понеже не искаме да ви оставим без источник на вдъхновение в края на годината, по-долу ще намерите няколко интересни статии, които могат да ви бъдат от полза, както сега, така и през следващата година. Важно е да си отделите време, за да ги прочетете и да опитате да ги приложите на практика.

5 трика за оптимизация на резултатите в блога

Как си представяте перфектния блог? А каква мислите, че е перфектната рецепта, за да постигнете възможно най-добрите резултати? Със сигурност си представяте десетки коментари в социалните медии, хиляди споделяния и стотици харесвания. За съжаление реалността е малко по-различна и вложените усилия не винаги се признават от хората. Понякога вероятно минават дни, но вашата страхотна статия не получава нужното внимание, харесвания и т.н. Това е моментът, в който трябва да си зададете въпроса: „Къде греша?“ Започнете сега и направете своя анализ с помощтта на триковете от тази статия.

Как да покорите повече територия чрез социалната медия

Писнало ли ви е постоянно да трябва да създавате ново съдъражание или да знаете, че нямате нужните ресурси, за да го създадете? Тогава трябва да знаете, че съществува ефективно решение за това да удължите живота на старите си произведения и чрез съветите от тук те да добият допълнителна стойност. Адаптирането на съдържанието с разлини цели e много добра идея да подсилите усилията си в областта на маркетинга.

Как да повлияете на държанието с персонализирано съдържание

Качеството на маркетинговото съдържание може да се идентифицира с помощта на постигнатите резултати. Без значение дали говорим за кликове, продажби, трафик и т.н. всички тези елементи ни помагат да си дадем сметка дали бизнеса се движи в правилна посока или не. В тази статия Karen Ronning (contentmarketinginstitute.com) ни дава няколко съвета, чрез които можем да въздействаме върху държанието на клиентите с помощта на персонализираното маркетинг съдържание. Колкото по-добре познавате аудиторията си, толкова шансовете да й повлияете са по-големи.

Посочете една добра причина за това марката ви да бъде избрана

При всеки бизнес, всяка битка се води за това съответният бродукт/бранд да бъде на върха на предпочитанията на потребителите. От година на година излизат все повече стратегии за спечелване на тези битки, а тоза издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви помогне чрез тази статия да разберете кои са важните неща, за да може марката ви да бъде призната от хората. Това ще помогне за  подобряване на имиджа и да гледат на вас като на стойностна марка в нишата, към която принадлежите. Не забравяйте, че винаги трябва да използвате нови методи, за да ви обръщат внимание.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing