Седмичник по онлайн маркетинг #28

Публикувано на 26.01.2016 от Profitshare

28

Ако срещате проблеми при генерирането на лийдове или посетителите ви напускат количката без да завършат процеса на пазаруване, а вие не знаете кои са причините за това, тогава трябва да прочете това издание на седмичника по онлайн маркетинг понеже то е специално за вас. Ще научите повече информация за това как да популяризирате марката си, както и ще имате шанса да приложите успешно страхотните си идеи на практика.

Определете трите си магически думи

Когато искаме да споделим определени идеи или мнения към голяма група от хора, обикновено всички търсим възможно най-добрите изрази, отговори, и най-красивите думи особено тогава, когато едно от най-трудните неща е да привлечем вниманието върху бизнеса си. Замисляли ли сте се за това колко е важно съдържанието, което публикувате да бъде уникално, както и да има своя собствена индивидуалност? Прочетете тук повече информация за това как можете да откриете своите три магически думички, които ще отличат бизнеса ви от този на другите.

Как да повишите awareness-а и да генерирате лийдове чрез социалните мрежи

Социалните мрежи представляват един от най-добрите методи, чрез който можете да повишите популярността на марката си и да генерирате повече лийдове. Отделно от това, друг много важен ключов елемент е да имате добре оранизиран план така че усилията, които влагате да не бъдат напразни. В тази статия ще откриете как може бизнеса ви да се въползва от социалните мрежи, за да достигнете целите, които сте си определили.

Тролът, който ви убива конверсиите

Какво кара хората да закупят определен продукт или услуга? И по-конкретно какво кара хората да го добавят в количката за пазаруване, но да не завършат процеса, а да го изоставят в последната секунда. Как става така, че потребителите биват привлечени от вашата целева страница и от това, което предлагате, но въпреки това затварят страницата без да закупят? Със сигурност тези въпроси могат да преобърнат бизнеса ви така че научете от тази статия кои могат да са причините, които „убиват“ конверсиите ви и се опитайте да ги елиминирате.

Как да убедите посетителите на сайта си да прочитат статиите ви докрай

По принцип на читателите им писва доста бързо, когато четат статии в нечий блог. Ако не им предлагате ясна и качествена информация, рискувате да ги загубите още от първия клик. За да избегнете подобни ситуации, тази статия ще ви предостави нужната информация, за да ги привлечете за свои фенове още от първите редове и ще ги накара да останат много повече от нужното. Също така ще намерите и интересни графики по този въпрос.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #28

Публикувано на 26.01.2016 от Profitshare

28

Ако срещате проблеми при генерирането на лийдове или посетителите ви напускат количката без да завършат процеса на пазаруване, а вие не знаете кои са причините за това, тогава трябва да прочете това издание на седмичника по онлайн маркетинг понеже то е специално за вас. Ще научите повече информация за това как да популяризирате марката си, както и ще имате шанса да приложите успешно страхотните си идеи на практика.

Определете трите си магически думи

Когато искаме да споделим определени идеи или мнения към голяма група от хора, обикновено всички търсим възможно най-добрите изрази, отговори, и най-красивите думи особено тогава, когато едно от най-трудните неща е да привлечем вниманието върху бизнеса си. Замисляли ли сте се за това колко е важно съдържанието, което публикувате да бъде уникално, както и да има своя собствена индивидуалност? Прочетете тук повече информация за това как можете да откриете своите три магически думички, които ще отличат бизнеса ви от този на другите.

Как да повишите awareness-а и да генерирате лийдове чрез социалните мрежи

Социалните мрежи представляват един от най-добрите методи, чрез който можете да повишите популярността на марката си и да генерирате повече лийдове. Отделно от това, друг много важен ключов елемент е да имате добре оранизиран план така че усилията, които влагате да не бъдат напразни. В тази статия ще откриете как може бизнеса ви да се въползва от социалните мрежи, за да достигнете целите, които сте си определили.

Тролът, който ви убива конверсиите

Какво кара хората да закупят определен продукт или услуга? И по-конкретно какво кара хората да го добавят в количката за пазаруване, но да не завършат процеса, а да го изоставят в последната секунда. Как става така, че потребителите биват привлечени от вашата целева страница и от това, което предлагате, но въпреки това затварят страницата без да закупят? Със сигурност тези въпроси могат да преобърнат бизнеса ви така че научете от тази статия кои могат да са причините, които „убиват“ конверсиите ви и се опитайте да ги елиминирате.

Как да убедите посетителите на сайта си да прочитат статиите ви докрай

По принцип на читателите им писва доста бързо, когато четат статии в нечий блог. Ако не им предлагате ясна и качествена информация, рискувате да ги загубите още от първия клик. За да избегнете подобни ситуации, тази статия ще ви предостави нужната информация, за да ги привлечете за свои фенове още от първите редове и ще ги накара да останат много повече от нужното. Също така ще намерите и интересни графики по този въпрос.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing