Седмичник по онлайн маркетинг #31

Публикувано на 2.03.2016 от Pavel Anastasov

31

Днес, в седмичникът по онлайн маркетинг ще откриете нови възможности да промотирате креативно и ефективно използвайки един нов продукт на Facebook и ще научиш как да развиеш базата си данни с имейли без да изморяваш читателите си с класическите методи. Също така ще получите препоръчки за това как да създадете адекватно съдържание за тези, към които се стремите да достигнете, както и съвети за различни варианти, чрез които можете да настроите стратегията си за съдържание и как можете да привлечете вниманието на потенциалните си клиенти.

Гид за използване на Facebook Canvas

Facebook създаде нов продукт, насочен към мобилните устройства, чрез който можете да достигнете до своята аудитория по един доста креативен начин, който ще ви помогне да повишите импресиите, процента на клик и реализациите/конверсиите. Тази опция е достъпна и в България. Накратко, Facebook Canvas поволява използването на комбинация от изображения, видео, текст и бутони CTA в една цяла реклама. Научете как можете да анализирате получените резултати.

5 Креативни идеи, чрез които можете да разраснете списъка си с имейли

В тази статия ще откриете пет начина да развиете базата данни от имейли. Публикувайте предложението си на основната си страница заедно с преимуществата, които ще имат потребителите, ако си оставят имейла; поставете един банер в първия екран, свързан с предложението ви, в което искате данните за контакт на потребителите; оптимизираите статиите вмъквайки линкове към безплатни ресурси в замяна на които ще получавате имейл адресите на потребителите; Изберете scroll triggered-box или exit pop-up.

Препоръки за създаване на релевантно съдържание заклиенти

Маркетьорите трябва да определят начина, по който да предоставят релевантно съдържание както за потенциалните си клиенти така и за актуалните такива. В същото време те трябва да създават унифицирано изживяване на потребителите по време на цялото им взаимодействие с фирмата от началото до края. Също така маркетьорите трябва да дискутират и с останалите департаменти, за да бъдат сигурни, че начинът, под който е взаимодестват с клиентите на фирмата, е същият. Научете повече информация за това как да създадете стратегия за съдържание от тази статия.

5 причини поради които оригиналното съдържание има смисъл онлайн

Успехът онлайн се постига трудно имайки предвид количеството налична информация, навиците за четене и концентрацията на вниманието на потребителите, състезанието с офлайн средата, акцентът върху видимата информация. Тази статия ще ви представи пет елемента, които трябва да имате предивид, когато предоставяте съдържание на своите читатели, за да можете да им запазаите вниманието.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #31

Публикувано на 2.03.2016 от Pavel Anastasov

31

Днес, в седмичникът по онлайн маркетинг ще откриете нови възможности да промотирате креативно и ефективно използвайки един нов продукт на Facebook и ще научиш как да развиеш базата си данни с имейли без да изморяваш читателите си с класическите методи. Също така ще получите препоръчки за това как да създадете адекватно съдържание за тези, към които се стремите да достигнете, както и съвети за различни варианти, чрез които можете да настроите стратегията си за съдържание и как можете да привлечете вниманието на потенциалните си клиенти.

Гид за използване на Facebook Canvas

Facebook създаде нов продукт, насочен към мобилните устройства, чрез който можете да достигнете до своята аудитория по един доста креативен начин, който ще ви помогне да повишите импресиите, процента на клик и реализациите/конверсиите. Тази опция е достъпна и в България. Накратко, Facebook Canvas поволява използването на комбинация от изображения, видео, текст и бутони CTA в една цяла реклама. Научете как можете да анализирате получените резултати.

5 Креативни идеи, чрез които можете да разраснете списъка си с имейли

В тази статия ще откриете пет начина да развиете базата данни от имейли. Публикувайте предложението си на основната си страница заедно с преимуществата, които ще имат потребителите, ако си оставят имейла; поставете един банер в първия екран, свързан с предложението ви, в което искате данните за контакт на потребителите; оптимизираите статиите вмъквайки линкове към безплатни ресурси в замяна на които ще получавате имейл адресите на потребителите; Изберете scroll triggered-box или exit pop-up.

Препоръки за създаване на релевантно съдържание заклиенти

Маркетьорите трябва да определят начина, по който да предоставят релевантно съдържание както за потенциалните си клиенти така и за актуалните такива. В същото време те трябва да създават унифицирано изживяване на потребителите по време на цялото им взаимодействие с фирмата от началото до края. Също така маркетьорите трябва да дискутират и с останалите департаменти, за да бъдат сигурни, че начинът, под който е взаимодестват с клиентите на фирмата, е същият. Научете повече информация за това как да създадете стратегия за съдържание от тази статия.

5 причини поради които оригиналното съдържание има смисъл онлайн

Успехът онлайн се постига трудно имайки предвид количеството налична информация, навиците за четене и концентрацията на вниманието на потребителите, състезанието с офлайн средата, акцентът върху видимата информация. Тази статия ще ви представи пет елемента, които трябва да имате предивид, когато предоставяте съдържание на своите читатели, за да можете да им запазаите вниманието.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing