Седмичник по онлайн маркетинг #32

Публикувано на 10.03.2016 от Profitshare

32

Замисляли ли сте се как можете да направите подобрения на стратегията си относно PPC кампаниите си и как можете да интерпретирате по-добре отчетите от Google Analytics или пък как можете да привлечете трафик към своя сайт по креативен начин? В това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще намерите препоръки за оптимизация на вашата онлайн стратегия.

3 прости начина да управлявате с лекота новите си PPC акаунти

В тази статия ще откриете три прости метода за това как да намалите обема на работа при новите си PPC акаунти, които управлявате и които ще ви подготвят за нови възможности в бъдещето. Трябва да си направите списък с негативни думи, ремаркетинг списъци, които да бъдат релевантни за съответния акаунт (било то за демографски данни, ключовите думи с най-голям трафик или прекарано време на сайта), както и изключването на IP-то на клиента, за да избегнем отварянето на собствените обяви.

Как да използвате Carousel рекламата във Facebook като обикновена публикация

Знаехте ли, че можете да привличате повече органичен трафик и повече конверсии с помощта на рекламния инструмент на Facebook наречен Carousel като обикновена публикация на страницата си? Октрийте в тази статия кои са стъпките, които трябва да следвате, за да успеете да направите това. Ще преминете през процеса от настройката на една такава реклама, дизайна и, до начините, чрез които можете да повишите CTR-а или ангажирането на страницата.

Как потребителите взаимодействат с резултатите от мобилните търсачки спрямо тези от настолните компютри

Тази статия ще ви представи едно маркетингово изследване, извършено чрез eye-tracking система свързана със взаимодействието между потребителите и резултатите получени в търсачката на Google в зависимост от устройството. Измежду най-интересните ключови открития можете да намерите следните: първата позиция от получите резултати получава най-много кликове, спонсоризираната реклама от първа позиция е видяна от 91% от потребителите, 47% от кликовете са били направени върху картите и детайлите на мястото.

Как да елиминирате спама от тип referral от Google Analytics

Когато фирмите искат да използват Google Analytics, един от най-големите проблеми представлява спамът от тип referral. Научете от тази статия какво означава този тип трафик, как можете да го идентифицирате, как да елиминирате от Google Analytics и как да получите точни отчети, които да ви помогнат да настроите кампаниите си.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #32

Публикувано на 10.03.2016 от Profitshare

32

Замисляли ли сте се как можете да направите подобрения на стратегията си относно PPC кампаниите си и как можете да интерпретирате по-добре отчетите от Google Analytics или пък как можете да привлечете трафик към своя сайт по креативен начин? В това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще намерите препоръки за оптимизация на вашата онлайн стратегия.

3 прости начина да управлявате с лекота новите си PPC акаунти

В тази статия ще откриете три прости метода за това как да намалите обема на работа при новите си PPC акаунти, които управлявате и които ще ви подготвят за нови възможности в бъдещето. Трябва да си направите списък с негативни думи, ремаркетинг списъци, които да бъдат релевантни за съответния акаунт (било то за демографски данни, ключовите думи с най-голям трафик или прекарано време на сайта), както и изключването на IP-то на клиента, за да избегнем отварянето на собствените обяви.

Как да използвате Carousel рекламата във Facebook като обикновена публикация

Знаехте ли, че можете да привличате повече органичен трафик и повече конверсии с помощта на рекламния инструмент на Facebook наречен Carousel като обикновена публикация на страницата си? Октрийте в тази статия кои са стъпките, които трябва да следвате, за да успеете да направите това. Ще преминете през процеса от настройката на една такава реклама, дизайна и, до начините, чрез които можете да повишите CTR-а или ангажирането на страницата.

Как потребителите взаимодействат с резултатите от мобилните търсачки спрямо тези от настолните компютри

Тази статия ще ви представи едно маркетингово изследване, извършено чрез eye-tracking система свързана със взаимодействието между потребителите и резултатите получени в търсачката на Google в зависимост от устройството. Измежду най-интересните ключови открития можете да намерите следните: първата позиция от получите резултати получава най-много кликове, спонсоризираната реклама от първа позиция е видяна от 91% от потребителите, 47% от кликовете са били направени върху картите и детайлите на мястото.

Как да елиминирате спама от тип referral от Google Analytics

Когато фирмите искат да използват Google Analytics, един от най-големите проблеми представлява спамът от тип referral. Научете от тази статия какво означава този тип трафик, как можете да го идентифицирате, как да елиминирате от Google Analytics и как да получите точни отчети, които да ви помогнат да настроите кампаниите си.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing