Седмичник по онлайн маркетинг #34

Публикувано на 22.03.2016 от Profitshare

34

От текущото издание на седмичника по онлайн маркетинг ще научите как можете да се позиционирате по-добре в търсачките чрез link building или или чрез добър подбор на заглавия на вашите сраници. Също така ще научите как да таргетирате правилно в GDN (Google Display Network) или как можете да анализирате своите резултати от разпространението на дадено видео в собствената си Facebook страница.

3 начина, чрез които можете да анализирате резултатите на видеоклиповете във Facebook

За да вземете важни решения свързани с използването на видео във Facebook, трябва да разберете по какъв  начин феновете на страницата взаимодействат с нея. В тази статия са представени три начина, да анализирате резултатите на своите видеоклипове: можете да сравните индикаторите за директно публикуваните видеоклипове срещу тези на споделените видеоклипове от youtube; можете да сравните видовете публикации, за да се уверите че инвестицията си заслужава; проверете коя е оптималната дължина на видеоклиповете, която се харесва на вашите фенове.

15 съвета за имена на страници от гледна точка на SEO

В тази статия ще намерите гид със съвети, които можете да използвате в случаи, когато искате да изберете заглавие на някоя от вашите интернет страници. Според заеманата позиция в търсачките и конкуренцията в сферата, можете да изберете да оптимизирате тази променлива, използвайки само някои от презентираните идеи. Също така ще споменем, че съветите могат да се приложат както към бизнеси от тип B2B, така и към B2C.

Какво трябва да знаете за таргетирането в Google Display Network

Тази статия представя по синтезиран начин как можете да използвате GDN, за да популяризирате съобщението си, да промотирате продуктите или таргетиранията, които сте направили, за да сте сигурни, че те ще достигнат до желаните потребители. Под таргетирания разбирайте: таргетиране чрез контекст, ремаркетинг, таргетиране според определени интереси, тема, език, населено място или други демографски елементи.

6 стратегии за link building(линк билдинг) за вашия уебсайт

Открийте в тази статия 6 стратегии за линк билдинг, чрез които можете да подобрите позиционирането на своя уебсайт в търсачките. Ще можете да прочетете повече за това как можете да създадете партньорства с важни хора от дадена сфера или локални организации; как можете да използвате техниката “skyscraper” и защо е добре да създадете страница с ресурси и премиум съдържание.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #34

Публикувано на 22.03.2016 от Profitshare

34

От текущото издание на седмичника по онлайн маркетинг ще научите как можете да се позиционирате по-добре в търсачките чрез link building или или чрез добър подбор на заглавия на вашите сраници. Също така ще научите как да таргетирате правилно в GDN (Google Display Network) или как можете да анализирате своите резултати от разпространението на дадено видео в собствената си Facebook страница.

3 начина, чрез които можете да анализирате резултатите на видеоклиповете във Facebook

За да вземете важни решения свързани с използването на видео във Facebook, трябва да разберете по какъв  начин феновете на страницата взаимодействат с нея. В тази статия са представени три начина, да анализирате резултатите на своите видеоклипове: можете да сравните индикаторите за директно публикуваните видеоклипове срещу тези на споделените видеоклипове от youtube; можете да сравните видовете публикации, за да се уверите че инвестицията си заслужава; проверете коя е оптималната дължина на видеоклиповете, която се харесва на вашите фенове.

15 съвета за имена на страници от гледна точка на SEO

В тази статия ще намерите гид със съвети, които можете да използвате в случаи, когато искате да изберете заглавие на някоя от вашите интернет страници. Според заеманата позиция в търсачките и конкуренцията в сферата, можете да изберете да оптимизирате тази променлива, използвайки само някои от презентираните идеи. Също така ще споменем, че съветите могат да се приложат както към бизнеси от тип B2B, така и към B2C.

Какво трябва да знаете за таргетирането в Google Display Network

Тази статия представя по синтезиран начин как можете да използвате GDN, за да популяризирате съобщението си, да промотирате продуктите или таргетиранията, които сте направили, за да сте сигурни, че те ще достигнат до желаните потребители. Под таргетирания разбирайте: таргетиране чрез контекст, ремаркетинг, таргетиране според определени интереси, тема, език, населено място или други демографски елементи.

6 стратегии за link building(линк билдинг) за вашия уебсайт

Открийте в тази статия 6 стратегии за линк билдинг, чрез които можете да подобрите позиционирането на своя уебсайт в търсачките. Ще можете да прочетете повече за това как можете да създадете партньорства с важни хора от дадена сфера или локални организации; как можете да използвате техниката “skyscraper” и защо е добре да създадете страница с ресурси и премиум съдържание.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: