Седмичник по онлайн маркетинг #36

Публикувано на 4.08.2016 от Lili Siyanova

В това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще откриеш как да накараш читателите ти да споделят постовете ти в блога, как да оптимизираш блога си и ще споделим интересни съвети за оптимизиция на рекламата ти във Facebook.

3 причини читателите ти да не споделят съдържанието ти!

Влагаш време и усилия в създаването на статии, но те не предизвикват желаната реакция от читателите ти? В тази статия ще намериш полезни съвети от журналиста Jayson DeMerc.

Споделянето е важен фактор, когато говорим за маркетинг със съдържание. Журналистът Jayson DeMerc отбелязва няколко основни проблема, водещи до липсата на споделяне на съдържанието:

  1. Проблем с аудиторията
  • Избери правилната аудитория

Не насочвай статиите си към обща аудитория. Помисли, коя е твоята специфична аудитория и насочвай съдържанието си конкретно към нея. Това са хората, които с най-голяма вероятност биха споделили съдържанието ти.

  • Избери правилните теми

Съществуват две основни препоръки при избора на теми релевантни на аудиторията. Заложи на оригинално и интересно, интригуващо съдържание, което ще предизвика желаната реакция в читателите ти.

  • Използвай езика на читателите ти

Винаги следвай в стила си на писане, стила на читателите си.

  • Използвай правилните канали за разпространение на статията си

Избери каналите, я които ще разпространиш статията си за да увеличиш нейната видимост.

  1. Проблем със съдържанието

Обърни внимание на съдържанието, което предлагаш. Достатъчно добро и атрактивно ли е за да предизвика споделяния?

  • Съдържанието ти трябва да добавя стойност

Твоята тема трябва да бъде оригинална и привлекателна за читателите. Могат ли читателите да научат нещо ново от нея? Може ли темата да ги заинтересува?

  • Форматирай добре статията си

Обърни внимание на форматирането. За някои видове теми и аудитория, по-кратките теми са предпочитани за споделяне, защото по-бързо биват прочитани и са по-лесни за разбиране. За други обаче, е обратното. Предпочитат по- дълги теми, които представят изчерпателна информация по дадена тема. При всички положения използването на повече визуални елементи и разделянето й на параграфи винаги се отразява добре.

  • Изненадай читателите си

Предложи съдържание, което ще изненада читателите ти. Изненадай ги с нещо, което не знаят, това би предизвикало желание да споделят наученото и със своите познати и приятели, а това ще е чудесно за теб, защото това ще увеличи аудиторията ти.

  1. Технически проблеми

Не на последно място техническите проблеми могат да доведат до липса на споделяния. Провери дали бутонът за споделяне работи правилно и дали е поставен на достъчно видимо място за читателите. И не се притеснявай да поискаш директно я да споделят.

 

Ако изпълниш тези препоръки ще започнеш да забелязваш постепенно покачване на споделянията. Разбира се, измервай представянето на статиите преди и след промените.

Източник: marketingland.com

5 начина да оптимизираш постовете си в блога!

Имаш блог? Чудиш се как да го оптимизираш, така че да се класира по-добре в търсачката? Тогава продължи нататък!

Представяме ти 5 начина да оптимизираш блога си:

  1. Направи проучване за ключови думи. Ключовите думи съществени за on-page оптимизацията на блога. За избора им, можеш да използваш множество инструменти, като: Google AdWords Keyword Tool или com.
  2. Използвай ключовите думи в поста си

Използвай ключовите думи разумно в:

    1. Заглавието на статията
    2. Подзаглавия
    3. Във въведението на статията
    4. Заключението на статията
    5. В заглавието на страницата и мета описанията

Тук основният въпрос е как да намерите подходящата плътност на ключовите думи в текста? Повече от ясно е, че не бива да се прекалява с употребата им в статията, защото това може да ви донесе повече от негативен ефект. Това се приема за спамърско съдържание, роботите на търсачките изобщо не посещават тези сайтове и не индексират съдържанието им.

Хубаво е плътността им да е около 4-7%, което означава, че една ключова дума може да бъде срещната в текста от 4 до 7 пъти на всеки 100 думи. Постави ключовите думи в началото на статията, като намалявай постепенно честотата им до края на статията, защото ботовете на търсачката преглеждат началото, средата и края на съдържанието.

  1. Оптимизирай снимките си

Това е много важна стъпка при оптимизация, защото роботите на търсачките не обхождат само текстовото съдържание на сайтовете по принцип, но и снимките.

Когато качваш снимки в блога си не забравяй да добавиш ключова дума в името й, препоръчва се да се постави в началото. Тази ключова дума, не бива да се използва за всички снимки в блога ти, защото може да се приеме от роботите като опит за манипулация на класирането и да си предизвикаш понижение. Обикновено се препоръчва заглавието на снимките да бъде от максимум 3-4 думи, разделени с тире.

  1. Добави други линкове

Когато споменаваш в статията си друг блог или цитираш друга статия, добави в статията си линк към тях. Не само, че е въпрос на добър етикет, но може да получиш обратно линк от тях.

  1. Осигури възможност читателите ти да се абонират за блога ти – Това позволява читателите ти да изразят предпочитание към блога и съдържанието ти и така можеш да ги информираш за новостите в блога ти.

Източник : www.openvine.com

 4 причини да не работи Facebook рекламата ти!

Рекламираш във Фейсбук, но нямаш добри резултати? Представяме ти 5 възможни причини рекламите ти в социалната мрежа да не водят до желаните резултати.

  1. Таргетирането

Основен фактор за успеха на една реклама. Факт е, че някои рекламодатели изобщо го пропускат, или избират само един, два демографки показателя и локация. Насочването на една реклама към прекалено обща аудитория е безспорно загуба на пари.  Защо рекламата ти трябва да се показва пред хора, които дори може да не се интересуват от твоя продукт или услуга? Защо да обричаш рекламата си на провал?

  1. Избери правилно целта на рекламата си

Фейсбук предлага различни формати на онлайн рекламата в зависимост от целта. Помисли какво целиш с рекламата си в социалната мрежа и избери формат. Каква е целта ти? Повече трафик към сайта? Повече конверсии? Повече популярност на бранда ти?

Ето от кои формати можеш да избереш:

  • Promote your Page
  • Boost your posts
  • Increase conversions on your website
  • Send people to your website
  • Get installs of your app
  • Increase engagement in your app
  • Reach people near your business
  • Raise attendance at your event
  • Get people to claim your offer
  • Get video views
  • Promote a product catalogue
  • Collect leads for your business
  • Increase Brand Awareness
  1. Не използваш възможностите за ремаркетинг

Ремаркетингът е често срещана тактика сред онлайн специалистите. Тя позволява рекламите ти да се показват на хора, които са запознати вече с твоя бранд и са взаимодействали със сайта ти преди, което увеличава шанса за генериране на конверсии. За целта се поставя тракинг код на сайта. Инсталирай Фейсбук тракинг пиксел и насочвай Фейсбук рекламата ти към посетителите на сайта ти, които са конвертирали, или просто са разглеждали някаква страница и се намират на определен етап от фунията на продажбите. Използвай lookalike аудитория и достигни до потребители с подобни интереси на твоите. Вероятността на реагират и да закупят е много по-голяма.

 

  1. Други важни съвети
  • Отвеждай потребителите на лендинг страница, на която можеш да проследиш конверсиите с Google Analytics
  • Използвай UTM параметри – много лесно можеш да проследиш ефективността на рекламата си от Google Analytic, за целта използвай Google Analytics URL Builder
  • Ако вашият сайт е разработен на WordPress, може да поставите плъгина Jetpack или Stats page за да проследите колко трафик ви носи

Източник: marketingland.com

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #36

Публикувано на 4.08.2016 от Lili Siyanova

В това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще откриеш как да накараш читателите ти да споделят постовете ти в блога, как да оптимизираш блога си и ще споделим интересни съвети за оптимизиция на рекламата ти във Facebook.

3 причини читателите ти да не споделят съдържанието ти!

Влагаш време и усилия в създаването на статии, но те не предизвикват желаната реакция от читателите ти? В тази статия ще намериш полезни съвети от журналиста Jayson DeMerc.

Споделянето е важен фактор, когато говорим за маркетинг със съдържание. Журналистът Jayson DeMerc отбелязва няколко основни проблема, водещи до липсата на споделяне на съдържанието:

  1. Проблем с аудиторията
  • Избери правилната аудитория

Не насочвай статиите си към обща аудитория. Помисли, коя е твоята специфична аудитория и насочвай съдържанието си конкретно към нея. Това са хората, които с най-голяма вероятност биха споделили съдържанието ти.

  • Избери правилните теми

Съществуват две основни препоръки при избора на теми релевантни на аудиторията. Заложи на оригинално и интересно, интригуващо съдържание, което ще предизвика желаната реакция в читателите ти.

  • Използвай езика на читателите ти

Винаги следвай в стила си на писане, стила на читателите си.

  • Използвай правилните канали за разпространение на статията си

Избери каналите, я които ще разпространиш статията си за да увеличиш нейната видимост.

  1. Проблем със съдържанието

Обърни внимание на съдържанието, което предлагаш. Достатъчно добро и атрактивно ли е за да предизвика споделяния?

  • Съдържанието ти трябва да добавя стойност

Твоята тема трябва да бъде оригинална и привлекателна за читателите. Могат ли читателите да научат нещо ново от нея? Може ли темата да ги заинтересува?

  • Форматирай добре статията си

Обърни внимание на форматирането. За някои видове теми и аудитория, по-кратките теми са предпочитани за споделяне, защото по-бързо биват прочитани и са по-лесни за разбиране. За други обаче, е обратното. Предпочитат по- дълги теми, които представят изчерпателна информация по дадена тема. При всички положения използването на повече визуални елементи и разделянето й на параграфи винаги се отразява добре.

  • Изненадай читателите си

Предложи съдържание, което ще изненада читателите ти. Изненадай ги с нещо, което не знаят, това би предизвикало желание да споделят наученото и със своите познати и приятели, а това ще е чудесно за теб, защото това ще увеличи аудиторията ти.

  1. Технически проблеми

Не на последно място техническите проблеми могат да доведат до липса на споделяния. Провери дали бутонът за споделяне работи правилно и дали е поставен на достъчно видимо място за читателите. И не се притеснявай да поискаш директно я да споделят.

 

Ако изпълниш тези препоръки ще започнеш да забелязваш постепенно покачване на споделянията. Разбира се, измервай представянето на статиите преди и след промените.

Източник: marketingland.com

5 начина да оптимизираш постовете си в блога!

Имаш блог? Чудиш се как да го оптимизираш, така че да се класира по-добре в търсачката? Тогава продължи нататък!

Представяме ти 5 начина да оптимизираш блога си:

  1. Направи проучване за ключови думи. Ключовите думи съществени за on-page оптимизацията на блога. За избора им, можеш да използваш множество инструменти, като: Google AdWords Keyword Tool или com.
  2. Използвай ключовите думи в поста си

Използвай ключовите думи разумно в:

    1. Заглавието на статията
    2. Подзаглавия
    3. Във въведението на статията
    4. Заключението на статията
    5. В заглавието на страницата и мета описанията

Тук основният въпрос е как да намерите подходящата плътност на ключовите думи в текста? Повече от ясно е, че не бива да се прекалява с употребата им в статията, защото това може да ви донесе повече от негативен ефект. Това се приема за спамърско съдържание, роботите на търсачките изобщо не посещават тези сайтове и не индексират съдържанието им.

Хубаво е плътността им да е около 4-7%, което означава, че една ключова дума може да бъде срещната в текста от 4 до 7 пъти на всеки 100 думи. Постави ключовите думи в началото на статията, като намалявай постепенно честотата им до края на статията, защото ботовете на търсачката преглеждат началото, средата и края на съдържанието.

  1. Оптимизирай снимките си

Това е много важна стъпка при оптимизация, защото роботите на търсачките не обхождат само текстовото съдържание на сайтовете по принцип, но и снимките.

Когато качваш снимки в блога си не забравяй да добавиш ключова дума в името й, препоръчва се да се постави в началото. Тази ключова дума, не бива да се използва за всички снимки в блога ти, защото може да се приеме от роботите като опит за манипулация на класирането и да си предизвикаш понижение. Обикновено се препоръчва заглавието на снимките да бъде от максимум 3-4 думи, разделени с тире.

  1. Добави други линкове

Когато споменаваш в статията си друг блог или цитираш друга статия, добави в статията си линк към тях. Не само, че е въпрос на добър етикет, но може да получиш обратно линк от тях.

  1. Осигури възможност читателите ти да се абонират за блога ти – Това позволява читателите ти да изразят предпочитание към блога и съдържанието ти и така можеш да ги информираш за новостите в блога ти.

Източник : www.openvine.com

 4 причини да не работи Facebook рекламата ти!

Рекламираш във Фейсбук, но нямаш добри резултати? Представяме ти 5 възможни причини рекламите ти в социалната мрежа да не водят до желаните резултати.

  1. Таргетирането

Основен фактор за успеха на една реклама. Факт е, че някои рекламодатели изобщо го пропускат, или избират само един, два демографки показателя и локация. Насочването на една реклама към прекалено обща аудитория е безспорно загуба на пари.  Защо рекламата ти трябва да се показва пред хора, които дори може да не се интересуват от твоя продукт или услуга? Защо да обричаш рекламата си на провал?

  1. Избери правилно целта на рекламата си

Фейсбук предлага различни формати на онлайн рекламата в зависимост от целта. Помисли какво целиш с рекламата си в социалната мрежа и избери формат. Каква е целта ти? Повече трафик към сайта? Повече конверсии? Повече популярност на бранда ти?

Ето от кои формати можеш да избереш:

  • Promote your Page
  • Boost your posts
  • Increase conversions on your website
  • Send people to your website
  • Get installs of your app
  • Increase engagement in your app
  • Reach people near your business
  • Raise attendance at your event
  • Get people to claim your offer
  • Get video views
  • Promote a product catalogue
  • Collect leads for your business
  • Increase Brand Awareness
  1. Не използваш възможностите за ремаркетинг

Ремаркетингът е често срещана тактика сред онлайн специалистите. Тя позволява рекламите ти да се показват на хора, които са запознати вече с твоя бранд и са взаимодействали със сайта ти преди, което увеличава шанса за генериране на конверсии. За целта се поставя тракинг код на сайта. Инсталирай Фейсбук тракинг пиксел и насочвай Фейсбук рекламата ти към посетителите на сайта ти, които са конвертирали, или просто са разглеждали някаква страница и се намират на определен етап от фунията на продажбите. Използвай lookalike аудитория и достигни до потребители с подобни интереси на твоите. Вероятността на реагират и да закупят е много по-голяма.

 

  1. Други важни съвети
  • Отвеждай потребителите на лендинг страница, на която можеш да проследиш конверсиите с Google Analytics
  • Използвай UTM параметри – много лесно можеш да проследиш ефективността на рекламата си от Google Analytic, за целта използвай Google Analytics URL Builder
  • Ако вашият сайт е разработен на WordPress, може да поставите плъгина Jetpack или Stats page за да проследите колко трафик ви носи

Източник: marketingland.com

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing