Седмичник по онлайн маркетинг #25

Публикувано на 25.12.2015 от Profitshare

25

Вълна от вълнение е превзела края на 2015 година, а онлайн магазините правят всичко възможно да достигнат своите таргети. Може би все още не е късно да вземете предвид съветите от по-долу и да завършите този период с усмивка. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг идва с две полезни инфографики, чрез които ще разберете по-лесно важността на определени неща, те ще ви помогнат да свършите по-лесно работата си през последните 12 месеца.

[Инфографика] Какво говори цвета на марката ви за вашия бизнес

Въпреки че често казваме, че външния вид не е от значение, а по-скоро вътрешността, все пак си има случаи, когато това не е така. В този смисъл един от най-запомнящите елементи на марката ви със сигурност е логото – важен графичен елемент, който би трябвало да ви води по пътя на успеха. В случай че вече имате планове да го преработите, би трябвало да проверите още няколко идеи свързани с цвета, който ще изберете. Повече информация можете да прочетете в тази инфографика.

7 ценни съвета да оптимизирате конверсиите си

Пазарът за електронна търговия става все по конкурентен и всеки магазин желае да бъде видян и чут от всеки свой потенциален клиент. Ако това при вас това не се е случило, значи е дошъл моментът да се попитате коя е причината успехът ви да не е толкова звучен, колкото и на другите. Може би трябва да се замислите, че пролемът ви е по-скоро вътрешен, а не външен. Време е да вземете нужните мерки за оптимизация на сайта си, за да увеличите конверсиите. Научете от тази статия кои са седемте ценни въпроса, които трябва да си зададете и чиито отговори ще ви помогнат да повишите трафика си.

[Инфографика] 11 фундаментални подправки за ценно съдържание

Качеството на рекламното съдържание може да се види в резултатите, които то допринасят с времето. Трафик, кликове, конверсии и т.н. Всеки елемент е от значение и може да повлияе негативно върху процента на продажбите ако не му се обърне нужното внимание. В тази статия ще намерите нужните обяснения така че да не срещате трудности следващия път, когато искате да създадете ценно съдържание за страницата или сайта си. Заключението е доста интересно и ще ви помогне да вземете нужните решения, за да може бизнесът ви да бъде забелязан.

Продажби в последния момент

Всеки бизнес прави определени сметки в края на годината. Тези сметки помагат на маркетолозите видят къде са можели да инвестират повече или по-малко. Понеже месецът на подаръците в никакъв случай не е месец, в който трябва да се оставите да бъдете губещи, тук ще намерите ценна информация, с която да подпомогнете своята маркетингова стратегия, ако желаете да достигнете целите си. Имайте предвид, че натискът през коледните празници кара потребителите да купуват спонтанно определени неща така че се концентрирайте върху колкото може повече ключови думи.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #25

Публикувано на 25.12.2015 от Profitshare

25

Вълна от вълнение е превзела края на 2015 година, а онлайн магазините правят всичко възможно да достигнат своите таргети. Може би все още не е късно да вземете предвид съветите от по-долу и да завършите този период с усмивка. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг идва с две полезни инфографики, чрез които ще разберете по-лесно важността на определени неща, те ще ви помогнат да свършите по-лесно работата си през последните 12 месеца.

[Инфографика] Какво говори цвета на марката ви за вашия бизнес

Въпреки че често казваме, че външния вид не е от значение, а по-скоро вътрешността, все пак си има случаи, когато това не е така. В този смисъл един от най-запомнящите елементи на марката ви със сигурност е логото – важен графичен елемент, който би трябвало да ви води по пътя на успеха. В случай че вече имате планове да го преработите, би трябвало да проверите още няколко идеи свързани с цвета, който ще изберете. Повече информация можете да прочетете в тази инфографика.

7 ценни съвета да оптимизирате конверсиите си

Пазарът за електронна търговия става все по конкурентен и всеки магазин желае да бъде видян и чут от всеки свой потенциален клиент. Ако това при вас това не се е случило, значи е дошъл моментът да се попитате коя е причината успехът ви да не е толкова звучен, колкото и на другите. Може би трябва да се замислите, че пролемът ви е по-скоро вътрешен, а не външен. Време е да вземете нужните мерки за оптимизация на сайта си, за да увеличите конверсиите. Научете от тази статия кои са седемте ценни въпроса, които трябва да си зададете и чиито отговори ще ви помогнат да повишите трафика си.

[Инфографика] 11 фундаментални подправки за ценно съдържание

Качеството на рекламното съдържание може да се види в резултатите, които то допринасят с времето. Трафик, кликове, конверсии и т.н. Всеки елемент е от значение и може да повлияе негативно върху процента на продажбите ако не му се обърне нужното внимание. В тази статия ще намерите нужните обяснения така че да не срещате трудности следващия път, когато искате да създадете ценно съдържание за страницата или сайта си. Заключението е доста интересно и ще ви помогне да вземете нужните решения, за да може бизнесът ви да бъде забелязан.

Продажби в последния момент

Всеки бизнес прави определени сметки в края на годината. Тези сметки помагат на маркетолозите видят къде са можели да инвестират повече или по-малко. Понеже месецът на подаръците в никакъв случай не е месец, в който трябва да се оставите да бъдете губещи, тук ще намерите ценна информация, с която да подпомогнете своята маркетингова стратегия, ако желаете да достигнете целите си. Имайте предвид, че натискът през коледните празници кара потребителите да купуват спонтанно определени неща така че се концентрирайте върху колкото може повече ключови думи.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing