Седмичник по онлайн маркетинг #11

Публикувано на 8.09.2015 от Profitshare

11

Благодарение на технологиите, които напредват с бързи обороти, винаги ще имате какво ново да научите, без значение дали сте нови в областта на онлайн маркетинга или имате дългогодишен опит зад гърба си. Днес ще ви разкажем за малко повече за това как можете да сте винаги близо до своите читатели и какви грешки не трябва да правите, ако искате сайта ви да продължава да бъде посещаван.

Как да оптимизирате профилите си в социалините мрежи

Първата стъпка, за да започнат хората да чуват за вас в социалните мрежи, е да създадете профил след което да изградите имиджа си. След като намерите мястото си в социалните мрежи е редно да се замислите за най-точното решение що се отнася до това как да се показвате на първите места в интернет търсачките. В тази статия ще откриете как и къде да използвате съответните ключови думи по такъв начин, че профилната ви страница да бъде лесно намирана от всички заинтересовани.

Доверието на потребителите в онлайн марките

Онлайн присъствието представлява един от най-важните аспекти що се отнася до вашия бизнес, а имиджа на марката е този, който ще ви донесе клиенти или ще ги прогони. Повечето потребители не биха имали доверие в уебсайтове, които имат проблеми със сигурността или съдържат различни грешки в кода си. Тук можете да прочетете повече за фаталните грешки, които могат да ви доведат до провал. Колко от тях преоткривате в своя уебсайт?

5 важни стъпки, които ще ви помогнат да възвърнете инвестициите си (ROI)

Въпреки че всички напреднали инструменти помагат да възвърнете инвестициите си (ROI), ако офлайн конверсиите, например телефонните обаждания, не се намират в списъка с интереси, би трябвало да се замислите още веднъж по този въпрос. Eric Holmen от (searchenginejournal.com) говори в тази статия за 5 полезни стъпки, които би трябвало да имате предвид, ако искате да повишите шанса за продажба и конверсии по телефона.

Най-честите 8 проблеми, с които можете да се сблъскате и вие

Въпреки че винаги можете да намерите правилните методи да разрешите съществуващите проблеми онлайн, какво ще направите ако дори не знаете, че те съществуват? Поради промените, които търсачките правят ежедневно, понякога може да се окаже доста трудно да поддържате това темпо и да сте наясно с всички тях. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг можете да ще насочи вниманието си към 8 проблема, които вие също можете да срещнете от гледна точка на SEO.

Как да подберете стойностно съдържание, което да привлече вниманието на аудиорията ви

Аудиторията на вашия бизнес може да се променя през всяка една минута, което означава, че вие трябва да добавяте допълнителна стойност на вашите текстове с всяка секунда, която минава. Да подбереш точните теми може да се окаже сериозен проблем понеже трябва да привлечете вниманието на читателите си без значение от техните интереси или познания. Най-важното нещо е да не губите времето им със съдържание без стойност, защото ще ви бъде много по-трудно да ги спечелите отново след това.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #11

Публикувано на 8.09.2015 от Profitshare

11

Благодарение на технологиите, които напредват с бързи обороти, винаги ще имате какво ново да научите, без значение дали сте нови в областта на онлайн маркетинга или имате дългогодишен опит зад гърба си. Днес ще ви разкажем за малко повече за това как можете да сте винаги близо до своите читатели и какви грешки не трябва да правите, ако искате сайта ви да продължава да бъде посещаван.

Как да оптимизирате профилите си в социалините мрежи

Първата стъпка, за да започнат хората да чуват за вас в социалните мрежи, е да създадете профил след което да изградите имиджа си. След като намерите мястото си в социалните мрежи е редно да се замислите за най-точното решение що се отнася до това как да се показвате на първите места в интернет търсачките. В тази статия ще откриете как и къде да използвате съответните ключови думи по такъв начин, че профилната ви страница да бъде лесно намирана от всички заинтересовани.

Доверието на потребителите в онлайн марките

Онлайн присъствието представлява един от най-важните аспекти що се отнася до вашия бизнес, а имиджа на марката е този, който ще ви донесе клиенти или ще ги прогони. Повечето потребители не биха имали доверие в уебсайтове, които имат проблеми със сигурността или съдържат различни грешки в кода си. Тук можете да прочетете повече за фаталните грешки, които могат да ви доведат до провал. Колко от тях преоткривате в своя уебсайт?

5 важни стъпки, които ще ви помогнат да възвърнете инвестициите си (ROI)

Въпреки че всички напреднали инструменти помагат да възвърнете инвестициите си (ROI), ако офлайн конверсиите, например телефонните обаждания, не се намират в списъка с интереси, би трябвало да се замислите още веднъж по този въпрос. Eric Holmen от (searchenginejournal.com) говори в тази статия за 5 полезни стъпки, които би трябвало да имате предвид, ако искате да повишите шанса за продажба и конверсии по телефона.

Най-честите 8 проблеми, с които можете да се сблъскате и вие

Въпреки че винаги можете да намерите правилните методи да разрешите съществуващите проблеми онлайн, какво ще направите ако дори не знаете, че те съществуват? Поради промените, които търсачките правят ежедневно, понякога може да се окаже доста трудно да поддържате това темпо и да сте наясно с всички тях. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг можете да ще насочи вниманието си към 8 проблема, които вие също можете да срещнете от гледна точка на SEO.

Как да подберете стойностно съдържание, което да привлече вниманието на аудиорията ви

Аудиторията на вашия бизнес може да се променя през всяка една минута, което означава, че вие трябва да добавяте допълнителна стойност на вашите текстове с всяка секунда, която минава. Да подбереш точните теми може да се окаже сериозен проблем понеже трябва да привлечете вниманието на читателите си без значение от техните интереси или познания. Най-важното нещо е да не губите времето им със съдържание без стойност, защото ще ви бъде много по-трудно да ги спечелите отново след това.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing