Как да използваш YouTube за афилиейт маркетинг? Научи сега!

Публикувано на 5.04.2017 от Lili Siyanova

abstract-1233873_960_720

Всичко започна през 2005 година, когато YouTube се появи във виртуалното пространство. За този период се превърна във втората най-голяма търсачка и заема 3-то място в класацията за най-използваните сайтове в мрежата след Google и Facebook.

Когато фактите говорят..

    • Общият брой потребители на YouTube e 1,300,000,000;
    • На всяка минута в YouTube се качват 300 часа видеа;
    • Почти 5 милиарда видеа се гледат в YouTube всеки ден;
    • Повече от 30 милиона посетители дневно.

Всички факти говорят за светкавичното развитие на сайта за видео споделяне. Видеото е най-модерният и достъпен начин за консумиране на съдържание.   Как да се възползваш от този тренд за целите на афилиейт маркетинга и да печелиш комисионни от това?

Имаш нужда от 3 неща:

  1. Kанал в YouТube;
  2. Идея за интересно видео съдържание;
  3. Възможност да заснемеш видеата.

Създаването на канал в YouТube става изключително лесно и е безплатно. Влез в YouТube и опитай да качиш видео, да напишеш коментар или друго действие, което изисква наличието на канал. Ако все още нямаш създаден такъв, YouTube ще те покани да си създадеш.

Създавайки си канала, трябва да решиш какви видеа точно ще качиш. Можеш да заснемеш продуктови ревюта, уроци на интересна тема, демонстрации и много други.

Много хора пренебрегват видеото, като опция за комуникация, тъй като го  асоциират с високи технологични възможности. Всъщност за заснемането на хубаво видео не е необходимо да притежаваш професионална камера или друга професионална техника, камерата на смартфона ти също може да свърши добра работа. Основната цел тук е видеото да е интересно и да има гледания и да се харесва от хората. Make it viral!! Съдържанието е това, което може да го направи „viral”, да накара хората да го споделят и харесват, а това ще осигури трафик и възможност за повече конверсии.

Как да печелиш с  афилиейт маркетинг в YouTube?

Ако например си решил да заснемаш ревюта и да ги качваш в своя YouTube канал, за да започнеш да печелиш, можеш да добавиш афилиейт линк към промотирания продукт в описанието на видеото. Тук трябва да си внимателен с броя на линковете, които поставяш, защото YouTube предпочита посетителите да остават на сайта и ако има много линкове, които биха отвели потребителя от него, може да го приеме за нарушение на правилата и за спам.

upload video

Качването на видео в YouTube става изключително лесно. В горния десен ъгъл трябва да кликнеш върху иконата за качване и да избереш видеото от данните в компютъра.

След това ще се отвори вече и прозорецът, в който трябва да попълниш важна информация за видеото. Най- важното за целите на афилиейт маркетинга е да поставиш конвертирания линк/ове през платформата. Можеш да го поставиш в полето с описание на видеото.  Oбърни внимание на тях, тъй като видеата от YouTube се класират и визоализират в органичните резултати в Google, а това е страхотна възможност за повече посетители на канала.

youtube-google

 

На изображението по-долу са показани полетата, които трябва да се попълнят при качване на видеото. В полето „Title” трябва да поставиш заглавието на видеото, като е хубаво да включиш в него и ключова дума. За него можеш да използваш до 70 символа. Препоръчително е да не надвишава 50-55 символа, тъй като само така то ще се покаже цяло в органичните резултати в търсачката. Следващото поле, което трябва да попълниш, е с описанието на видеото. Тук можеш да добавиш информация за темата на му и какво може да бъде видяно в него. Важно е да обърнеш специално внимание на него, тъй като нито Google, нито YouTube разбират съдържанието на видеото, те взимат цялата информация от описанието. Тук трябва да поставиш ключови думи, свързани с темата и по които би искал да се класираш в търсачката. Трябва да имаш предвид, че ограничението е до 5000 символа. Освен описанието, трябва да предвидиш и символи за афилиейт линковете, които също трябва да поставиш тук. Важно е да имаш предвид, че в meta description на страницата с видеото YouTube взима първите 160 знака от описанието, следователно най-важната информация трябва да се постави там.

video-uploading

Използвай тагове, тук можеш да заложиш на 5-10 от най-важните  ключови думи. Те се поставят за целите на SEO оптимизацията и ще асоциират видеото ти с други видеа, които използват същите тагове. Така потребител, който гледа чуждо видео ще види и твоето в секцията с предложения. По този начин можеш да увеличиш броя на посетителите си в канала и следователно шансовете за печалба.

С оглед популяризирането на YouTube канала ти, е препоръчително да споделяш видеата си в социалните мрежи и да използваш техниките за тяхната оптимизация. Подканвай потребителите да се абонират за канала ти, да коментират и да гласуват за видеата. Всичко това ще увеличи шансовете ти за печалба.

Днес ти представихме как можеш да промотираш в YouTube. Добави канала в твоя микс за афилиейт маркетинг и увеличи печалбата си. Полезна ли беше за теб тази статия? Ще се радваме да споделиш мнението си в коментарите отдолу. 🙂

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да използваш YouTube за афилиейт маркетинг? Научи сега!

Публикувано на 5.04.2017 от Lili Siyanova

abstract-1233873_960_720

Всичко започна през 2005 година, когато YouTube се появи във виртуалното пространство. За този период се превърна във втората най-голяма търсачка и заема 3-то място в класацията за най-използваните сайтове в мрежата след Google и Facebook.

Когато фактите говорят..

    • Общият брой потребители на YouTube e 1,300,000,000;
    • На всяка минута в YouTube се качват 300 часа видеа;
    • Почти 5 милиарда видеа се гледат в YouTube всеки ден;
    • Повече от 30 милиона посетители дневно.

Всички факти говорят за светкавичното развитие на сайта за видео споделяне. Видеото е най-модерният и достъпен начин за консумиране на съдържание.   Как да се възползваш от този тренд за целите на афилиейт маркетинга и да печелиш комисионни от това?

Имаш нужда от 3 неща:

  1. Kанал в YouТube;
  2. Идея за интересно видео съдържание;
  3. Възможност да заснемеш видеата.

Създаването на канал в YouТube става изключително лесно и е безплатно. Влез в YouТube и опитай да качиш видео, да напишеш коментар или друго действие, което изисква наличието на канал. Ако все още нямаш създаден такъв, YouTube ще те покани да си създадеш.

Създавайки си канала, трябва да решиш какви видеа точно ще качиш. Можеш да заснемеш продуктови ревюта, уроци на интересна тема, демонстрации и много други.

Много хора пренебрегват видеото, като опция за комуникация, тъй като го  асоциират с високи технологични възможности. Всъщност за заснемането на хубаво видео не е необходимо да притежаваш професионална камера или друга професионална техника, камерата на смартфона ти също може да свърши добра работа. Основната цел тук е видеото да е интересно и да има гледания и да се харесва от хората. Make it viral!! Съдържанието е това, което може да го направи „viral”, да накара хората да го споделят и харесват, а това ще осигури трафик и възможност за повече конверсии.

Как да печелиш с  афилиейт маркетинг в YouTube?

Ако например си решил да заснемаш ревюта и да ги качваш в своя YouTube канал, за да започнеш да печелиш, можеш да добавиш афилиейт линк към промотирания продукт в описанието на видеото. Тук трябва да си внимателен с броя на линковете, които поставяш, защото YouTube предпочита посетителите да остават на сайта и ако има много линкове, които биха отвели потребителя от него, може да го приеме за нарушение на правилата и за спам.

upload video

Качването на видео в YouTube става изключително лесно. В горния десен ъгъл трябва да кликнеш върху иконата за качване и да избереш видеото от данните в компютъра.

След това ще се отвори вече и прозорецът, в който трябва да попълниш важна информация за видеото. Най- важното за целите на афилиейт маркетинга е да поставиш конвертирания линк/ове през платформата. Можеш да го поставиш в полето с описание на видеото.  Oбърни внимание на тях, тъй като видеата от YouTube се класират и визоализират в органичните резултати в Google, а това е страхотна възможност за повече посетители на канала.

youtube-google

 

На изображението по-долу са показани полетата, които трябва да се попълнят при качване на видеото. В полето „Title” трябва да поставиш заглавието на видеото, като е хубаво да включиш в него и ключова дума. За него можеш да използваш до 70 символа. Препоръчително е да не надвишава 50-55 символа, тъй като само така то ще се покаже цяло в органичните резултати в търсачката. Следващото поле, което трябва да попълниш, е с описанието на видеото. Тук можеш да добавиш информация за темата на му и какво може да бъде видяно в него. Важно е да обърнеш специално внимание на него, тъй като нито Google, нито YouTube разбират съдържанието на видеото, те взимат цялата информация от описанието. Тук трябва да поставиш ключови думи, свързани с темата и по които би искал да се класираш в търсачката. Трябва да имаш предвид, че ограничението е до 5000 символа. Освен описанието, трябва да предвидиш и символи за афилиейт линковете, които също трябва да поставиш тук. Важно е да имаш предвид, че в meta description на страницата с видеото YouTube взима първите 160 знака от описанието, следователно най-важната информация трябва да се постави там.

video-uploading

Използвай тагове, тук можеш да заложиш на 5-10 от най-важните  ключови думи. Те се поставят за целите на SEO оптимизацията и ще асоциират видеото ти с други видеа, които използват същите тагове. Така потребител, който гледа чуждо видео ще види и твоето в секцията с предложения. По този начин можеш да увеличиш броя на посетителите си в канала и следователно шансовете за печалба.

С оглед популяризирането на YouTube канала ти, е препоръчително да споделяш видеата си в социалните мрежи и да използваш техниките за тяхната оптимизация. Подканвай потребителите да се абонират за канала ти, да коментират и да гласуват за видеата. Всичко това ще увеличи шансовете ти за печалба.

Днес ти представихме как можеш да промотираш в YouTube. Добави канала в твоя микс за афилиейт маркетинг и увеличи печалбата си. Полезна ли беше за теб тази статия? Ще се радваме да споделиш мнението си в коментарите отдолу. 🙂

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing