Хей, готов ли си за Черния петък?
Най-голямото шопинг събитие наближава с пълна сила и днес ще насочим вниманието ти към подготовката за Black Friday, за да извлечеш максимума от него и да спечелиш повече комисиони. Знаем, че го искаш и знаем, че го можеш! 😎
Имаш блог или уебсайт и искаш да увеличиш конверсиите си по време на Black Friday?
Значи днес си попаднал на правилното място, защото в днешната статия сме ти подготвили 3 интересни предложения, с които ще можеш да го направиш. 🙂
Да започваме>>>
1. Създай специална лендинг страница за Black Friday
Създаването на специална лендинг страница за Black Friday е доста добра стратегия за привличане на вниманието на потребителите, генериране на трафик и конверсии. Посвети страницата си изцяло на шопинг събитието. В нея можеш да публикуваш повече информация за Черния петък – каква е историята му, кога ще се състои и друга полезна и интересна информация. Можеш да си направиш каталог с рекламодателите, които ще се включат тази година. За целта обаче трябва да следиш новините от тях в платформата и да включиш тези, които наистина ще имат кампания.
⚙ Oптимизирай страницата
Оптимизирай страницата си добре. Важно е да си осигуриш и релевантен органичен трафик. Направи проучване за ключови думи и фрази, за които ще я оптимизираш. Това можеш да направиш с Google Ads Keyword Planner.
Black Friday или Черен петък?
Със сигурност наименованието на събитието ще присъства в ключовите ти думи и ще е част от стратегията ти за оптимизация на страницата. Интересно е да провериш как е по-добре да изписваш събитието и как е по-търсено и популярно в България – на български или на английски език. За да ти помогнем, изследвахме интереса към двете ключови думи с Google Trends и от резултата по-долу се вижда, че с годините събитието става все по- познато и търсено с българския му еквивалент – Черен петък. Хубаво е да го имаш предвид при оптимизацията на страницата.
За да се уверим допълнително в по-голямата популярност на термина “Черен петък”, проверихме какво е търсенето му в Google чрез Google Ads Keyword Planner и ето го резултатa:
Да, “Черен петък” има по-голямо средномесечно търсене от “Black Friday”. С този инструмент можеш да направиш проучване и за по-дълги ключови фрази, които също би могъл да включиш за оптимизация.
2. Евъргрийн съдържание
Второто ни предложение за подготовка за Черния петък е да заложиш на евъргрийн съдържание. Създай интересно и качествено съдържание. Ето и нашите 3 предложения за евъргрийн контент, който ще ти осигури добри конверсии в профила.
- Топ Black Friday оферти 🔝
Сподели с аудиторията си топ офертите, които са ти направили сериозно впечатление. Ако ти лично използваш някои от продуктите, сподели историята си и опита си от използването им. Това ще добави стойност към статията и дори ще генерира продажби, тъй като по този начин ще окуражиш аудиторията да закупи.
Понякога рекламодателите обявяват предварително някои от топ офертите си за най-голямото шопинг събитие и ще можеш да подготвиш статиите си по-рано. Реши предварително кои рекламодатели ще рекламираш и следи новините от тях.
- Идеи за подаръци 🎁
Наближават коледните и новогодишните празници и много от потребителите ще използват предстоящите намаления, за да закупят подаръци за любимите си хора на изгодни цени. Всеки един от нас е бил в ситуация, при която не е имал идеи за подаръци и в този момент… питаме Google. Помисли каквo се търси в този период от годината, какво харесва аудиторията ти и какви подаръци би закупила и й ги предложи. Ако се затрудняваш с избора на продукти, можеш да направиш проучване в Google Trends и Keyword Planner и да разбереш какво се търси в този период от годината.
Научи как да използваш Google Trends oттук.
Заложи на евъргрийн статии като “Черен петък – 5 идеи за подарък за твоята половинка”, “Black Friday – страхотни идеи за подаръци на атрактивни цени” и други. Избери внимателно продуктите, добави стойност и помогни на потребителите ти да закупят наистина добри и качествени подаръци на изгодна цена.
Съвет: В случай, че не си използвал продуктите, които си избрал да включиш в статията си, то може да “хвърлиш едно око” на ревютата и оценката им от потребителите в сайта на рекламодателя.
- Ревюта 📖
Добави ревюта за всички продукти, които са релевантни на аудиторията ти. Клиентите обичат да се информират преди да закупят даден продукт, така че се подготви добре. Може да провериш в Google Analytics кои са най-четените ти ревюта до този момент и да ги обединиш в тематични статии за Черния петък.
Съвет:
- Не забравяй да провериш афилиейт линковете си.
- Осигури видими позиции на статиите в сайта си.
- Обърни специално внимание на заглавията на статиите:
√ Включи “Black Friday” или “Черен петък” в заглавията.
√ Въздействай емоционално. Използвай силни прилагателни.
√ Включи числа в заглавието.
√ Провокирай интерес.
3. Банери
В деня на събитието провери в платформата за активни банери и ги зареди. За твое улеснение можеш да ги комбинираш в pool кампания с банери от повече рекламодатели. Pool кампаниите са много удобен инструмент за реклама, който се генерира от каталога с кампании в профила. Избери си рекламодателите и задай “Добави в Pool” и готово.
Това бяха нашите 3 предложения, с които можеш да се подготвиш за Black Friday. Надяваме се, че са били полезни за теб и ти пожелаваме да спечелиш мноооого комисиони! 😉
Успех на Черния петък!