Как да стана успешен афилиат в Profitshare?

Публикувано на 14.10.2016 от Lili Siyanova

RCFX768X06

“Предимството на афилиейт маркетинга е, че не е необходимо да инвестираш време и усилия за разработването на продукт, който да продаваш.“

Можеш да печелиш, продавайки продуктите на търговци, което от своя страна ти носи и редица други предимства като: високи резултати, работа в условията на намален риск, безплатна регистрация, отлична възможност за работа от вкъщи и редица други.

Предимствата, които носи съм себе си, доведоха до значителен ръст в търсенето на афилиейт маркетинг в Google. От графиката се вижда ясно изразена растяща тенденция в търсенето по ключова дума „афилиейт маркетинг“, за последните 12 месеца, а през септември бележи ръст от 26% спрямо същия период за изминалата година.google-trends

Но как да бъдеш успешен афилиат в този бизнес, който очевидно започва да набира все по-голяма популярност?

Да станеш успешен афилиат изисква малко повече време, търпение и познания относно продуктите, които предлагаш и аудиторията, на която искаш да продаваш. Третирането на афилиейт маркетинга като бизнес и разработването на план, с изброените по-долу препоръки, който да следваш в работата си би било много полезно за теб.

Избери правилните продукти, спрямо аудиторията ти

Това е първото нещо, на което като афилиат трябва да обърнеш внимание – продуктите и аудиторията.  Много добра стратегия е да препоръчваш продукти, които вече си тествал и знаеш със сигурност, че са добри. Проучи търсенето на пазара и разбери какво най-много търсят потребителите ти сега и им го предложи. Всяка реклама трябва да бъде релевантна на аудиторията ти, нали? Не е логично ако имаш сайт с предимно женска аудитория, интересуваща се от мода, например, да рекламираш аксесоари за кола. Тази стратегия би била крайно нерентабилна за теб.

Използвай повече методи за промотиране

Възползвай се от възможностите на платформата и използвай повече от методите за промотиране. Няма нищо грешно в това да рекламираш, използвайки само един от тях, разбира се, но знай, че има и други. С Profitshare можеш да промотираш в сайта си, в социалните мрежи, можеш да организираш PPC кампании в AdWords и Facebook. Това за теб са възможности за повече трафик. Една кампания в AdWords или Facebook, може да ти донесе много трафик, високо таргетиран спрямо аудиторията ти с много лесно измерими резултати.

Използвай повече инструменти за промотиране

Аналогично с методите за промотиране и при инструментите е препоръчително да комбинираш, като отново не е грешно ако използваш само един, разбира се. Всеки инструмент има различно представяне, тествай го и разбери как работи за теб. Банерите, например, могат да имат различно представяне в зависимост от рекламната площ в сайта, която заемат.

Избери рекламодател, който да промотираш

В платформата  има почти 30 рекламодателя и при избора на подходящия за теб е хубаво отново да следваш правилото за релевантност на продуктите на рекламодателя с предпочитанията на аудиторията ти. В профила на всеки афилиат в секция „Рекламодатели“ са включени всички активни рекламодатели. Важен индикатор при избора на рекламодател е индикаторът EPC, от който ще разбереш каква е ориентировъчната печалба, която може да спечелиш, промотирайки го. Разбира се, информирай се и за предлаганата комисионна и разбери кои са най-активните рекламодатели и заложи на тях.

Прави редовно отчети

reports-profitshareИзползвай опциите за отчет на дейността си в платформата. Измервай представянето на рекламните ти инструменти и на конверсиите. Това е най-лесният начин да добиеш представа за цялостната ти работа, в резултат на което да вземеш правилните решения.

Изпълнението на представените в тази статия препоръки е важна стъпка по пътя ти към успешния афилиейт маркетинг. За всичко трябва време, бъди активен афилиат и не се отказвай, резултатите скоро ще дойдат!

 

 

Полезна ли беше за теб тази статия? Сподели мнението си в коментарите отдолу! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да стана успешен афилиат в Profitshare?

Публикувано на 14.10.2016 от Lili Siyanova

RCFX768X06

“Предимството на афилиейт маркетинга е, че не е необходимо да инвестираш време и усилия за разработването на продукт, който да продаваш.“

Можеш да печелиш, продавайки продуктите на търговци, което от своя страна ти носи и редица други предимства като: високи резултати, работа в условията на намален риск, безплатна регистрация, отлична възможност за работа от вкъщи и редица други.

Предимствата, които носи съм себе си, доведоха до значителен ръст в търсенето на афилиейт маркетинг в Google. От графиката се вижда ясно изразена растяща тенденция в търсенето по ключова дума „афилиейт маркетинг“, за последните 12 месеца, а през септември бележи ръст от 26% спрямо същия период за изминалата година.google-trends

Но как да бъдеш успешен афилиат в този бизнес, който очевидно започва да набира все по-голяма популярност?

Да станеш успешен афилиат изисква малко повече време, търпение и познания относно продуктите, които предлагаш и аудиторията, на която искаш да продаваш. Третирането на афилиейт маркетинга като бизнес и разработването на план, с изброените по-долу препоръки, който да следваш в работата си би било много полезно за теб.

Избери правилните продукти, спрямо аудиторията ти

Това е първото нещо, на което като афилиат трябва да обърнеш внимание – продуктите и аудиторията.  Много добра стратегия е да препоръчваш продукти, които вече си тествал и знаеш със сигурност, че са добри. Проучи търсенето на пазара и разбери какво най-много търсят потребителите ти сега и им го предложи. Всяка реклама трябва да бъде релевантна на аудиторията ти, нали? Не е логично ако имаш сайт с предимно женска аудитория, интересуваща се от мода, например, да рекламираш аксесоари за кола. Тази стратегия би била крайно нерентабилна за теб.

Използвай повече методи за промотиране

Възползвай се от възможностите на платформата и използвай повече от методите за промотиране. Няма нищо грешно в това да рекламираш, използвайки само един от тях, разбира се, но знай, че има и други. С Profitshare можеш да промотираш в сайта си, в социалните мрежи, можеш да организираш PPC кампании в AdWords и Facebook. Това за теб са възможности за повече трафик. Една кампания в AdWords или Facebook, може да ти донесе много трафик, високо таргетиран спрямо аудиторията ти с много лесно измерими резултати.

Използвай повече инструменти за промотиране

Аналогично с методите за промотиране и при инструментите е препоръчително да комбинираш, като отново не е грешно ако използваш само един, разбира се. Всеки инструмент има различно представяне, тествай го и разбери как работи за теб. Банерите, например, могат да имат различно представяне в зависимост от рекламната площ в сайта, която заемат.

Избери рекламодател, който да промотираш

В платформата  има почти 30 рекламодателя и при избора на подходящия за теб е хубаво отново да следваш правилото за релевантност на продуктите на рекламодателя с предпочитанията на аудиторията ти. В профила на всеки афилиат в секция „Рекламодатели“ са включени всички активни рекламодатели. Важен индикатор при избора на рекламодател е индикаторът EPC, от който ще разбереш каква е ориентировъчната печалба, която може да спечелиш, промотирайки го. Разбира се, информирай се и за предлаганата комисионна и разбери кои са най-активните рекламодатели и заложи на тях.

Прави редовно отчети

reports-profitshareИзползвай опциите за отчет на дейността си в платформата. Измервай представянето на рекламните ти инструменти и на конверсиите. Това е най-лесният начин да добиеш представа за цялостната ти работа, в резултат на което да вземеш правилните решения.

Изпълнението на представените в тази статия препоръки е важна стъпка по пътя ти към успешния афилиейт маркетинг. За всичко трябва време, бъди активен афилиат и не се отказвай, резултатите скоро ще дойдат!

 

 

Полезна ли беше за теб тази статия? Сподели мнението си в коментарите отдолу! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: