Разгърни “Лексикона на конверсиите” с Даниела от Fashion Days! 😍

Публикувано на 17.11.2020 от Lili Siyanova

Хей, хей! “Лексиконът на конверсиите” се завръща! 😍 Рубриката, в която си говорим за афилиейт маркетинг с рекламодатели и афилиати в платформата. Рубриката, от която можеш да научиш ценни съвети за афилиейт маркетинга. Днес пред въпросите от нашия лексикон ще се изправи Даниела Пирложеа от Fashion Days.

Fashion Days e дългогодишен и водещ рекламодател в категория “Мода” в Profitshare и се радваме, че днес ще ти го представим отблизо. Срещнахме се с Даниела Пирложеа, Афилиейт мениджър във Fashion Days. Интересно е и полезно. Хайде, чети надолу! 👀

1.     Отблизо: Даниела Пирложеа и Fashion Days

Снимка: Даниела Пирложеа

-За повече от 10 години Fashion Days е онлайн дестинацията, която се докосна до над 1 000 000 клиенти и любители на добрия стил и вълнуващата мода в Румъния, България и Унгария. Клиентите ни откриват огромно многообразие от дрехи, обувки и аксесоари за жени, мъже и деца. Те могат да избират сред десетки любими марки като Puma, Adidas, Nike, Fossil, Guess, Levi’s, Esprit, Converse, Desigual, Lacoste, Tommy Hilfiger, Diesel и още много!

Предлагаме актуални модни колекции, съобразени с модните трендове в индустрията, и добавяме нови продукти в онлайн магазина ни всяка седмица.

Аз се присъединих към екипа на Fashion Days през 2017-а като Афилиейт мениджър. И оттогава се грижа за афилиейт маркетинг стратегията на всичките три държави.

2. От колко време сте част от Profitshare? Разкажете ни за Вашите първи стъпки в платформата.

-Старт на нашата програма обявихме през септември 2016-а в Profitshare България. И вече четири години се колаборираме с платформата и афилиатите. Предлагаме 5% комисиона с 7-дневен живот на бисквитките, както и отделен служител, който се грижи за всички въпроси и нужди на нашите афилиати.

3. По какъв начин афилиейт каналът оказва влияние върху развитието на бизнеса Ви? 

-Афилиейт маркетингът е важно перо в нашата онлайн маркетинг стратегия, което ни помага да развиваме бизнеса си месец след месец. Имаме чудесен коефициент на конвертиране в платформата, който достигна 7 процента в последните месеци.

4. Какви са плановете Ви за развитие на афилиейт програмата?

-Относно нашата афилиейт програма бихме искали да поставим фокус върху развиването на резултатите, постигнати от афилиатите по отношение на конверсии, коефициент на конвертиране и трафик, но също така да достигнем до повече активни афилиати.

5. С какво афилиейт каналът се отличава от останалите канали за реклама за Вас?

-Ние включваме афилиейт  независимо каква кампания имаме. Всеки канал за комуникация и маркетинг е различен, но афилиейт маркетингът допълва останалите звена, които използваме. Всичко това, съчетано със социални мрежи, директен маркетинг и офлайн активности изпълват нашия маркетинг микс и ни помага да постигаме целите си.

6. По какъв начин мотивирате афилиатите си?

-В началото на всяка по-голяма кампания, когато коефициентът на конвертиране е висок, ние предлагаме Happy Hours. По време на Happy Hours комисионата се вдига от 5 на 8 процента за определени часове. А ние информираме афилиатите предварително чрез платформата, за да могат да се включат.

Тази комуникация е част от ключовите фактори за една успешна афилиейт програма. Редовно общуваме с нашите афилиати чрез съобщения в платформата.

7. Какви рекламни инструменти предоставяте на афилиатите, по какъв начин взаимодействате с тях и колко често?

-Ние предлагаме на афилиатите ни многообразие от банери за всяка отделна кампания. Съобразяваме се и с предложенията, които идват от самите афилиати и изготвяме и персонализирани банери.

Анонсираме всяка нова кампания и възможност чрез съобщения в платформата. Допълнително подготвяме и фийд с продукти, който се обновява всеки ден и който афилиатите могат също да ползват в техни проекти.

Повишаваме видимостта си в платформата сред останалите рекламодатели, като използваме допълнителни рекламни материали, които Profitshare предлага като блог публикации, нюзлетри и други.

Също така отговаряме на всякакви въпроси възможно най-бързо с актуална информация.

8. Ще се включите ли в най-голямото шопинг събитие на годината – Black Friday? Какво могат да очакват афилиатите от Вас?

Black Friday ще започне в България на 18 ноември след 7:00 ч. и ще продължи до 22 ноември до 23:59 ч. или докато количествата бъдат изчерпани. Между 14 ноември и 17 ноември ще имаме тийзинг кампания. Традиционно ще имаме чудесни продукти и значителни оферти. Така че периодът е добър за нашите афилиати да промотират в нашата партньорската програма.

Също така отново ще имаме Happy Hours с 8% комисиона от началото на Black Friday кампанията до 10:00 ч. на 18 ноември. Животът на бисквитките ще остане непроменен.

9. Какво ще посъветвате афилиатите?

Да четат редовно от съобщенията, които им изпращаме в платформата, за да бъдат информирани за нашите кампании. Също така ги съветваме да освежават редовно сайтовете си с нашите актуални оферти, които комуникираме, за да достига до аудиторията им релевантна информация.

Също така афилиатите трябва добре да познават собствената си аудитория, за да ѝ предоставят информация за продукти, които най-силно биха я заинтригували.

10. Как ще оцените работата си с платформата? Имате ли препоръки към нас?

-Платформата ни предоставя всички възможности, от които се нуждаем, за да имаме качествена връзка с афилиатите ни: съобщения, банери, фийд опции, информация за афилиатите, които се представят особено добре в модната категория. Към всичко това добавяме страхотна помощ от Лили, за която искаме да благодарим.

Това беше поредното издание на “Лексиконът на конверсиите”! Благодарим на Даниела от Fashion Days за участието и за интересната информация, която сподели за бизнеса им и за ролята на афилиейт маркетинга в него. Пожелаваме им много успешни конверсии в платформата! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: , , , ,

Оставете отговор

Разгърни “Лексикона на конверсиите” с Даниела от Fashion Days! 😍

Публикувано на 17.11.2020 от Lili Siyanova

Хей, хей! “Лексиконът на конверсиите” се завръща! 😍 Рубриката, в която си говорим за афилиейт маркетинг с рекламодатели и афилиати в платформата. Рубриката, от която можеш да научиш ценни съвети за афилиейт маркетинга. Днес пред въпросите от нашия лексикон ще се изправи Даниела Пирложеа от Fashion Days.

Fashion Days e дългогодишен и водещ рекламодател в категория “Мода” в Profitshare и се радваме, че днес ще ти го представим отблизо. Срещнахме се с Даниела Пирложеа, Афилиейт мениджър във Fashion Days. Интересно е и полезно. Хайде, чети надолу! 👀

1.     Отблизо: Даниела Пирложеа и Fashion Days

Снимка: Даниела Пирложеа

-За повече от 10 години Fashion Days е онлайн дестинацията, която се докосна до над 1 000 000 клиенти и любители на добрия стил и вълнуващата мода в Румъния, България и Унгария. Клиентите ни откриват огромно многообразие от дрехи, обувки и аксесоари за жени, мъже и деца. Те могат да избират сред десетки любими марки като Puma, Adidas, Nike, Fossil, Guess, Levi’s, Esprit, Converse, Desigual, Lacoste, Tommy Hilfiger, Diesel и още много!

Предлагаме актуални модни колекции, съобразени с модните трендове в индустрията, и добавяме нови продукти в онлайн магазина ни всяка седмица.

Аз се присъединих към екипа на Fashion Days през 2017-а като Афилиейт мениджър. И оттогава се грижа за афилиейт маркетинг стратегията на всичките три държави.

2. От колко време сте част от Profitshare? Разкажете ни за Вашите първи стъпки в платформата.

-Старт на нашата програма обявихме през септември 2016-а в Profitshare България. И вече четири години се колаборираме с платформата и афилиатите. Предлагаме 5% комисиона с 7-дневен живот на бисквитките, както и отделен служител, който се грижи за всички въпроси и нужди на нашите афилиати.

3. По какъв начин афилиейт каналът оказва влияние върху развитието на бизнеса Ви? 

-Афилиейт маркетингът е важно перо в нашата онлайн маркетинг стратегия, което ни помага да развиваме бизнеса си месец след месец. Имаме чудесен коефициент на конвертиране в платформата, който достигна 7 процента в последните месеци.

4. Какви са плановете Ви за развитие на афилиейт програмата?

-Относно нашата афилиейт програма бихме искали да поставим фокус върху развиването на резултатите, постигнати от афилиатите по отношение на конверсии, коефициент на конвертиране и трафик, но също така да достигнем до повече активни афилиати.

5. С какво афилиейт каналът се отличава от останалите канали за реклама за Вас?

-Ние включваме афилиейт  независимо каква кампания имаме. Всеки канал за комуникация и маркетинг е различен, но афилиейт маркетингът допълва останалите звена, които използваме. Всичко това, съчетано със социални мрежи, директен маркетинг и офлайн активности изпълват нашия маркетинг микс и ни помага да постигаме целите си.

6. По какъв начин мотивирате афилиатите си?

-В началото на всяка по-голяма кампания, когато коефициентът на конвертиране е висок, ние предлагаме Happy Hours. По време на Happy Hours комисионата се вдига от 5 на 8 процента за определени часове. А ние информираме афилиатите предварително чрез платформата, за да могат да се включат.

Тази комуникация е част от ключовите фактори за една успешна афилиейт програма. Редовно общуваме с нашите афилиати чрез съобщения в платформата.

7. Какви рекламни инструменти предоставяте на афилиатите, по какъв начин взаимодействате с тях и колко често?

-Ние предлагаме на афилиатите ни многообразие от банери за всяка отделна кампания. Съобразяваме се и с предложенията, които идват от самите афилиати и изготвяме и персонализирани банери.

Анонсираме всяка нова кампания и възможност чрез съобщения в платформата. Допълнително подготвяме и фийд с продукти, който се обновява всеки ден и който афилиатите могат също да ползват в техни проекти.

Повишаваме видимостта си в платформата сред останалите рекламодатели, като използваме допълнителни рекламни материали, които Profitshare предлага като блог публикации, нюзлетри и други.

Също така отговаряме на всякакви въпроси възможно най-бързо с актуална информация.

8. Ще се включите ли в най-голямото шопинг събитие на годината – Black Friday? Какво могат да очакват афилиатите от Вас?

Black Friday ще започне в България на 18 ноември след 7:00 ч. и ще продължи до 22 ноември до 23:59 ч. или докато количествата бъдат изчерпани. Между 14 ноември и 17 ноември ще имаме тийзинг кампания. Традиционно ще имаме чудесни продукти и значителни оферти. Така че периодът е добър за нашите афилиати да промотират в нашата партньорската програма.

Също така отново ще имаме Happy Hours с 8% комисиона от началото на Black Friday кампанията до 10:00 ч. на 18 ноември. Животът на бисквитките ще остане непроменен.

9. Какво ще посъветвате афилиатите?

Да четат редовно от съобщенията, които им изпращаме в платформата, за да бъдат информирани за нашите кампании. Също така ги съветваме да освежават редовно сайтовете си с нашите актуални оферти, които комуникираме, за да достига до аудиторията им релевантна информация.

Също така афилиатите трябва добре да познават собствената си аудитория, за да ѝ предоставят информация за продукти, които най-силно биха я заинтригували.

10. Как ще оцените работата си с платформата? Имате ли препоръки към нас?

-Платформата ни предоставя всички възможности, от които се нуждаем, за да имаме качествена връзка с афилиатите ни: съобщения, банери, фийд опции, информация за афилиатите, които се представят особено добре в модната категория. Към всичко това добавяме страхотна помощ от Лили, за която искаме да благодарим.

Това беше поредното издание на “Лексиконът на конверсиите”! Благодарим на Даниела от Fashion Days за участието и за интересната информация, която сподели за бизнеса им и за ролята на афилиейт маркетинга в него. Пожелаваме им много успешни конверсии в платформата! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2020 Conversion Marketing