#Рекламодатели: 4 тактики за привличане на повече афилиати за Black Friday! 🚀

Публикувано на 5.11.2020 от Lili Siyanova

Намираме се на прага на най-голямото шопинг събитие на годината. Black Friday 2020 се задава и желанието на всеки един от рекламодателите в платформата е да отбележи така очаквания триумф на конверсиите. За да се случи това, е нужна предварителна подготовка на афилиейт канала, особено ако афилиейт програмата ти е стартирала скоро.

Броят на афилиатите, които те рекламират, е сред основните фактори за успех на афилиейт програмата и затова днес искаме да ти представим няколко тактики, чрез които можеш да набереш нови афилиати и да увеличиш продажбите си.

Колкото повече, толкова повече!

🚀 4 тактики за привличане на повече афилиати за Black Friday! 🚀

1.Свържи се с топ aфилиатите в Profitshare

Неведнъж сме отваряли темата за комуникацията. Комуникацията също е сред основните фактори за успех на всяка афилиейт програма, поради което и нашите усилия са насочени към оптимизирането на този процес, разработвайки нови функционалности в платформата, които да правят процеса на набиране на нови афилиати по-лесен за всички рекламодатели. Колкото по-активен си в комуникацията с афилиатите, толкова повече афилиати може да привлечеш, толкова по-активни ще бъдат и тези, с които вече работиш. Процесът е двустранен.

“Топ афилиати” новото “бижу” в платформата.

Съвсем наскоро пуснахме нова функционалност в Profitshare, чрез която вече можеш да се свържеш директно с най-добрите афилиати на борда и да ги привлечеш да станат твои афилиейт партньори. Посети менюто “Топ aфилиати” в профила и провери които са топ афилиатите, които работят в твоя бранш. Това можеш да направиш, използвайки филтрите в платформата. Новата функционалност ти дава възможност бързо и лесно да се свържеш с всеки един индивидуално, да обсъдите шопинг събитието и как бихте могли да си сътрудничите за постигане на желаните резултати. Голяма част от партньорите ни вече определиха тази функционалност като изключително полезна за развитието на афилиейт програмите им.

Ако си стартирал наскоро афилиейт програмата си в Profitshare, сега ще ти представим няколко насоки за твоето първо съобщение до афилиатие.

Твоето първо съобщение до афилиатите

Ето и няколко насоки за твоето първо съобщение до афилиатите:

  1. Избери атрактивна тема на съобщението, която да мотивира афилиатите да го отворят.
  2. Напиши стегнато, кратко и съдържателно съобщение. Нека да не е прекалено дълго, за да бъде по-лесно за четене и в същото време нека да съдържа полезна информация. Представи себе си и онлайн магазина с няколко думи.
  3. Какви са предимствата на онлайн магазина? Тук може да включиш информация за средната стойност на поръчките, процент на конвертиране, най-продаваните категории / продукти и др;
  4. Какви са условията за афилиейт маркетинг? Важно е да споменеш и какво предлагаш на афилиатите и колко могат да печелят с твоята афилиейт програма.

2. Стратегия за мотивиране на афилиатите за Black Friday

Преди да започнеш активна комуникация с афилиатите, помисли каква ще е стратегията ти за мотивиране на афилиатите.

Конкуренцията за най-голямото шопинг събитие на годината е голяма и тук е изключително важно да помислиш какво би могъл да им предложиш, така че да ги мотивираш да работите заедно. Може би в момента си задаваш въпроса:

Как да ги мотивирам?

Ще ти помогнем с няколко предложения:

🎯 Увеличи комисионата си за всички афилиати за пeриода на кампанията.

️🎯 Предложи преференциална, по-висока комисиона за определен период от време, само за тези афилиати, които смяташ, че ще генерират добри резултати за теб. Разбира се, платформата ни осигурява техническата възможност това да се случи.

Как да настроя персонална комисиона?

Влез в профилната страница на афилиата и там ще откриеш секцията “Промени комисионата”. Задаването на персонална комисиона става бързо и само с няколко стъпки. Въведи стойността на комисионата, която искаш да зададеш и въведи срока й на активност. След изтичане на крайната дата, комисионата ще се актуализира автоматично и ще се върне към основната комисиона, която е зададена в профила ти.

️🎯 Възможно е да предоставиш на афилиатите списък с продукти с добър процент на конвертиране, на които да наблегнат по време на шопинг събитието. Хубаво е да им предоставиш този списък предварително, за да имат достатъчно време за подготовка. Това ще е особено полезно за афилиатите, които рекламират чрез съдържание.

️🎯 Предложи им бонус при постигане на предварително определени резултати.

🎯 Можеш да им предоставиш промо код за поръчки в онлайн магазина, който да е валиден само за тях. Това ще им помогне за насърчаване на продажбите.

️🎯 Организирай игра за афилиатите или се включи в такава, специално за Black Friday.

3. Подобри представянето на онлайн магазина си в Profitshare

Провери какво е представянето на онлайн магазина ти в платформата. При стартирането на афилиейт програма си в Profitshare всеки рекламодател ни предоставя презентация на онлайн магазина, която публикуваме в страницата на съответния рекламодател. Всъщност тази презентация не е маловажна, защото в много от случаите чрез нея се случва първият контакт на афилиата с рекламодателя. Поради тази причина е хубаво да обърнеш внимание на това как си представил онлайн магазина си в платформата.

Каква информация можеш да добавиш към презентацията си в Profitshare?

✔️ Представяне на онлайн магазина.


✔️ Как онлайн магазинът се разграничава от конкуренцията?


✔️ Какъв е профилът на потребителите ти?


✔️ Какви методи за промотиране са разрешени за афилиатите?


✔️ Включи информация за най-купуваните продукти, може би дори информация за сезонността на определени категории продукти.


✔️ Остави данни за контакт (имейл, телефон) на афилиейт мениджъра, ако има такъв, или на лицето, което активно работи с акаунта.


✔️ Каква е средната стойност на поръчката, процентът на конвертиране?

✔️ Включи информация за Общите условия за афилиейт реклама.

Сподели линка към страницата на афилиейт програмата ти в Profitshare в социалните мрежи и превърни лоялните си потребители в топ афилиати. Добави линка и в секцията на афилиейт програмата в онлайн магазина. Ако все още нямаш такава, то силно препоръчваме да си направиш.

В случай, че пожелаеш да актуализираш презентацията си в платформата, не се колебай да се свържеш с нас на support@profitshare.bg!

4. Бонус-програма за нови афилиати

Създаването на програма с бонуси за нови афилиати е интересна стратегия за набирането на нови партньори в платформата. Идеята в случая е, че можеш да предоставиш фиксиран паричен бонус за всеки нов афилиат, който се присъедини към твоята афилиейт програма.

Представихме ти 4 тактики, чрез които можеш да привлечеш повече афилиати за най-голямото шопинг събитие на годината. Подготви афилиейт канала за Black Friday 2020 и ти пожелаваме успех! 🙂

Все още нямаш афилиейт програма?


сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: , , , ,

Оставете отговор

#Рекламодатели: 4 тактики за привличане на повече афилиати за Black Friday! 🚀

Публикувано на 5.11.2020 от Lili Siyanova

Намираме се на прага на най-голямото шопинг събитие на годината. Black Friday 2020 се задава и желанието на всеки един от рекламодателите в платформата е да отбележи така очаквания триумф на конверсиите. За да се случи това, е нужна предварителна подготовка на афилиейт канала, особено ако афилиейт програмата ти е стартирала скоро.

Броят на афилиатите, които те рекламират, е сред основните фактори за успех на афилиейт програмата и затова днес искаме да ти представим няколко тактики, чрез които можеш да набереш нови афилиати и да увеличиш продажбите си.

Колкото повече, толкова повече!

🚀 4 тактики за привличане на повече афилиати за Black Friday! 🚀

1.Свържи се с топ aфилиатите в Profitshare

Неведнъж сме отваряли темата за комуникацията. Комуникацията също е сред основните фактори за успех на всяка афилиейт програма, поради което и нашите усилия са насочени към оптимизирането на този процес, разработвайки нови функционалности в платформата, които да правят процеса на набиране на нови афилиати по-лесен за всички рекламодатели. Колкото по-активен си в комуникацията с афилиатите, толкова повече афилиати може да привлечеш, толкова по-активни ще бъдат и тези, с които вече работиш. Процесът е двустранен.

“Топ афилиати” новото “бижу” в платформата.

Съвсем наскоро пуснахме нова функционалност в Profitshare, чрез която вече можеш да се свържеш директно с най-добрите афилиати на борда и да ги привлечеш да станат твои афилиейт партньори. Посети менюто “Топ aфилиати” в профила и провери които са топ афилиатите, които работят в твоя бранш. Това можеш да направиш, използвайки филтрите в платформата. Новата функционалност ти дава възможност бързо и лесно да се свържеш с всеки един индивидуално, да обсъдите шопинг събитието и как бихте могли да си сътрудничите за постигане на желаните резултати. Голяма част от партньорите ни вече определиха тази функционалност като изключително полезна за развитието на афилиейт програмите им.

Ако си стартирал наскоро афилиейт програмата си в Profitshare, сега ще ти представим няколко насоки за твоето първо съобщение до афилиатие.

Твоето първо съобщение до афилиатите

Ето и няколко насоки за твоето първо съобщение до афилиатите:

  1. Избери атрактивна тема на съобщението, която да мотивира афилиатите да го отворят.
  2. Напиши стегнато, кратко и съдържателно съобщение. Нека да не е прекалено дълго, за да бъде по-лесно за четене и в същото време нека да съдържа полезна информация. Представи себе си и онлайн магазина с няколко думи.
  3. Какви са предимствата на онлайн магазина? Тук може да включиш информация за средната стойност на поръчките, процент на конвертиране, най-продаваните категории / продукти и др;
  4. Какви са условията за афилиейт маркетинг? Важно е да споменеш и какво предлагаш на афилиатите и колко могат да печелят с твоята афилиейт програма.

2. Стратегия за мотивиране на афилиатите за Black Friday

Преди да започнеш активна комуникация с афилиатите, помисли каква ще е стратегията ти за мотивиране на афилиатите.

Конкуренцията за най-голямото шопинг събитие на годината е голяма и тук е изключително важно да помислиш какво би могъл да им предложиш, така че да ги мотивираш да работите заедно. Може би в момента си задаваш въпроса:

Как да ги мотивирам?

Ще ти помогнем с няколко предложения:

🎯 Увеличи комисионата си за всички афилиати за пeриода на кампанията.

️🎯 Предложи преференциална, по-висока комисиона за определен период от време, само за тези афилиати, които смяташ, че ще генерират добри резултати за теб. Разбира се, платформата ни осигурява техническата възможност това да се случи.

Как да настроя персонална комисиона?

Влез в профилната страница на афилиата и там ще откриеш секцията “Промени комисионата”. Задаването на персонална комисиона става бързо и само с няколко стъпки. Въведи стойността на комисионата, която искаш да зададеш и въведи срока й на активност. След изтичане на крайната дата, комисионата ще се актуализира автоматично и ще се върне към основната комисиона, която е зададена в профила ти.

️🎯 Възможно е да предоставиш на афилиатите списък с продукти с добър процент на конвертиране, на които да наблегнат по време на шопинг събитието. Хубаво е да им предоставиш този списък предварително, за да имат достатъчно време за подготовка. Това ще е особено полезно за афилиатите, които рекламират чрез съдържание.

️🎯 Предложи им бонус при постигане на предварително определени резултати.

🎯 Можеш да им предоставиш промо код за поръчки в онлайн магазина, който да е валиден само за тях. Това ще им помогне за насърчаване на продажбите.

️🎯 Организирай игра за афилиатите или се включи в такава, специално за Black Friday.

3. Подобри представянето на онлайн магазина си в Profitshare

Провери какво е представянето на онлайн магазина ти в платформата. При стартирането на афилиейт програма си в Profitshare всеки рекламодател ни предоставя презентация на онлайн магазина, която публикуваме в страницата на съответния рекламодател. Всъщност тази презентация не е маловажна, защото в много от случаите чрез нея се случва първият контакт на афилиата с рекламодателя. Поради тази причина е хубаво да обърнеш внимание на това как си представил онлайн магазина си в платформата.

Каква информация можеш да добавиш към презентацията си в Profitshare?

✔️ Представяне на онлайн магазина.


✔️ Как онлайн магазинът се разграничава от конкуренцията?


✔️ Какъв е профилът на потребителите ти?


✔️ Какви методи за промотиране са разрешени за афилиатите?


✔️ Включи информация за най-купуваните продукти, може би дори информация за сезонността на определени категории продукти.


✔️ Остави данни за контакт (имейл, телефон) на афилиейт мениджъра, ако има такъв, или на лицето, което активно работи с акаунта.


✔️ Каква е средната стойност на поръчката, процентът на конвертиране?

✔️ Включи информация за Общите условия за афилиейт реклама.

Сподели линка към страницата на афилиейт програмата ти в Profitshare в социалните мрежи и превърни лоялните си потребители в топ афилиати. Добави линка и в секцията на афилиейт програмата в онлайн магазина. Ако все още нямаш такава, то силно препоръчваме да си направиш.

В случай, че пожелаеш да актуализираш презентацията си в платформата, не се колебай да се свържеш с нас на support@profitshare.bg!

4. Бонус-програма за нови афилиати

Създаването на програма с бонуси за нови афилиати е интересна стратегия за набирането на нови партньори в платформата. Идеята в случая е, че можеш да предоставиш фиксиран паричен бонус за всеки нов афилиат, който се присъедини към твоята афилиейт програма.

Представихме ти 4 тактики, чрез които можеш да привлечеш повече афилиати за най-голямото шопинг събитие на годината. Подготви афилиейт канала за Black Friday 2020 и ти пожелаваме успех! 🙂

Все още нямаш афилиейт програма?


сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2020 Conversion Marketing