Как да създадем качествено съдържание?

Публикувано на 5.01.2015 от Profitshare

    Въпреки че не съществува единодушно прието определение за качествено съдържание, още повече заради факта, че терминът качество има тотално различно значение в зависимост от нишата, приходите или целите; При афилиирането можем да кажем, че едно качествено съдържание е уникално, съответстващо на продукта/услугата и представя материал, който помага на посетителя. Второстепенно значение имат материалите, които създават желание в посетителя, но за тази техника ще говорим в следващите публикации.

Идеалистично казано, уникалността определя нишата/посоката на един сайт, приложимостта – определени очаквания от посетителите, когато посетят съответния сайт, а третият критерии определя дали посетителят си е изпълнил целта, която си я задал, когато е кликнал върху линка, който го е пренасочил към източника на статитята или уебсайта. Изпълнявайки колкото може по-високо добре на тези 3 критерии, си толкова по-близо до генерирането на конверсия (продажба/лийд). Това със сигурност би се отразило позитивно в процента на конверсии и разбира се върху приходите от генерираните комисионни. Процента на конверии е друго средство за измерване на работата ти като афилиат, заедно с другите индикатори.

Изготвянето на качествено съдържание все пак не се обобщава само с трите изложени по-горе главни критерии. Афилиатите трябва винаги да бъдат в течение с правилините техники за SEO On-page оптимизация и да се възползват от сезонността търсене на някои продукти. Съществува сериозна конкуренция за достъпа до по-предни места в търсачките, и това състезание между афилиати, пъблишъри и други уебсайтове изкушава към практики, които са нетолелирани от търсачките. Нашият съвет е да се концентрирате в съдържанието и по-скоро в уместността му за посетителя. Не е препоръчително да гоните предни позиции с добавяне на неуместни ключови думи, което с времето това може да започне да дърпа надолу целия ви сайт.

On-page оптимизацията, се отнася за развитието на съдържанието по такъв начин, че да покрие всички въпроси, несигурности, и интереси на посетителя.

Също така не са за пренебрегване следните SEO препоръки, които могат да задвижат по-добре вече пълното съдържание в позициите на търсачките:

  • Използването на заглавие в тон с обобщението на статията – препоръчително е да не прехвърля 65-70 символа;
  • Структурирането на съдържанието в подзаглавия (h1 за заглавието на статията, h2 и h3 за подзаглавията) и параграфи ( препоръчва се идеите да бъдат изложени в отделни параграфи за по-лесен прочит);
  • Използването на ключови думи, специфични със статията в мнгообразни форми –
  • Структуриране на съдържанието в уебсайта по категории и теми за по-лесно преглеждане;
  • Изпращане на вътрешни линкове към вече съществуващото съдържание, за да бъде изложено в стаята източник;
  • По принцип е добре една статия да бъде съставена от най-малко 3-400 думи понеже материалите с над 1000 думи може да не бъдат напълно прочетени от посетителя понеже темите и идеите са прекалено дълги и не са в тон с неговите очаквания. Зависи от таланта на всеки да може да синтезира информацията така че тя да бъде сбита, лесна за прочит но и пълна в същото време.

Един качествен материал винаги ще се показва на предни места в търсачките именно ако отговаря на очакванията на посетителя и има лесна структура за прочит,но въпреки това е сбит.

Интелигентно вкарани афилиейт линкове в материала

Изключително много от търсенията, които в основата си имат запитване представят проблем, а афилиирането може да бъде решението на този проблем. Дали посетителят желае да си купи нов телевизор или търси електроуреди, за да си модернизира кухнята, препоръката ти ще бъде приета по-сериозно ако има вмъкнат афилиейт линк, свързан с неговите интереси. Освен уиджетите, афилиейт линковете също са много ефикасни рекламни инструменти – използвай ги интелигентно и помни ключовата дума – уместност.

Видове материали

Също така, материалите, които можеш да създадеш могат да се класифицитат в две основни категории:

  • Моментни статии – Стартиране на нов продукт, промоция или сезонно търсене ( застраховка гражданска отговорност – голям брой търсения)
  • Evergreen съдържанието – което по принцип задоволява постоянни нужди ( разкрасяване, статии от тип как да… ?)

Всичко зависи от стратегията

Избора на чистия афилиейт маркетинг с качествено съдържание е избор в дългосрочен план. Всеки материал в сайта ти с времето ще носи нови и нови посетители, а заедно с това – комисионните ще бъдат все по-големи.

Една ефикасна стратегия не само че носи последнователни приходи с времето, но и създава репутация за афилиата в нишата, в която той промотира. Създавай и можеш да станеш един от тях!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да създадем качествено съдържание?

Публикувано на 5.01.2015 от Profitshare

    Въпреки че не съществува единодушно прието определение за качествено съдържание, още повече заради факта, че терминът качество има тотално различно значение в зависимост от нишата, приходите или целите; При афилиирането можем да кажем, че едно качествено съдържание е уникално, съответстващо на продукта/услугата и представя материал, който помага на посетителя. Второстепенно значение имат материалите, които създават желание в посетителя, но за тази техника ще говорим в следващите публикации.

Идеалистично казано, уникалността определя нишата/посоката на един сайт, приложимостта – определени очаквания от посетителите, когато посетят съответния сайт, а третият критерии определя дали посетителят си е изпълнил целта, която си я задал, когато е кликнал върху линка, който го е пренасочил към източника на статитята или уебсайта. Изпълнявайки колкото може по-високо добре на тези 3 критерии, си толкова по-близо до генерирането на конверсия (продажба/лийд). Това със сигурност би се отразило позитивно в процента на конверсии и разбира се върху приходите от генерираните комисионни. Процента на конверии е друго средство за измерване на работата ти като афилиат, заедно с другите индикатори.

Изготвянето на качествено съдържание все пак не се обобщава само с трите изложени по-горе главни критерии. Афилиатите трябва винаги да бъдат в течение с правилините техники за SEO On-page оптимизация и да се възползват от сезонността търсене на някои продукти. Съществува сериозна конкуренция за достъпа до по-предни места в търсачките, и това състезание между афилиати, пъблишъри и други уебсайтове изкушава към практики, които са нетолелирани от търсачките. Нашият съвет е да се концентрирате в съдържанието и по-скоро в уместността му за посетителя. Не е препоръчително да гоните предни позиции с добавяне на неуместни ключови думи, което с времето това може да започне да дърпа надолу целия ви сайт.

On-page оптимизацията, се отнася за развитието на съдържанието по такъв начин, че да покрие всички въпроси, несигурности, и интереси на посетителя.

Също така не са за пренебрегване следните SEO препоръки, които могат да задвижат по-добре вече пълното съдържание в позициите на търсачките:

  • Използването на заглавие в тон с обобщението на статията – препоръчително е да не прехвърля 65-70 символа;
  • Структурирането на съдържанието в подзаглавия (h1 за заглавието на статията, h2 и h3 за подзаглавията) и параграфи ( препоръчва се идеите да бъдат изложени в отделни параграфи за по-лесен прочит);
  • Използването на ключови думи, специфични със статията в мнгообразни форми –
  • Структуриране на съдържанието в уебсайта по категории и теми за по-лесно преглеждане;
  • Изпращане на вътрешни линкове към вече съществуващото съдържание, за да бъде изложено в стаята източник;
  • По принцип е добре една статия да бъде съставена от най-малко 3-400 думи понеже материалите с над 1000 думи може да не бъдат напълно прочетени от посетителя понеже темите и идеите са прекалено дълги и не са в тон с неговите очаквания. Зависи от таланта на всеки да може да синтезира информацията така че тя да бъде сбита, лесна за прочит но и пълна в същото време.

Един качествен материал винаги ще се показва на предни места в търсачките именно ако отговаря на очакванията на посетителя и има лесна структура за прочит,но въпреки това е сбит.

Интелигентно вкарани афилиейт линкове в материала

Изключително много от търсенията, които в основата си имат запитване представят проблем, а афилиирането може да бъде решението на този проблем. Дали посетителят желае да си купи нов телевизор или търси електроуреди, за да си модернизира кухнята, препоръката ти ще бъде приета по-сериозно ако има вмъкнат афилиейт линк, свързан с неговите интереси. Освен уиджетите, афилиейт линковете също са много ефикасни рекламни инструменти – използвай ги интелигентно и помни ключовата дума – уместност.

Видове материали

Също така, материалите, които можеш да създадеш могат да се класифицитат в две основни категории:

  • Моментни статии – Стартиране на нов продукт, промоция или сезонно търсене ( застраховка гражданска отговорност – голям брой търсения)
  • Evergreen съдържанието – което по принцип задоволява постоянни нужди ( разкрасяване, статии от тип как да… ?)

Всичко зависи от стратегията

Избора на чистия афилиейт маркетинг с качествено съдържание е избор в дългосрочен план. Всеки материал в сайта ти с времето ще носи нови и нови посетители, а заедно с това – комисионните ще бъдат все по-големи.

Една ефикасна стратегия не само че носи последнователни приходи с времето, но и създава репутация за афилиата в нишата, в която той промотира. Създавай и можеш да станеш един от тях!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing