#Facebook: Как да създадеш карусел пост и да го използваш за афилиейт маркетинг?

Публикувано на 17.08.2017 от Lili Siyanova

fb-ps

Използвал ли си карусел постовете във Facebook за афилиейт маркетинг? Интересен формат, с който можеш да промотираш и увеличиш конверсиите си, предлагайки повече продукти на потребителите в рамките на един пост. За да можеш да се възползваш от тази опция, трябва да имаш страница в социалната мрежа.

Защо да използваш карусел постове?

Този формат ти осигурява много предимства, а именно:

  • дава възможност да промотираш до 5 продукта в един пост. Всички продукти могат да имат свое собствено заглавие, описаниe и различен URL. Представяйки повече възможности на потребителите, увеличаваш шансовете си да закупят продукта и да спечелиш повече комисионни;
  • ако си блогър или пъблишър, можеш да споделяш статиите си и така да генерираш повече трафик към сайта си от един пост;

  • разкажи история на потребителите и предизвикай интереса им към теб – покажи приложение на продукт с подходящи снимки, можеш да вградиш видео ревюта или друга интересна и подходяща история;
  • този формат генерира повече трафик, в сравнение с постовете с една снимка;
  • интерактивен формат, който привлича вниманието;
  • карусел рекламите се характеризират с по-ниски цена за реализация и цена на клик.

Как можеш да създадеш карусел (carousel) пост и да го използваш за афилиейт маркетинг?

Както споменах по-горе, с този формат можеш да рекламираш повече от един продукт в един пост. Важното в случая е, че трябва да имаш Facebook страница, за да можеш да го създадеш.

Днес ще разгледаме два начина, с които лесно можеш да създадеш поста.

Кой е първият начин?

Отвори страницата си и отиди на полето за публикуване и постави предварително конвертирания линк от афилиейт профила си в полето. За целите на примера ние ще конвертираме линк към един от рекламодателите в платформата – pcstore.bg.

     facebook-1006474_12806

 

                                                                                             Пример 1      

carousel post2

                                                                                                 Пример 2                     

 

Постави линка в полето и ще видиш, че Facebook ще извлече налични продукти от страницата, към която води конвертираният линк. Системата автоматично извлича 5 продукта и техните снимки. Можеш да ги разгледаш, като натиснеш стрелката вдясно.

carousel adsАко не ти допадат продуктите,  имаш свободата да ги променяш. Както е показано на пример 1, снимките на всички продукти са маркирани и номерирани. За да премахнеш даден продукт от карусела, трябва да кликнеш върху снимката му и тя ще се отмаркира, а продуктът вече няма да се визуализира, виж пример 1- първата снимка е премахната и продуктът вече не се визуализира. Също така, можеш да променяш местата им.

В случаите, когато системата е извлякла само една снимка / виж пример 2/, ти можеш да си добавиш още, като кликнеш на “+” и поста  ще придобие вида от пример 1.

Понякога Facebook изрязва снимките, а  като недостатък мога да вметна, че пада качеството на снимките, тъй като Facebook ги преоразмерява автоматично за този формат постове. Тук е момента да спомена някои изисквания за карусел постовете:

  • Препоръчителен размер на изображенията: 1080 х 1080 пиксела (мин. 600х600 пиксела);
  • Съотношение: 1:1 (квадрат);
  • Текст: 90 символа;
  • Заглавие: 40 символа;
  • Описание: 20 символа.

Следващата стъпка, през която трябва да преминем, е промяната на URL-ите. В посочения пример 1, продуктите са извлечени от поставения линк, но при клик на всеки отделен продукт потребителят ще бъде отведен към страницата, към която води линкът, а не към страницата на визуализирания продукт. Тъй като шансовете ти за конверсии за по-големи, ако отведеш потребителя директно на страницата на продукта, е препоръчително да се промени линка, с този на продукта. Това става много лесно. Както се вижда на изображението по-долу, трябва да кликнеш на “Edit Destinational URL”, ще ти се отвори прозорче,  където вече трябва да поставиш продуктовия линк (не забравяй първо да го конвертираш в афилиейт линк)  и да потвърдиш промяната с “Confirm”. Тези стъпки се повтарят за всеки от визуализираните продукти в карусела.

carousel post3

 

Препоръчително е да промениш описанието на продуктите В този момент системата е извлякла само “PCStore.bg”, но при клик върху този текст, ще можеш да го промениш и да добавиш полезна информация за този продукт. Всеки продукт от carousel-a може да има собствено описание.

След като си направил всички настройки, можеш да го публикуваш! 🙂

Втори начин за създаване на карусел пост

Отвори страницата си и от опциите за публикуване, под полето за публикуване, избери “Share a Photo or a Video”. Ще се отвори прозорче, от което вече трябва да избереш формата “Create a Photo Carousel”. След като кликнеш на него, системата ще те покани да поставиш URL-a. След поставянето му вече ще се извлекат примерни продукти. Всички останали стъпки и възможности за промяна са същите.

carousel post5

carousel post6

 

Днес ти представихме още една интересна възможност за реклама във Facebook.  Създай първия си карусел пост и ни сподели резултата. В друга статия ще покажем как можеш да промотираш тези постове.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

#Facebook: Как да създадеш карусел пост и да го използваш за афилиейт маркетинг?

Публикувано на 17.08.2017 от Lili Siyanova

fb-ps

Използвал ли си карусел постовете във Facebook за афилиейт маркетинг? Интересен формат, с който можеш да промотираш и увеличиш конверсиите си, предлагайки повече продукти на потребителите в рамките на един пост. За да можеш да се възползваш от тази опция, трябва да имаш страница в социалната мрежа.

Защо да използваш карусел постове?

Този формат ти осигурява много предимства, а именно:

  • дава възможност да промотираш до 5 продукта в един пост. Всички продукти могат да имат свое собствено заглавие, описаниe и различен URL. Представяйки повече възможности на потребителите, увеличаваш шансовете си да закупят продукта и да спечелиш повече комисионни;
  • ако си блогър или пъблишър, можеш да споделяш статиите си и така да генерираш повече трафик към сайта си от един пост;

  • разкажи история на потребителите и предизвикай интереса им към теб – покажи приложение на продукт с подходящи снимки, можеш да вградиш видео ревюта или друга интересна и подходяща история;
  • този формат генерира повече трафик, в сравнение с постовете с една снимка;
  • интерактивен формат, който привлича вниманието;
  • карусел рекламите се характеризират с по-ниски цена за реализация и цена на клик.

Как можеш да създадеш карусел (carousel) пост и да го използваш за афилиейт маркетинг?

Както споменах по-горе, с този формат можеш да рекламираш повече от един продукт в един пост. Важното в случая е, че трябва да имаш Facebook страница, за да можеш да го създадеш.

Днес ще разгледаме два начина, с които лесно можеш да създадеш поста.

Кой е първият начин?

Отвори страницата си и отиди на полето за публикуване и постави предварително конвертирания линк от афилиейт профила си в полето. За целите на примера ние ще конвертираме линк към един от рекламодателите в платформата – pcstore.bg.

     facebook-1006474_12806

 

                                                                                             Пример 1      

carousel post2

                                                                                                 Пример 2                     

 

Постави линка в полето и ще видиш, че Facebook ще извлече налични продукти от страницата, към която води конвертираният линк. Системата автоматично извлича 5 продукта и техните снимки. Можеш да ги разгледаш, като натиснеш стрелката вдясно.

carousel adsАко не ти допадат продуктите,  имаш свободата да ги променяш. Както е показано на пример 1, снимките на всички продукти са маркирани и номерирани. За да премахнеш даден продукт от карусела, трябва да кликнеш върху снимката му и тя ще се отмаркира, а продуктът вече няма да се визуализира, виж пример 1- първата снимка е премахната и продуктът вече не се визуализира. Също така, можеш да променяш местата им.

В случаите, когато системата е извлякла само една снимка / виж пример 2/, ти можеш да си добавиш още, като кликнеш на “+” и поста  ще придобие вида от пример 1.

Понякога Facebook изрязва снимките, а  като недостатък мога да вметна, че пада качеството на снимките, тъй като Facebook ги преоразмерява автоматично за този формат постове. Тук е момента да спомена някои изисквания за карусел постовете:

  • Препоръчителен размер на изображенията: 1080 х 1080 пиксела (мин. 600х600 пиксела);
  • Съотношение: 1:1 (квадрат);
  • Текст: 90 символа;
  • Заглавие: 40 символа;
  • Описание: 20 символа.

Следващата стъпка, през която трябва да преминем, е промяната на URL-ите. В посочения пример 1, продуктите са извлечени от поставения линк, но при клик на всеки отделен продукт потребителят ще бъде отведен към страницата, към която води линкът, а не към страницата на визуализирания продукт. Тъй като шансовете ти за конверсии за по-големи, ако отведеш потребителя директно на страницата на продукта, е препоръчително да се промени линка, с този на продукта. Това става много лесно. Както се вижда на изображението по-долу, трябва да кликнеш на “Edit Destinational URL”, ще ти се отвори прозорче,  където вече трябва да поставиш продуктовия линк (не забравяй първо да го конвертираш в афилиейт линк)  и да потвърдиш промяната с “Confirm”. Тези стъпки се повтарят за всеки от визуализираните продукти в карусела.

carousel post3

 

Препоръчително е да промениш описанието на продуктите В този момент системата е извлякла само “PCStore.bg”, но при клик върху този текст, ще можеш да го промениш и да добавиш полезна информация за този продукт. Всеки продукт от carousel-a може да има собствено описание.

След като си направил всички настройки, можеш да го публикуваш! 🙂

Втори начин за създаване на карусел пост

Отвори страницата си и от опциите за публикуване, под полето за публикуване, избери “Share a Photo or a Video”. Ще се отвори прозорче, от което вече трябва да избереш формата “Create a Photo Carousel”. След като кликнеш на него, системата ще те покани да поставиш URL-a. След поставянето му вече ще се извлекат примерни продукти. Всички останали стъпки и възможности за промяна са същите.

carousel post5

carousel post6

 

Днес ти представихме още една интересна възможност за реклама във Facebook.  Създай първия си карусел пост и ни сподели резултата. В друга статия ще покажем как можеш да промотираш тези постове.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing