Как да използвате опцията “Tag Products” във Facebook за афилиейт маркетинг?

Публикувано на 7.03.2017 от Lili Siyanova

StockSnap_RALDM02X8S-768x471

Наскоро Facebook пусна опцията Tag Products, чрез която е възможно да се тагват продукти в пост. Тази опция е достъпна само за администратори на Фейсбук страници и не е налична за лични профили. Част от рекламодателите в платформата вече я използват и е интересно, че афилиатите също могат да я използват за афилиейт промотиране.

Днес ще ви покажем стъпка по стъпка как да използвате тази опция в своята афилиейт стратегия.

За да използвате тази възможност за промотиране, е необходимо първо рекламодателите да качат продуктите си във Фейсбук страницата. По-надолу може на намерите как точно се случва това, само в няколко стъпки!

1. В полето за публикуване на пост, кликнете върху “Tag a product”:

blog_post3

2. Изберете „Tag a product – Tag a new product in your post”.

3. Добавете продукта, както е показано в примера по-долу. Попълнете име на продукта, цена, описание и URL, след което запаметете. Уверете се, че в полето за URL сте поставили афилиейт линка, конвертиран през платформата.

blog_post

4. Коригирайте изображението с наличните филтри, опция за изрязване и добавяне на стикери.

blog_post1

5. Публикуване на поста

Чрез Tag Products можете да направите дори и колаж с повече продукти, които искате да промотирате. Препоръчайте цялостна нова визия или аксесоари за смартфон. Чрез използването на тази опция, можете да добавите афилиейт линк за всеки продукт, който ще води към уебсайта на рекламодателя. При поставяне на мишката върху изображението, ще видите името на продукта и неговата цена, а при клик върху него, ще бъдете отведени в уебсайта на рекламодателя.

Можете да промотирате този тип постове чрез Facebook Ads. Ние ви препоръчваме да тествате множество варианти, да анализирате резултатите и да определите кои продукти се представят по-добре.  Започнете с по-малък бюджет, от няколко евро, а когато натрупате повече опит го увеличете. За промотирането с Facebook, силно препоръчваме да прочетете статията на Dragos Bunea – един от най-активните афилиати в Profitshare Румъния.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да използвате опцията “Tag Products” във Facebook за афилиейт маркетинг?

Публикувано на 7.03.2017 от Lili Siyanova

StockSnap_RALDM02X8S-768x471

Наскоро Facebook пусна опцията Tag Products, чрез която е възможно да се тагват продукти в пост. Тази опция е достъпна само за администратори на Фейсбук страници и не е налична за лични профили. Част от рекламодателите в платформата вече я използват и е интересно, че афилиатите също могат да я използват за афилиейт промотиране.

Днес ще ви покажем стъпка по стъпка как да използвате тази опция в своята афилиейт стратегия.

За да използвате тази възможност за промотиране, е необходимо първо рекламодателите да качат продуктите си във Фейсбук страницата. По-надолу може на намерите как точно се случва това, само в няколко стъпки!

1. В полето за публикуване на пост, кликнете върху “Tag a product”:

blog_post3

2. Изберете „Tag a product – Tag a new product in your post”.

3. Добавете продукта, както е показано в примера по-долу. Попълнете име на продукта, цена, описание и URL, след което запаметете. Уверете се, че в полето за URL сте поставили афилиейт линка, конвертиран през платформата.

blog_post

4. Коригирайте изображението с наличните филтри, опция за изрязване и добавяне на стикери.

blog_post1

5. Публикуване на поста

Чрез Tag Products можете да направите дори и колаж с повече продукти, които искате да промотирате. Препоръчайте цялостна нова визия или аксесоари за смартфон. Чрез използването на тази опция, можете да добавите афилиейт линк за всеки продукт, който ще води към уебсайта на рекламодателя. При поставяне на мишката върху изображението, ще видите името на продукта и неговата цена, а при клик върху него, ще бъдете отведени в уебсайта на рекламодателя.

Можете да промотирате този тип постове чрез Facebook Ads. Ние ви препоръчваме да тествате множество варианти, да анализирате резултатите и да определите кои продукти се представят по-добре.  Започнете с по-малък бюджет, от няколко евро, а когато натрупате повече опит го увеличете. За промотирането с Facebook, силно препоръчваме да прочетете статията на Dragos Bunea – един от най-активните афилиати в Profitshare Румъния.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing