Как да увеличиш трафика към афилиейт сайта си чрез SEO?

Публикувано на 4.11.2016 от Lili Siyanova

Когато говорим за афилиейт маркетинг, темата за органичния трафик често идва на дневен ред. Това е процес, чрез който всеки афилиaт може да подобри видимостта на сайта си в органичните резултати и да увеличи възможностите си за повече конверсии. Разбира се, SEO оптимизацията не трябва да бъде единственото ти онлайн оръжие, но в дългосрочен план инвестицията си заслужава.

В тази статия искам да ти покажа как можеш сам да направиш първите стъпки към по-доброто класиране в търсачката и да печелиш повече, промотирайки рекламодателите на Profitshare.

В момента се питаш защо е толкова важно?!

Проучвания показват, че сайтовете на първите три позиции в търсачката обират към 60% от кликванията, както се вижда от  графиката.
trafic&serachresults

*Графика Chitika

В този момент не бива да се отказваш, не е мисия невъзможна да подобриш позициите си. Замисли се, по-добра позиция=повече конверсии. Все пак има много сайтове които са успели, защо това да не е и твоят афилиейт сайт? В тази статия ще поставим акцент на on-page оптимизацията, насочена към промените, които можеш да направиш в самия уебсайт.

Анализ на текущото състояние

На първо място преди да стартираш, трябва да определиш текущото състояние на сайта ти. Използвайки Google Search Console ще научиш много полезна информация за сайта си – открити грешки и препоръки за тяхното отстраняване, входящи и изходящи линкове, индексиране и много още. Определено, следвайки всички препоръки ще придвижиш сайта си напред.

Проучване за ключови думи

След като вече си избрал нишата, в която ще оперираш и какви продукти искаш да промотираш в сайта или блога си, то трябва да проучиш за ключови думи. Тук трябва да помислиш как потребителите биха търсили даден продукт. Така например, ако си решил да промотираш Fashion Days, използвайки Google Adwords Keyword Planner можеш да проучиш за подходящи ключови думи.  Ако въведеш “мода”  или “дамска мода онлайн” ще видиш резултати за търсенето на ключовите думи, както и нови предложения. Тук имай предвид, че е много по-ефективно да оптимизираш по ключова фраза включваща 3-4 думи, ще генерираш значително по-таргетиран трафик, тъй като отговаря в по-голяма степен на търсенето на потребителите. Когато създаваш съдържанието на сайта си или блога използвай избраните ключови думи, като спазвай правилото за наситеност от 4-5%, което означава 4-5 ключови думи на 100. Не прекалявай с тях, защото търсачката може да го приеме за опит за манипулиране на търсенето. Използвай синоними, тъй като те също се познават от ботовете.

Ако пишеш статия се стреми да създаваш уникално съдържание с над 1500 думи в рамките на една статия. Обикновено по-дългите стаии подпомагат оптимизацията. Колкото по-дълга е, толкова повече ботовете ще разберат за какво става на въпрос в нея. Оптимизирай всяка страница от сайта си за различни ключови думи, в противен случай ще настъпи канибализъм и ще се „изядат“ една друга. Актуализирай редовно съдържанието си, Google обича това.

Дойде време да сe поровим и в кодовете на сайта, но в това няма нищо космическо и страшно. Лесно е!

Елементите, на които ще обърнем внимание сега са: title и meta description:

Title  – заглавието на всяка страница на сайта ти. Както заглавието на статиите, които пишеш задават темата, така и заглавията на всяка страница показват на търсачката какво съдържание може да открие в нея. Задай различен тайтъл за всяка страница, постави ключова дума в него, като е препоръчително да е в неговото начало. Можеш да поставиш и бранд, но е добре да е в края, както е на примера с Fashion Days.

title&metadescription

Meta description – това е кратко описание на сайта ти, което Google, в повечето случаи, показва в резултатите. Гледай на него като кратко рекламно описание, тъй като много често то е решаващо за потребителя да вземе решение да кликне и да посети сайта ти. Направи го атрактивно, описателно и включи ключови думи в него. От Google обявиха, че те няма да повлияят на твоето класиране, но при всички положения ще генерират трафик.  Създай си отново различно описание за всяка страница, като е препоръчително да не е по-дълго от 160 символа, тъй като търсачката ще го отреже.

Seo оптимизацията е процес, чрез който можеш да увеличиш постъпленията си от афилиейт маркетинг в дългосрочен план. Бъди последователен и не се опитвай да излъжеш търсачката. А, избра ли си вече кои рекламодатели да промотираш? Повече информация за активните афилиейт програми в Profitshare, може да намериш тук.

И спирам дотук 🙂  скоро ще се върна отново с нови съвети и тактики за пo-доброто класиране на твоя афилиейт сайт.

Следва продължение…

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Как да увеличиш трафика към афилиейт сайта си чрез SEO?

Публикувано на 4.11.2016 от Lili Siyanova

Когато говорим за афилиейт маркетинг, темата за органичния трафик често идва на дневен ред. Това е процес, чрез който всеки афилиaт може да подобри видимостта на сайта си в органичните резултати и да увеличи възможностите си за повече конверсии. Разбира се, SEO оптимизацията не трябва да бъде единственото ти онлайн оръжие, но в дългосрочен план инвестицията си заслужава.

В тази статия искам да ти покажа как можеш сам да направиш първите стъпки към по-доброто класиране в търсачката и да печелиш повече, промотирайки рекламодателите на Profitshare.

В момента се питаш защо е толкова важно?!

Проучвания показват, че сайтовете на първите три позиции в търсачката обират към 60% от кликванията, както се вижда от  графиката.
trafic&serachresults

*Графика Chitika

В този момент не бива да се отказваш, не е мисия невъзможна да подобриш позициите си. Замисли се, по-добра позиция=повече конверсии. Все пак има много сайтове които са успели, защо това да не е и твоят афилиейт сайт? В тази статия ще поставим акцент на on-page оптимизацията, насочена към промените, които можеш да направиш в самия уебсайт.

Анализ на текущото състояние

На първо място преди да стартираш, трябва да определиш текущото състояние на сайта ти. Използвайки Google Search Console ще научиш много полезна информация за сайта си – открити грешки и препоръки за тяхното отстраняване, входящи и изходящи линкове, индексиране и много още. Определено, следвайки всички препоръки ще придвижиш сайта си напред.

Проучване за ключови думи

След като вече си избрал нишата, в която ще оперираш и какви продукти искаш да промотираш в сайта или блога си, то трябва да проучиш за ключови думи. Тук трябва да помислиш как потребителите биха търсили даден продукт. Така например, ако си решил да промотираш Fashion Days, използвайки Google Adwords Keyword Planner можеш да проучиш за подходящи ключови думи.  Ако въведеш “мода”  или “дамска мода онлайн” ще видиш резултати за търсенето на ключовите думи, както и нови предложения. Тук имай предвид, че е много по-ефективно да оптимизираш по ключова фраза включваща 3-4 думи, ще генерираш значително по-таргетиран трафик, тъй като отговаря в по-голяма степен на търсенето на потребителите. Когато създаваш съдържанието на сайта си или блога използвай избраните ключови думи, като спазвай правилото за наситеност от 4-5%, което означава 4-5 ключови думи на 100. Не прекалявай с тях, защото търсачката може да го приеме за опит за манипулиране на търсенето. Използвай синоними, тъй като те също се познават от ботовете.

Ако пишеш статия се стреми да създаваш уникално съдържание с над 1500 думи в рамките на една статия. Обикновено по-дългите стаии подпомагат оптимизацията. Колкото по-дълга е, толкова повече ботовете ще разберат за какво става на въпрос в нея. Оптимизирай всяка страница от сайта си за различни ключови думи, в противен случай ще настъпи канибализъм и ще се „изядат“ една друга. Актуализирай редовно съдържанието си, Google обича това.

Дойде време да сe поровим и в кодовете на сайта, но в това няма нищо космическо и страшно. Лесно е!

Елементите, на които ще обърнем внимание сега са: title и meta description:

Title  – заглавието на всяка страница на сайта ти. Както заглавието на статиите, които пишеш задават темата, така и заглавията на всяка страница показват на търсачката какво съдържание може да открие в нея. Задай различен тайтъл за всяка страница, постави ключова дума в него, като е препоръчително да е в неговото начало. Можеш да поставиш и бранд, но е добре да е в края, както е на примера с Fashion Days.

title&metadescription

Meta description – това е кратко описание на сайта ти, което Google, в повечето случаи, показва в резултатите. Гледай на него като кратко рекламно описание, тъй като много често то е решаващо за потребителя да вземе решение да кликне и да посети сайта ти. Направи го атрактивно, описателно и включи ключови думи в него. От Google обявиха, че те няма да повлияят на твоето класиране, но при всички положения ще генерират трафик.  Създай си отново различно описание за всяка страница, като е препоръчително да не е по-дълго от 160 символа, тъй като търсачката ще го отреже.

Seo оптимизацията е процес, чрез който можеш да увеличиш постъпленията си от афилиейт маркетинг в дългосрочен план. Бъди последователен и не се опитвай да излъжеш търсачката. А, избра ли си вече кои рекламодатели да промотираш? Повече информация за активните афилиейт програми в Profitshare, може да намериш тук.

И спирам дотук 🙂  скоро ще се върна отново с нови съвети и тактики за пo-доброто класиране на твоя афилиейт сайт.

Следва продължение…

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing