Обновяване: Нови индикатори в каталога с рекламодатели

Публикувано на 12.05.2015 от Profitshare

banner blog bg

 

Афилиейт профилът постоянно се подобрява с нови елементи ориентирани към ефективност. Добавихме ъпдейт в каталога с рекламодатели, който ще помогне на афилиатите да разпознаят ефективността на рекламодателите в мрежата и да решат по-лесно кого да промотират.

Ъпдейтът се състои в добавянето следните индикатори под името на рекламодателя:

процент-одобряване-Profitshare

Средна процентна стойност на одобрените комисионни – Този индикатор пресмята процентът на одобрените комисионни през последните 90 дни. Няма да се взимат предвид изчакващите комисионни понеже рекламодателят не е взел решение за тях. Например: от общо 9000 лева регистрирани комисионни разделени в 1000 лева изчакващи комисионни, 7000 лева одобрени комисионни  и 1000 лева анулирани такива, средният процентна стойност на одобрените комисионни ще бъде 88%;

zile-aprobare1

Среден срок за одобряване на комисионните – показва средния брой дни, през които рекламодателите одобряват комисионните.  По същия начин, както и в случая на средната процентна стойност на одобрените комисионни, се взимат предвид само обработените комисионни през последните 90 дни. Когато този индикатор показва „0“, това означава, че обработката ще се извърши в същия ден, в който е регистрирана комисионната.

Всеки от тези индикатори променя своя цвят според ефективността, която представя. Гамата варира от зелено, което ознчава, че ефективността е добра, до червено, означващо проблем. Когато броят на комисионните е прекалено малък, средният срок за одобряване на комисионните не може да бъде изчислен.

iconita-telefon1Скриване на телефонния номер – Наличието на тази икона показва, че съответният рекламодател е взел нужните мерки за скриването на телефонния номер, за да избегне телефонните поръчки на потребителите, които са били пренасочени от афилиатите.

Наличен е и нов вариант за подреждане на списъка от рекламодатели във вашите профили – според среден срок за одобряване на комисионните.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

2 коментари в “Обновяване: Нови индикатори в каталога с рекламодатели”

  1. […] в Profitshare индикатори, чрез които може да се измерват резултатите на рекламодателите, както и информация, чрез която да си създадете […]

  2. супер

Оставете отговор

Обновяване: Нови индикатори в каталога с рекламодатели

Публикувано на 12.05.2015 от Profitshare

banner blog bg

 

Афилиейт профилът постоянно се подобрява с нови елементи ориентирани към ефективност. Добавихме ъпдейт в каталога с рекламодатели, който ще помогне на афилиатите да разпознаят ефективността на рекламодателите в мрежата и да решат по-лесно кого да промотират.

Ъпдейтът се състои в добавянето следните индикатори под името на рекламодателя:

процент-одобряване-Profitshare

Средна процентна стойност на одобрените комисионни – Този индикатор пресмята процентът на одобрените комисионни през последните 90 дни. Няма да се взимат предвид изчакващите комисионни понеже рекламодателят не е взел решение за тях. Например: от общо 9000 лева регистрирани комисионни разделени в 1000 лева изчакващи комисионни, 7000 лева одобрени комисионни  и 1000 лева анулирани такива, средният процентна стойност на одобрените комисионни ще бъде 88%;

zile-aprobare1

Среден срок за одобряване на комисионните – показва средния брой дни, през които рекламодателите одобряват комисионните.  По същия начин, както и в случая на средната процентна стойност на одобрените комисионни, се взимат предвид само обработените комисионни през последните 90 дни. Когато този индикатор показва „0“, това означава, че обработката ще се извърши в същия ден, в който е регистрирана комисионната.

Всеки от тези индикатори променя своя цвят според ефективността, която представя. Гамата варира от зелено, което ознчава, че ефективността е добра, до червено, означващо проблем. Когато броят на комисионните е прекалено малък, средният срок за одобряване на комисионните не може да бъде изчислен.

iconita-telefon1Скриване на телефонния номер – Наличието на тази икона показва, че съответният рекламодател е взел нужните мерки за скриването на телефонния номер, за да избегне телефонните поръчки на потребителите, които са били пренасочени от афилиатите.

Наличен е и нов вариант за подреждане на списъка от рекламодатели във вашите профили – според среден срок за одобряване на комисионните.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

2 коментари в “Обновяване: Нови индикатори в каталога с рекламодатели”

  1. […] в Profitshare индикатори, чрез които може да се измерват резултатите на рекламодателите, както и информация, чрез която да си създадете […]

  2. супер

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing