Печели повече използвайки Facebook Ads Manager

Публикувано на 6.05.2015 от Profitshare

facebook-ads-manager

Ако се интересуваш от афилиейт маркетинг и използваш платформата Profitshare вероятно си се замислял за нови начини как да постнеш повече конверсии. Днес искаме да ти разкажем за платената реклама през Facebook. Ще научиш как да използваш най-популярната социална мрежа, за да печелиш комисионни чрез афилиейт маркетинг.

Как се промотира?

Във Facebook Ads Manager можеш да промотираш продукт, категория с продукти, както и  определени филтрирани продукти от дадена категория в онлайн магазин според ключова дума. Важно е промотираните продукти да отговарят на аудиторията на твоята стараница. Също можеш да промотираш статия от твоя блог/уебсайт, в която си поставил текстови линкове.

Как да формулирам съобщението?

За да има една реклама потенциал за успех тя трябва да отговаря на определени критерии. Важно е съобщението да бъде релевантно към съответната аудитория, както и да представя продукти или услуги, които отговарят на интерсите на потребителите. В съобщението трябва да се съдържа определено преимущество за потребителя, от което той може да се възползва ако посети съответния линк. В афилиейт маркетинга най-често говорим за промоции или ограничени оферти от гледна точка на срок или складови наличности. Елементът Call-to-action означава покана, нещо, което да подтикне потребителя към определено действие. В афилиейт маркетинга ни интересува кликът, както и извършването на поръчка. (примери: „Кликни тук“, „Купи сега“, „Не изпускай тази възможност“. и т.н.). Придружаващото съобщението изображение също е много важно. То трябва да отговаря както на определените от Facebook размери (1.200 x 628 пиксела), но също така и на условието процентът на текста да не представлява повече от 20% от цялото изображение. Facebook предоставя приложение, чрез което можеш да замериш процента на текст от изображението. Не забравяй, че изображението трябва да привлича вниманието на потребителите.

Как да таргетирам аудиториите?

Чрез Facebook  можеш да таргетираш аудиторията, която да вижда рекламата ти. Можеш да избереш местоположение, възраст, пол, или дори интересите на потребителите. Според избраните критерии ще можеш да видиш приблизителна прогноза за броя хора, които ще видят рекламата. Ако таргетираш прекалено широка аудитория, съществува риск да достигнеш до потребители, които не се интересуват от промотираните от теб продукти или услуги (например: грим за мъжката част или ‘ultra-performance’ устройства за женската част от аудиторията). Идеалният вариант е рекламата да се показва пред потребители, които ще конвертират (ще закупят съответните продукти) дори и техния брой да е малък. Facebook ще показва по няколко пъти една и съща реклама пред съответните потребители.

 

таргетиране на аудитория

Таргетиране на аудиторията за рекламите във Facebook

 

Видове реклами

Facebook ти позволява да избереш в коя част на сайта да се показва рекламата ти – news feed, в страничната лента или в мобилни устройства. Ние препоръчваме да избереш варианта news feed понеже дава най-добри резултати, въпреки че ако желаеш можеш да избереш всички възможности.

 

продуктово  позициониране в кампании Facebook

Примери за поставяне на реклами във Facebook


Колкото време да протираме?

Нашите специализирани колеги в областта на кампаниите във Facebook препоръчват да започнеш с по-кратки периоди (2-3 дни) и да анализираш броя на кликовете. Можеш да удължиш срока на кампанията по всяко време ако смяташ, че резултатите са добри. Ако избереш прекалено дълъг срок още от самото начало, рискуваш рекламата да стане неинтересна за потребителите и показванията няма да носят конверсии.

Каква е разликата между платената реклама чрез Facebook Ads и Google AdWords?

За разлика от Adwords Display, Facebook не позволява намаляване на честотата на показване на рекламата. В замяна на това социалната мрежа предоставя на потребителите опцията Daily unique reach. Изключванията във Facebook отново са лимитирани в сравнение с изключванията, които могат да се правят в AdWords и могат да се правят единствено на ниво връзка със страница и аудитории. Както във Facebook така и в Google AdWords е възможно  CPC (cost per click) наддаването. Facebook се отличава от AdWords с по-добрите си резултати за категории свързани с личен живот и свободно време (мода, пътувания, диета, и т.н.).

Facebook Ads за мобилни устройства

Ако желаеш да промотираш на мобилни устройства трябва да знаеш, че е много важно промотираните сайтове/блогове да бъдат responsive (т.е. да се показват съразмерно върху екрана на мобилното устройство). Таргетирането се прави по същия начин както при рекламите за десктоп като единствената разлика е, че мобилните реклами могат да се показват само в мобилния news feed. Рекламите се показват както в мобилното приложение на Facebook, така и в партньорските им приложения като по този начин се увеличава броя на потребителите, които можеш да достигнеш с рекламата си.

Кого да промитрам?

В Profitshare всеки рекламодател определя свой собствен правилник под формата на общи условия. В него той публикува методите, чрез които можеш да го промотираш. Афилиатът трябва да прочете общите условия на съответния рекламодател преди да извърши дадена кампания във Facebook Ads. Ако рекламодателят не позволява публикуването на текстови линкове във Facebook, това не означава, че няма други възможности за промотиране. Можеш безпроблемно да промотираш статиите в своя блог/уебсайт, в които си добавил текстовите линкове или можеш да избереш други средства за промотиране чрез Profitshare.

Facebook Ads e идеално решение за промотиране за афилиатите, които не притежават блог или уебсайт. И не забравяй, че светът се променя и еволюира. Същото се случва и с Facebook Ads Manager. Следи информацията, която мрежата споделя, за да се възползваш от възможностите, които ти предоставя.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Печели повече използвайки Facebook Ads Manager

Публикувано на 6.05.2015 от Profitshare

facebook-ads-manager

Ако се интересуваш от афилиейт маркетинг и използваш платформата Profitshare вероятно си се замислял за нови начини как да постнеш повече конверсии. Днес искаме да ти разкажем за платената реклама през Facebook. Ще научиш как да използваш най-популярната социална мрежа, за да печелиш комисионни чрез афилиейт маркетинг.

Как се промотира?

Във Facebook Ads Manager можеш да промотираш продукт, категория с продукти, както и  определени филтрирани продукти от дадена категория в онлайн магазин според ключова дума. Важно е промотираните продукти да отговарят на аудиторията на твоята стараница. Също можеш да промотираш статия от твоя блог/уебсайт, в която си поставил текстови линкове.

Как да формулирам съобщението?

За да има една реклама потенциал за успех тя трябва да отговаря на определени критерии. Важно е съобщението да бъде релевантно към съответната аудитория, както и да представя продукти или услуги, които отговарят на интерсите на потребителите. В съобщението трябва да се съдържа определено преимущество за потребителя, от което той може да се възползва ако посети съответния линк. В афилиейт маркетинга най-често говорим за промоции или ограничени оферти от гледна точка на срок или складови наличности. Елементът Call-to-action означава покана, нещо, което да подтикне потребителя към определено действие. В афилиейт маркетинга ни интересува кликът, както и извършването на поръчка. (примери: „Кликни тук“, „Купи сега“, „Не изпускай тази възможност“. и т.н.). Придружаващото съобщението изображение също е много важно. То трябва да отговаря както на определените от Facebook размери (1.200 x 628 пиксела), но също така и на условието процентът на текста да не представлява повече от 20% от цялото изображение. Facebook предоставя приложение, чрез което можеш да замериш процента на текст от изображението. Не забравяй, че изображението трябва да привлича вниманието на потребителите.

Как да таргетирам аудиториите?

Чрез Facebook  можеш да таргетираш аудиторията, която да вижда рекламата ти. Можеш да избереш местоположение, възраст, пол, или дори интересите на потребителите. Според избраните критерии ще можеш да видиш приблизителна прогноза за броя хора, които ще видят рекламата. Ако таргетираш прекалено широка аудитория, съществува риск да достигнеш до потребители, които не се интересуват от промотираните от теб продукти или услуги (например: грим за мъжката част или ‘ultra-performance’ устройства за женската част от аудиторията). Идеалният вариант е рекламата да се показва пред потребители, които ще конвертират (ще закупят съответните продукти) дори и техния брой да е малък. Facebook ще показва по няколко пъти една и съща реклама пред съответните потребители.

 

таргетиране на аудитория

Таргетиране на аудиторията за рекламите във Facebook

 

Видове реклами

Facebook ти позволява да избереш в коя част на сайта да се показва рекламата ти – news feed, в страничната лента или в мобилни устройства. Ние препоръчваме да избереш варианта news feed понеже дава най-добри резултати, въпреки че ако желаеш можеш да избереш всички възможности.

 

продуктово  позициониране в кампании Facebook

Примери за поставяне на реклами във Facebook


Колкото време да протираме?

Нашите специализирани колеги в областта на кампаниите във Facebook препоръчват да започнеш с по-кратки периоди (2-3 дни) и да анализираш броя на кликовете. Можеш да удължиш срока на кампанията по всяко време ако смяташ, че резултатите са добри. Ако избереш прекалено дълъг срок още от самото начало, рискуваш рекламата да стане неинтересна за потребителите и показванията няма да носят конверсии.

Каква е разликата между платената реклама чрез Facebook Ads и Google AdWords?

За разлика от Adwords Display, Facebook не позволява намаляване на честотата на показване на рекламата. В замяна на това социалната мрежа предоставя на потребителите опцията Daily unique reach. Изключванията във Facebook отново са лимитирани в сравнение с изключванията, които могат да се правят в AdWords и могат да се правят единствено на ниво връзка със страница и аудитории. Както във Facebook така и в Google AdWords е възможно  CPC (cost per click) наддаването. Facebook се отличава от AdWords с по-добрите си резултати за категории свързани с личен живот и свободно време (мода, пътувания, диета, и т.н.).

Facebook Ads за мобилни устройства

Ако желаеш да промотираш на мобилни устройства трябва да знаеш, че е много важно промотираните сайтове/блогове да бъдат responsive (т.е. да се показват съразмерно върху екрана на мобилното устройство). Таргетирането се прави по същия начин както при рекламите за десктоп като единствената разлика е, че мобилните реклами могат да се показват само в мобилния news feed. Рекламите се показват както в мобилното приложение на Facebook, така и в партньорските им приложения като по този начин се увеличава броя на потребителите, които можеш да достигнеш с рекламата си.

Кого да промитрам?

В Profitshare всеки рекламодател определя свой собствен правилник под формата на общи условия. В него той публикува методите, чрез които можеш да го промотираш. Афилиатът трябва да прочете общите условия на съответния рекламодател преди да извърши дадена кампания във Facebook Ads. Ако рекламодателят не позволява публикуването на текстови линкове във Facebook, това не означава, че няма други възможности за промотиране. Можеш безпроблемно да промотираш статиите в своя блог/уебсайт, в които си добавил текстовите линкове или можеш да избереш други средства за промотиране чрез Profitshare.

Facebook Ads e идеално решение за промотиране за афилиатите, които не притежават блог или уебсайт. И не забравяй, че светът се променя и еволюира. Същото се случва и с Facebook Ads Manager. Следи информацията, която мрежата споделя, за да се възползваш от възможностите, които ти предоставя.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing