Седмичник по онлайн маркетинг #6

Публикувано на 4.08.2015 от Desislava

6

В онлайн маркетинга качественото съдържание, целевата страница която конвертира и отговорите в правилния момент са ключовите аспекти за успешния бизнес. Ако искате да генерирате възможно най-много продажби, трябва да вземете под внимание тези елементи.

[Инфографика] От А до Я за добре направената страница 

Ролята на целевата страница е да мотивира възможно повече интернет потребителите да я посетят  и да генерират лийдове. Хората се чувстват привлечени, когато съобщението е персонално, когато са поканени да предприемат някакво действие за да научат повече за дадения продукт или компанията ви (като например: “Кликни тук”). Какъвто и да е начинът, успешната целева страница трябва да има просто, привличащо вниманието заглавие и кратък текст, който да е по-скоро покана за действие (Call to action). В тази страница можете да намерите информация за какво трябва да съдържа една целева страница от А до Я, за да носи желаните резултати.

Качествено съдържание с ограничен бюджет

В онлайн маркетинга, качественото съдържание е едно от най-важните парченца в пъзела. Но как да печелите добре без да харчите колосални суми пари? Тази статия ви дава възможността да надникнете в начините да качествено съдържание и да промотирате без да изпадате в неплатежоспособност. Както твърди Neil Patel (http://www.searchenginejournal.com/), “Маркетингът не трябва да струва скъпо, трябва да отнема единствено креативност”

Какво трябва да знаете за онлайн ревютата за вашия бизнес

Много често някои от вас може да си мислят, че имат пълен контрол върху бизнеса си, но ако не можете да се справяте с онлайн ревютата и мненията, които хората изразяват за вас във виртуалното пространство, това може да има негативно влияние върху имиджа и репутацията ви. Имате възможността да научите повече за ефекта, който това може да причини на бизнеса ви, както и да получите няколко безценни съвета свързани с това как би трябвало да отговаряте в случай на негативни коментари и ревюта.

5 ключови елемента, за да конвертирате чрез Facebook Ads и целева страница

Отдадени сте на промотирането чрез Facebook Ads и бихте искали да конвертирате целевата си страница? Chelsea Hejny (sociallystacked.com) ни разкрива в статията си  пет ключови елемента свързани със съдържанието и дизайна, които ще ви помогнат да оптимизирате процента на конверсиите си на тези страници, които желаете да промотирате чрез Facebook Ads. Много е важно да се придържате към целта си, за да не обърквате посетителите си, в резултат на което може да ги изгубите.

Визуално съдържание- необходимият ресурс за маркетoлога 

Изображенията винаги са добро решение и конструктивни за всякакви теми. Ако искате да постигнете високи резултати, визуалното съдържание е задължителен компонент от цялостното съдържание и не бива да бъде пропускано. Тази статия ще ви помогне със съвети и инструменти да създадете перфектните илюстрации, които да доведат трафик и повече ангажираност от страна на посетителите ви.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #6

Публикувано на 4.08.2015 от Desislava

6

В онлайн маркетинга качественото съдържание, целевата страница която конвертира и отговорите в правилния момент са ключовите аспекти за успешния бизнес. Ако искате да генерирате възможно най-много продажби, трябва да вземете под внимание тези елементи.

[Инфографика] От А до Я за добре направената страница 

Ролята на целевата страница е да мотивира възможно повече интернет потребителите да я посетят  и да генерират лийдове. Хората се чувстват привлечени, когато съобщението е персонално, когато са поканени да предприемат някакво действие за да научат повече за дадения продукт или компанията ви (като например: “Кликни тук”). Какъвто и да е начинът, успешната целева страница трябва да има просто, привличащо вниманието заглавие и кратък текст, който да е по-скоро покана за действие (Call to action). В тази страница можете да намерите информация за какво трябва да съдържа една целева страница от А до Я, за да носи желаните резултати.

Качествено съдържание с ограничен бюджет

В онлайн маркетинга, качественото съдържание е едно от най-важните парченца в пъзела. Но как да печелите добре без да харчите колосални суми пари? Тази статия ви дава възможността да надникнете в начините да качествено съдържание и да промотирате без да изпадате в неплатежоспособност. Както твърди Neil Patel (http://www.searchenginejournal.com/), “Маркетингът не трябва да струва скъпо, трябва да отнема единствено креативност”

Какво трябва да знаете за онлайн ревютата за вашия бизнес

Много често някои от вас може да си мислят, че имат пълен контрол върху бизнеса си, но ако не можете да се справяте с онлайн ревютата и мненията, които хората изразяват за вас във виртуалното пространство, това може да има негативно влияние върху имиджа и репутацията ви. Имате възможността да научите повече за ефекта, който това може да причини на бизнеса ви, както и да получите няколко безценни съвета свързани с това как би трябвало да отговаряте в случай на негативни коментари и ревюта.

5 ключови елемента, за да конвертирате чрез Facebook Ads и целева страница

Отдадени сте на промотирането чрез Facebook Ads и бихте искали да конвертирате целевата си страница? Chelsea Hejny (sociallystacked.com) ни разкрива в статията си  пет ключови елемента свързани със съдържанието и дизайна, които ще ви помогнат да оптимизирате процента на конверсиите си на тези страници, които желаете да промотирате чрез Facebook Ads. Много е важно да се придържате към целта си, за да не обърквате посетителите си, в резултат на което може да ги изгубите.

Визуално съдържание- необходимият ресурс за маркетoлога 

Изображенията винаги са добро решение и конструктивни за всякакви теми. Ако искате да постигнете високи резултати, визуалното съдържание е задължителен компонент от цялостното съдържание и не бива да бъде пропускано. Тази статия ще ви помогне със съвети и инструменти да създадете перфектните илюстрации, които да доведат трафик и повече ангажираност от страна на посетителите ви.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing