Black Friday 2016 – повече от 15 000 поръчки от афилиейт промотиране!

Публикувано на 28.11.2016 от Lili Siyanova

img-blogBBF-bg

В петък  25.11.2016г., проведохме втория Black Friday за Profitshare България. След няколко дни анализи на резултатите, днес искаме да Ви споделим, какво успяхме да постигнем заедно с вас, уважаеми афилиати и рекламодатели, част от платформата Profitshare.

Денят беше необикновен! Денят за който всички се готвиха с месеци наред мина мигновено, но резултатите от него ще оставят следи за дълъг период от време. Данните, които ще видите по-долу, показват, че усилията са си заслужавали, тъй като тази година многократно надминахме миналогодишното си представяне, за което сме изключително благодарни за прекрасното сътрудничество за организацията и провеждане на събитието на всички рекламодатели и афилиати!

#Резултати от Black Friday 2016

На Black Friday 2016 бяха регистрирани продажби на стойност 2.379.900 лева, без ДДС,  сравнено с изминалата година бележим ръст с впечатляващите 497%. Афилиатите на Profitshare, успяха да регистрират 15 197 продажби и да генерират трафик в размер на 534 385 клика към сайтовете на рекламодателите, включили се в събитието.

Тази година, в най-голямото шопинг събитие, взеха участие 24 от рекламодателите в платформата. Всички те предложиха атрактивни оферти с намаления, достигащи до 90%, при някои от тях! Сред топ промотираните рекламодатели, бяха eMAG.bg, FashionDays.bg, Fashionup.bg, Mebelino.bg, Katonovi.com, Baby.bg, Timer.bg, Onlineboutique.bg, pic.bg и parfimo.bg. Някои от тях съвсем скоро се присъединиха в платформата и постигнаха забележителни резултати, които пожелаваме да се запазят и подобряват за в бъдеще!

По време на събитието 108 от участващите афилаити, успяха да регистрират комисионна, което е с 140% повече в сравнение с 2015 година. Златният час беше в 07:00 часа на 25.11. Тогава бяха регистрирани 2216 конверсии. По време на събитието, най-промотираните категории бяха: електроуреди, IT продукти, мода, бебета и деца, обзавеждане и принадлежности за дома.

Най-голямата комисионна бе регистрирана при продажба на лаптоп Asus от Kozelat.com, и е в размер на 78.62 лева,  а втората най-голяма комисионна е в размер на 70 лева, и е от покупката на телевизор и допълнителна гаранция за него от eMAG.

Афилатите промотираха главно в сайтовете, които управляват  и в социалната мрежа Facebook, като най-използваният промоционален инструмент бяха афилиейт линковете, следвани от банер кампаниите и уиджетите.

infographic 2016 BF BG (2)
#Profitshare
България

Profitshare е платформа, разработена от дигитална агенция Conversion, която е на 4-то място сред дигиталните агенции е България. Стартирахме през началото на 2015 година и към този момент платформата е генерирала продажби за над 15 210 000 лева. За една година успяхме да увеличим рекламодателите си с 2 пъти, и към днешна дата в платформата има над 33 активни рекламодатели и над 6500 афилаити. Благодарение на общото ни сътрудничество и общи цели, ние продължаване да растем и да оптимизираме платформата с оглед постигането на още по-добри резултати!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “Black Friday 2016 – повече от 15 000 поръчки от афилиейт промотиране!”

  1. Здравейте,

    Поздрави на всички колеги за успешните продажби по време на черния петък.

    =>> Една препоръка към Профитшер за наистина успешен бизнес:

    Награждавайте вашите афилиети които са в топ 10 или топ 20.

    За западните афилиейт мрежи това е абсолютно нормално: телевизори, телефони, дронове, игрални конзоли, парични награди и т.н.

    (И не че на вашите професионални афилиети са им необходими тези неща – те обикновено ги подаряват после на близките си).

    От вас едно “Благодаря” нямаше.

    Приемете това като препоръка (а не като критика).

    Просто това е една добра и отработена практика в професионалните среди.

    Благодаря,

    Иво Игнатов

Оставете отговор

Black Friday 2016 – повече от 15 000 поръчки от афилиейт промотиране!

Публикувано на 28.11.2016 от Lili Siyanova

img-blogBBF-bg

В петък  25.11.2016г., проведохме втория Black Friday за Profitshare България. След няколко дни анализи на резултатите, днес искаме да Ви споделим, какво успяхме да постигнем заедно с вас, уважаеми афилиати и рекламодатели, част от платформата Profitshare.

Денят беше необикновен! Денят за който всички се готвиха с месеци наред мина мигновено, но резултатите от него ще оставят следи за дълъг период от време. Данните, които ще видите по-долу, показват, че усилията са си заслужавали, тъй като тази година многократно надминахме миналогодишното си представяне, за което сме изключително благодарни за прекрасното сътрудничество за организацията и провеждане на събитието на всички рекламодатели и афилиати!

#Резултати от Black Friday 2016

На Black Friday 2016 бяха регистрирани продажби на стойност 2.379.900 лева, без ДДС,  сравнено с изминалата година бележим ръст с впечатляващите 497%. Афилиатите на Profitshare, успяха да регистрират 15 197 продажби и да генерират трафик в размер на 534 385 клика към сайтовете на рекламодателите, включили се в събитието.

Тази година, в най-голямото шопинг събитие, взеха участие 24 от рекламодателите в платформата. Всички те предложиха атрактивни оферти с намаления, достигащи до 90%, при някои от тях! Сред топ промотираните рекламодатели, бяха eMAG.bg, FashionDays.bg, Fashionup.bg, Mebelino.bg, Katonovi.com, Baby.bg, Timer.bg, Onlineboutique.bg, pic.bg и parfimo.bg. Някои от тях съвсем скоро се присъединиха в платформата и постигнаха забележителни резултати, които пожелаваме да се запазят и подобряват за в бъдеще!

По време на събитието 108 от участващите афилаити, успяха да регистрират комисионна, което е с 140% повече в сравнение с 2015 година. Златният час беше в 07:00 часа на 25.11. Тогава бяха регистрирани 2216 конверсии. По време на събитието, най-промотираните категории бяха: електроуреди, IT продукти, мода, бебета и деца, обзавеждане и принадлежности за дома.

Най-голямата комисионна бе регистрирана при продажба на лаптоп Asus от Kozelat.com, и е в размер на 78.62 лева,  а втората най-голяма комисионна е в размер на 70 лева, и е от покупката на телевизор и допълнителна гаранция за него от eMAG.

Афилатите промотираха главно в сайтовете, които управляват  и в социалната мрежа Facebook, като най-използваният промоционален инструмент бяха афилиейт линковете, следвани от банер кампаниите и уиджетите.

infographic 2016 BF BG (2)
#Profitshare
България

Profitshare е платформа, разработена от дигитална агенция Conversion, която е на 4-то място сред дигиталните агенции е България. Стартирахме през началото на 2015 година и към този момент платформата е генерирала продажби за над 15 210 000 лева. За една година успяхме да увеличим рекламодателите си с 2 пъти, и към днешна дата в платформата има над 33 активни рекламодатели и над 6500 афилаити. Благодарение на общото ни сътрудничество и общи цели, ние продължаване да растем и да оптимизираме платформата с оглед постигането на още по-добри резултати!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “Black Friday 2016 – повече от 15 000 поръчки от афилиейт промотиране!”

  1. Здравейте,

    Поздрави на всички колеги за успешните продажби по време на черния петък.

    =>> Една препоръка към Профитшер за наистина успешен бизнес:

    Награждавайте вашите афилиети които са в топ 10 или топ 20.

    За западните афилиейт мрежи това е абсолютно нормално: телевизори, телефони, дронове, игрални конзоли, парични награди и т.н.

    (И не че на вашите професионални афилиети са им необходими тези неща – те обикновено ги подаряват после на близките си).

    От вас едно “Благодаря” нямаше.

    Приемете това като препоръка (а не като критика).

    Просто това е една добра и отработена практика в професионалните среди.

    Благодаря,

    Иво Игнатов

Оставете отговор

търся: