На прага сме на най-голямото шопинг събитие на годината – Black Friday 2016! Денят, за който рекламодатели и афилиати се готвят с месеци наред. Денят, в който продажбите се увеличават с пъти и разбира се, спечелените комисионни.
През изминалата година в Black Friday 2015, се включиха 11 от рекламодателите в платформата, а афилаитите успяха да генерират 2700 продажби на обща стойност от над 400 000 лева, регистрираха комисионни за над 5000 лв. и увенчаха с успех първия Black Friday в Profitshare България. Тази година прогнозираме, че резултатите ще бъдат още по-добри!
Днес искаме да ви представим пълния списък от рекламодатели, които ще се включат в Black Friday 2016. Всички са подготвили за потребителите си атрактивни оферти и зашеметяващи отстъпки, достигащи при някой от тях до 90%. За голяма част от тях, вече може да намерите активни банери в каталога с кампании.
Рекламодател
Срок за провеждане на Black Friday
Комисионни за афилиатите

25 ноември
комисионна: 5 %

25 ноември
комисионна: 5%

25-28 ноември
комисионна: 5%

16-30 ноември
комисионна: 20%

21-28 ноември
комисионна: 6 %

25 ноември
комисионна: 3%

25 ноември
комисионна: 10%

18-27 ноември
комисионна: 5%

25 ноември
комисионна: 12%

25-26 ноември
комисионна: 10%

25 – 27 ноември
комисионна 10%

25 ноември
комисионна: 10%

25-27 ноември
комисионна: 16%

25-27 ноември
комисионна: 12%

25 ноември
комисионна: 10%

25 ноември
комисионна: 15%

25 ноември
комисионна: 5%

25 ноември
комисионна: 5%

25 ноември
комисионна: 3% – 12%

25-27 ноември
комисионна: 5%

25 ноември
комисионна: 5%

25-27 ноември
комисионна: 40%

25 ноември
комисионна: 3 %