Датата бе 24 ноември, а събитието Black Friday 2017! Денят, който очаквахме с нетърпение цяла година и за който се подготвяхме с месеци. Ето, че мина и дойде моментът да споделим резултатите от най-голямото шопинг събитие на годинaта, от което станахме част всички ние.
Благодарим на всички афилиати и рекламодатели, които са част от Profitshare, за активността, доброто сътрудничество и професионално отношение! Заедно постигнахме тези резултати!
#Black Friday 2017 – Резултати
Тази година по време на Black Friday (23-26 ноември) бяха генерирани продажби на стойност 3,452,924 лева, като бележим ръст с 15,76% спрямо Black Friday 2016. Афилиатите успяха да регистрират 17 948 продажби за рекламодателите в платформата, което е с 16,3% повече в сравнение с изминалата година!
Още резултати от събитието следват в инфографиката по-долу:
Успех!