Bl@ck Friday 2019: Рекламодатели, подгответе се за триумфа на конверсиите! 🚀

Публикувано на 30.10.2019 от Lili Siyanova

Рекламодатели, вие сте на фокус!

Намираме се на прага на най-голямото шопинг събитие на годината – Black Friday 2019! Упорито чука на вратата и е време за подготовка! 🙌

Затова, скъпи рекламодатели, днес ще ви представим няколко съвета и тактики, които ще са ви от полза, при подготовка на афилиейт канала за Black Friday 2019. Подгответе се добре и отбележете своя триумф на конверсиите в Profitshare!

Хайде, започваме! 😉

1.Комуникацията е в основата 📧

Много пъти сме отваряли темата за комуникацията. Комуникацията с афилиатите е наистина много важен фактор за успеха на една афилиейт програма и е в основата на успешната организация на събитието, поради което това трябва да бъде сред водещите задължения на лицето, което управлява афилиейт канала.

Много рекламодатели не обръщат особено внимание на този фактор, тъй като не му поставят акцент в другите канали за онлайн реклама. Не забравяйте, че основната разлика тук е, че вие трябва да привлечете афилиатите да станат ваши афилиейт партньори, да изградите доверие, добри взаимоотношения и успешно сътрудничество с тях. А това се постига с добра комуникационна стратегия.

Колкото по-активни сте във връзката си с афилиатите, толкова по-активни ще бъдат и те с вашата афилиейт програма. Процесът е двустранен.

Тук е моментът да ви споделим няколко насоки за организация на комуникационния процес за Black Friday:

  • Направете си списък с топ афилиатите ви 📝

Кои са те?

Научете кои са вашите топ афилиати, по отношение на трафик и конверсии, от секцията “Афилиати” в профила. От табличката може да анализирате и процента на конвертиране на всеки от тях, както и при какви условия работи за вас – комисиона и срок на живот на бисквитките. Препоръчваме да филтрирате афилиатите по броя на генерираните конверсии и да си направете списък с най-добрите сред тях.

  • Комуникация с Топ афилиатите 💌

След като вече сте финализирали списъка с топ афилиатите, следващата стъпка е да се свържете с всеки един от тях. Обсъдете събитието, разберете дали имат специални потребности (например банери със специални размери и т.н.) и възможностите за по-тясно сътрудничите по време на Черния петък.

При какви условия биха ви рекламирали по-активно?

Помислете дали може да им предложите нещо специално за Black Friday. По-надолу в статията ще разгледаме въпроса за мотивацията.

Как може да се свържете с топ афилиатите?

Това може да направите отново от секцията “Афилиати“. След като кликнете на името на даден афилиат, ще бъдете отведени към неговата персонална страничка, от която ще можете да се свържете с него.

🔎❗ Трикче: Задайте тагове на избраните топ афилиати!

Таговете в платформата са много полезен инструмент, чрез който може да групирате афилиатите в листи/групи, осигурявайки си възможност за много по-бърза и лесна комуникация с тях. За да улесните комуникацията с топ афилиатите си за Black Friday, може да ги групирате в лист “BF19“.

Как може да добавите таг? 🤔

Влезте в секцията “Афилиати” в профила, кликнете на името на афилиата и в неговата персонална страничка ще видите полето “Таг“. Добавете жаления таг и запаметете настройките. Добавете тага поотделно за всеки от топ афилиатите ви за Черния петък.

След това, за да изпратите съобщение до всички афилиати в списъка “BF19“, посетете секцията “Съобщения” в профила, изберете ” Съобщение към таг” и изберете тага. Така съобщението ще бъде изпратено само до тези афилиати, които са включени в съответния лист.

🔎❗ Трикче: Настройте съобщенията си предварително!

Бъдете готови! Настройте основните си съобщения за Черния петък предварително, използвайки опцията за програмиране на съобщения в платформата. Включете информация за събитието, период на провеждане, какви оферти сте подготвили и всичко, което смятате, че ще бъде полезно на афилиатите.

👀 #Бонус Идея 👀 : Какво ще кажете да им изпратите списък с продукти, които са с добър процент на конвертиране и които ще бъдат включени в Black Friday? ✌️

Предимства:

➡️ По този начин ще осигурите време за подготовка на афилиатие. Това е особено важно за тези, които създават съдържание.

➡️ Възможност да насочите афилиатите към продукти, които са добри и за които бихте искали активна реклама.

➡️ Мотивация на афилиатите и изграждане на афинитет към програмата ви.

2. Мотивация на афилиатите 🚀

След като обърнахме внимание на комуникацията, сега ще се спрем на мотивацията, която също е сред основните фактори за успех на афилиайт програмата.

Идваме с няколко идеи, които бихте могли да използвате, за да насочите светлините на прожекторите към вас и да мотивирате афилиатите да ви рекламират активно по време на Черния петък.

А те са:

🎯 Специална, по-висока комисиона за Black Friday.

️🎯 Бонуси, при достигане на предварително определен праг от регистрирани и одобрени конверсии по време на събитието.

️🎯 Преференциална, по-висока комисиона за топ афилиатите.

🎯 Дублиране на най-голямата регистрирана и одобрена комисиона от Black Friday 2019.

🎯 Организиране на състезание за Black Friday.

🎯 И още!

Разбира се, изборът на вариант зависи от планирания бюджет за афилиейт реклама.

3. Инструменти за реклама 🛠

Уверете се, че всички инструменти за реклама, които предлагате за реклама в платформата, работят правилно. Проверете продуктовия фийд. Свържете се с нас и ние също ще ви окажем нужното съдействие!

Качете банерите за Black Friday в платформа предварително. Осигурете технологично време за подготовка на афилиатите. Информирайте ги откога могат да ги използват в онлайн пространството! Попитайте ги дали имат нужда от специални криейтиви за събитието и при възможност им ги осигурете.

4. Нови афилиати, повече конверсии 😎

С оглед на това да привлечете нови афилиати към вас, може да добавите страничка в онлайн магазина с повече информация за афилиейт програмата ви. Изключително добра практика! Предизвикайте вашите потребители да станат ваши афилиейт партньори по време на най-голямото шопинг събитие на годината и да печелят, рекламирайки любимия си бранд!

Ами това е за днес. Надяваме се, че статията е била полезна за вас и че представените съвети и тактики ще ви помогнат да организирате по-бързо и лесно Black Friday 2019!

Пожелаваме на всички много успех в конверсиите и триумфален Black Friday 2019!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: ,

Оставете отговор

Bl@ck Friday 2019: Рекламодатели, подгответе се за триумфа на конверсиите! 🚀

Публикувано на 30.10.2019 от Lili Siyanova

Рекламодатели, вие сте на фокус!

Намираме се на прага на най-голямото шопинг събитие на годината – Black Friday 2019! Упорито чука на вратата и е време за подготовка! 🙌

Затова, скъпи рекламодатели, днес ще ви представим няколко съвета и тактики, които ще са ви от полза, при подготовка на афилиейт канала за Black Friday 2019. Подгответе се добре и отбележете своя триумф на конверсиите в Profitshare!

Хайде, започваме! 😉

1.Комуникацията е в основата 📧

Много пъти сме отваряли темата за комуникацията. Комуникацията с афилиатите е наистина много важен фактор за успеха на една афилиейт програма и е в основата на успешната организация на събитието, поради което това трябва да бъде сред водещите задължения на лицето, което управлява афилиейт канала.

Много рекламодатели не обръщат особено внимание на този фактор, тъй като не му поставят акцент в другите канали за онлайн реклама. Не забравяйте, че основната разлика тук е, че вие трябва да привлечете афилиатите да станат ваши афилиейт партньори, да изградите доверие, добри взаимоотношения и успешно сътрудничество с тях. А това се постига с добра комуникационна стратегия.

Колкото по-активни сте във връзката си с афилиатите, толкова по-активни ще бъдат и те с вашата афилиейт програма. Процесът е двустранен.

Тук е моментът да ви споделим няколко насоки за организация на комуникационния процес за Black Friday:

  • Направете си списък с топ афилиатите ви 📝

Кои са те?

Научете кои са вашите топ афилиати, по отношение на трафик и конверсии, от секцията “Афилиати” в профила. От табличката може да анализирате и процента на конвертиране на всеки от тях, както и при какви условия работи за вас – комисиона и срок на живот на бисквитките. Препоръчваме да филтрирате афилиатите по броя на генерираните конверсии и да си направете списък с най-добрите сред тях.

  • Комуникация с Топ афилиатите 💌

След като вече сте финализирали списъка с топ афилиатите, следващата стъпка е да се свържете с всеки един от тях. Обсъдете събитието, разберете дали имат специални потребности (например банери със специални размери и т.н.) и възможностите за по-тясно сътрудничите по време на Черния петък.

При какви условия биха ви рекламирали по-активно?

Помислете дали може да им предложите нещо специално за Black Friday. По-надолу в статията ще разгледаме въпроса за мотивацията.

Как може да се свържете с топ афилиатите?

Това може да направите отново от секцията “Афилиати“. След като кликнете на името на даден афилиат, ще бъдете отведени към неговата персонална страничка, от която ще можете да се свържете с него.

🔎❗ Трикче: Задайте тагове на избраните топ афилиати!

Таговете в платформата са много полезен инструмент, чрез който може да групирате афилиатите в листи/групи, осигурявайки си възможност за много по-бърза и лесна комуникация с тях. За да улесните комуникацията с топ афилиатите си за Black Friday, може да ги групирате в лист “BF19“.

Как може да добавите таг? 🤔

Влезте в секцията “Афилиати” в профила, кликнете на името на афилиата и в неговата персонална страничка ще видите полето “Таг“. Добавете жаления таг и запаметете настройките. Добавете тага поотделно за всеки от топ афилиатите ви за Черния петък.

След това, за да изпратите съобщение до всички афилиати в списъка “BF19“, посетете секцията “Съобщения” в профила, изберете ” Съобщение към таг” и изберете тага. Така съобщението ще бъде изпратено само до тези афилиати, които са включени в съответния лист.

🔎❗ Трикче: Настройте съобщенията си предварително!

Бъдете готови! Настройте основните си съобщения за Черния петък предварително, използвайки опцията за програмиране на съобщения в платформата. Включете информация за събитието, период на провеждане, какви оферти сте подготвили и всичко, което смятате, че ще бъде полезно на афилиатите.

👀 #Бонус Идея 👀 : Какво ще кажете да им изпратите списък с продукти, които са с добър процент на конвертиране и които ще бъдат включени в Black Friday? ✌️

Предимства:

➡️ По този начин ще осигурите време за подготовка на афилиатие. Това е особено важно за тези, които създават съдържание.

➡️ Възможност да насочите афилиатите към продукти, които са добри и за които бихте искали активна реклама.

➡️ Мотивация на афилиатите и изграждане на афинитет към програмата ви.

2. Мотивация на афилиатите 🚀

След като обърнахме внимание на комуникацията, сега ще се спрем на мотивацията, която също е сред основните фактори за успех на афилиайт програмата.

Идваме с няколко идеи, които бихте могли да използвате, за да насочите светлините на прожекторите към вас и да мотивирате афилиатите да ви рекламират активно по време на Черния петък.

А те са:

🎯 Специална, по-висока комисиона за Black Friday.

️🎯 Бонуси, при достигане на предварително определен праг от регистрирани и одобрени конверсии по време на събитието.

️🎯 Преференциална, по-висока комисиона за топ афилиатите.

🎯 Дублиране на най-голямата регистрирана и одобрена комисиона от Black Friday 2019.

🎯 Организиране на състезание за Black Friday.

🎯 И още!

Разбира се, изборът на вариант зависи от планирания бюджет за афилиейт реклама.

3. Инструменти за реклама 🛠

Уверете се, че всички инструменти за реклама, които предлагате за реклама в платформата, работят правилно. Проверете продуктовия фийд. Свържете се с нас и ние също ще ви окажем нужното съдействие!

Качете банерите за Black Friday в платформа предварително. Осигурете технологично време за подготовка на афилиатите. Информирайте ги откога могат да ги използват в онлайн пространството! Попитайте ги дали имат нужда от специални криейтиви за събитието и при възможност им ги осигурете.

4. Нови афилиати, повече конверсии 😎

С оглед на това да привлечете нови афилиати към вас, може да добавите страничка в онлайн магазина с повече информация за афилиейт програмата ви. Изключително добра практика! Предизвикайте вашите потребители да станат ваши афилиейт партньори по време на най-голямото шопинг събитие на годината и да печелят, рекламирайки любимия си бранд!

Ами това е за днес. Надяваме се, че статията е била полезна за вас и че представените съвети и тактики ще ви помогнат да организирате по-бързо и лесно Black Friday 2019!

Пожелаваме на всички много успех в конверсиите и триумфален Black Friday 2019!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: