
Bl@ck Friday идвааа! Осмели се да увеличиш печалбата си във Facebook!
Ти си афилиат и рекламираш във Facebook? Искаш да разбереш как може да увеличиш печалбата си по време на Черния петък?
Ако отговорът ти е “ДА”, то тогава те каним да останеш на наша вълна и да се гмурнеш в статията по-надолу, тъй като ще ти представим свежа идея за реклама във Facebook и няколко полезни съвета за успех!
Идваме със специален джокер за теб и го даваме веднага ➡️ Увеличи печалбата си с Facebook Notes!
Блогвай директно от социалнaта мрежа и печели! Да, това е възможно с Facebook Notes. Много полезен инструмент за създаване и споделяне на съдържание, достъпен както за личните профили, така и за Facebook страниците.
Как може да използваш Facebook Notes за Black Friday?
В периода преди Black Friday, много от афилиатите в платформата, които промотират във Facebook, публикуват списъци с линкове към рекламодателите, които ще се включат в събитието, използвайки различни похвати за достигане до широка аудитория.
Този подход има своите недостатъци:
- Претрупани, тежки и трудни за четене постове с много текст и линкове.
2. По-ниска степен на доверие от страна на потребителите, тъй като вероятността да се приеме за спам е по-голяма.
3. В повечето случай визуализацията не е особено добра.
Ето защо нашият джокер за теб е да създадеш своя първи каталог с рекламодатели за Black Friday чрез Facebook Notes!
Къде може да откриеш Facebook Notes?
Ако имаш Facebook страница, но не си активирал таба за Facebook Notes, то може да го направиш от “Settings -> Templates and tabs -> Notes”. Новият таб ще бъде достъпен в секцията “Page” в лентата с табове отляво, след това “Notes -> Add Note”.
Facebook Notes са достъпни и от личните профили, от стената – секцията “More”.
Хайде, направи първия си каталог с рекламодатели!
Започна ли вече? 😉
Поеми по пътя на конверсиите:
1.Заложи на атрактивно и грабващо вниманието заглавие. Заглавието, основното изображение и рекламнят текст към поста имат особено важна роля за каталога. Трябва да обърнеш специално внимание на тях, защото това са първите 3 елемента, с които ти трябва да предизвикаш интереса и желанието на потребителите да кликнат и да разгледат каталога ти.
☑️ Използвай “Black Friday” или “Черен петък” в основните 3 елемента на каталога.

По данни на Google Trends, в България събитието е по-популярно с българския му еквивалент “Черен петък”.
☑️ Въздействай емоционално, използвайки силни прилагателни. Провокирай интереса на потребителя да разгледа каталога.
☑️ Добра практика е използването на числа в заглавието.
2. Избери подходящо, тематично изображение. Препоръчително е да бъде 1200х445 пиксела. Както вече споменахме по-горе, ролята на основното изображение е водеща. Играй си с цветовете.
3. Бъди креативен! Помисли за визията и структурата на каталога. Провери дали рекламодателите, които ще рекламираш, са качили банери за събитието в платформата. Можеш да ги свалиш и да ги добавиш в каталога. В случай, че имаш нужда от специално изображение, то може да отправиш запитване към тях.
4. Обмисли добре контент стратегията си. Не изпълвай каталога само с банери! Развихри потенциала си и напиши текстове, които продават.
5. Добави афилиейт линкове към рекламодателите, които си включил в каталога!
Възползвай се от предимствата, които ще ти осигури каталогът с Facebook Notes: приятна визия и структура, по-голяма информираност на потребителите, възможност да добавиш повече изображения и да въздействаш с цветове, в пъти по-добро потребителско преживяване и възможност да генерираш повече трафик, в зависимост от аудиторията.
Съвет: Бъди винаги информиран и рекламирай отговорно!
Следи новините от рекламодателите в платформата и не забравяй, че информацията, която комуникираш в каталога, трябва да е обявена от тях. Не е редно да публикуваш периоди на провеждане на кампанията, предлагани отстъпки и всякаква друга информация, която не е подадена от рекламодателите и заблуждава потребителите.
Трикче: За да не изпускаш съобщенията от рекламодателите, използвай опцията за получаване на известия по имейл, когато имаш имейл от рекламодател в платформата.

Влез в профила и отиди в “Съобщения – Настройки“. Обърни внимание на всички настройки. Увери се, че можеш да получаваш съобщения от всички рекламодатели. Провери да не би случайно да си блокирал някой от тях.
Полезни съвети за успех с конверсиите!
1. Увеличи броя на рекламодателите, които промотираш. Влез в секцията “Рекламодатели” в платформата и провери основните KPIs за всеки един от тях.
Защото…
Колкото повече, толкова повече!
2. Проучи кои от рекламодателите в платформата ще предложат нещо специално за Black Friday – състезание, бонуси, по-висока комисиона и задължително ги включи в списъка си с рекламодатели за събитието.
3. Анализирай резултатите си от предходните години. Провери какви продукти си продал и си направи списък с водещи продукти/категории, на които да акцентираш тази година.
4. Бъди креативен и активен. С последното трябва да внимаваш, тъй като ако си прекалено активен в социалната мрежа, алгоритъмът на Facebook ще засече постовете ти за спам и е възможно да блокират профила ти.
5. Обърни внимание на постовете си и на рекламните съобщения. Анализирай ги и помисли как би могъл да ги подобриш. Придържай се към кратко, ясно и стегнато съдържание.
Обърни внимание:
🚀 Не се впускай в дълги и обяснителни постове, с кодове на продукти, с технически и други характеристики на продукта. Извади есенцията, с която ще грабнеш вниманието на потребителя и ще продадеш продукта.
🚀 Не е добра практика да споделяш само афилиейт линк в текстовото поле на поста си.
🚀 Не прекалявай с емотиконите.
🚀 Не е добра практика да пишеш рекламните текстове изцяло с главни букви. Използвай ги, само за да поставиш акцент на важна част от рекламното съобщение.
🚀 Препоръчвай продукти, които използваш и си доволен.
Black Friday наближава! Подготви се добре и ти пожелаваме много одобрени конверсии в профила! Надяваме се, че статията е била полезна за теб. Ще се радваме да споделиш мнението си в коментарите отдолу. 🙂
Успех!